indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

andy-tje
User
spacer line

Hoi iedereen,

Ongeveer 2 weken geleden heb ik tickets geboekt bij Turkish Airlines naar Jakarta. Ik heb een stopover in Istanbul op het vliegveld Ataturk Airport. Heeft iemand ervaringen met deze vliegveld? Ziet het er mooi uit? Kun je je makkelijk vermaken daar voor een paar uur?

Graag wil ik dat weten. Wellicht dat meer mensen hier wat aan hebben aangezien veel mensen met Turkish Airline naar Jakarta gaan vanwege de goedkope tickets.

Mvg,
Andy

barubagus
User
spacer line

ben jaren geleden via istanbul naar Hongkong gegaan.
het is een modern vliegveld. Niets aan de hand.
Alleen moet je opletten waar je vliegtuig vertrekt. Changes worden maar eenmaal omgeroepen. Dus opletten!!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Eveneens jaren terug daar eens een lange overstap gehad en inderdaad : er valt weinig op het vliegveld aan te merken, alles verkrijgbaar. Alleen het gebrabbel van Engels op z'n Turks vanuit het omroepsysteem was af en toe moeilijk te volgen

hati hati, pelan pelan

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik wist niet dat je ook via deze weg naar Bali kan geraken. Maar hoeveel kost een ticket dan
tot in Jakarta?

senior
User
User icon of senior
spacer line

hati hati, pelan pelan

andy-tje
User
spacer line

Oke dat is dus fijn om te horen. Ik was namelijk even op google aan het surfen voor wat informatie van het vliegveld en ik zag als allereerst iets over brand bij het vliegveld. Dat gaf me meteen een slechte eerste indruk maar blijkbaar valt dat dus wel mee.

Mvg,
Andy

stanno
User
spacer line

Zorg er in ieder geval dat je niet uitgehongerd aankomt op 1 van de vliegvelden in turkije.

Zoals op alle vliegvelden in turkije is het eten en drinken extreem duur! Op schiphol betaal je ook wel wat meer voor een bak koffie maar in turkije is 10-12 euro voor een bakje koffie met een colaatje geen uitzondering!

andy-tje
User
spacer line

Oh, daar heb ik heel veel aan. Bedankt Stanno, nu zal ik er zeker voor zorgen dat ik niet uitgehongerd op het vliegveld arriveer.

Mvg,
Andy

Pamelabak
User
spacer line

Andy,

Let wel op dat je al je eten weg moet gooien als je het vliegtuig verlaat. Alleen het dicht gesealde eten mocht je meenemen. Ik weet alleen niet over dit ook geldt bij een stopover.
We zijn diverse keren op dit vliegveld geland en er is totaal niets op aan te merken. De Turkse stewards en stewardessen waren toen heel goed te verstaan. We zijn diverse keren in Istanbul geweest en over het algemeen spreekt men uitstekend engels.

Groet,
Pamela

andy-tje
User
spacer line

Hoi Pamela,

Oke dan weet ik dat over het eten en over de mensen daar.

Bedankt

Mvg,
Andy

Sanuk
User
spacer line

hallo,
Weet iemand of er op het vliegveld ook douches aanwezig zijn (tegen betaling) en of het mogelijk is een bagage kluis te huren en die veilig zijn? Alvast dank voor de reacties!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,239,887 topic views - 233,321 posts - 13,683 topics - 23,664 members - last post @ 18-08-2019 16:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,134,831 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com