indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŰ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ralph
User
spacer line

Dag beste mensen,

Mijn opa en oma (beiden van indische afkomst) zijn afgelopen zomer naar indonesie geweest. Ik had graag mee gewild, maar vanwege verplichtingen was dit niet nodig. Ik heb mooie verhalen gehoord en mijn opa zei (voor de grap) dat hij bijna een garuda (adelaar) op zijn borst had laten tatoeeren. Ik zit er zelf ook over te denken om een tattoo te laten zetten en ik wil graag dat daar iets van mijn afkomst in terug komt. Daarom zat ik ook aan een adelaar te denken, maar volgens mijn opa heb je voor bijna ieder (eiland) gebied en ander symbool meestal in de vorm van een dier. Weet iemand misschien een bron (website ofzo) waar ik deze symbolen kan bekijken zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen.

Groeten,

Ralph

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste Ralph,

Ik wens je verder succes met je tattoo-ondernemingen, maar - met alle respect- je kunt toch niet van mij verwachten je suggesties te doen voor zaken, waar je later heel veel spijt van zal krijgen. Is er nog iemand in Nederland, zonder een tatttoo? Die is heel bijzonder

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ralph,

Via Google kun je op enige site's komen betreffende tattoo's. Echter is dit haast zoeken naar een naald in de hooiberg. Wil je ideen op doen probeer dan tribal.com. Borneo heeft zijn Dayak volk met rituele versieringen en staat er om bekend. Maar meer specifiek in Javaanse stijl of Bali stijl is er naar mijn mening niet echt

Succes
Sepp.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 09-11-2004 16:41 diederick wrote:
Is er nog iemand in Nederland, zonder een tatttoo? Die is heel bijzonder

Emoticon: Shiny

ralph
User
spacer line

Bedankt sepp

Ik zal even kijken. Het is trouwens nog lang niet zeker dat ik een tattoo wil, maar ben me alleen aan het orienteren en vind het altijd interessant als het gaat om Indoniesie! Emoticon: Smile

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Vertel eens Jeroen, heb jij een tattoo?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 11-11-2004 17:45 diederick wrote:
Vertel eens Jeroen, heb jij een tattoo?

nope.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Voor een ieder,

De beste tattoo artiest zit aan de jl arjuna, ookwel jl double 6. De toko heet Tattoo Demon, de artiest heet Made.

Hij kan vreselijk goed tekenen en zeer gedetailleerd werken. Indien je sober genoeg bent of al jaren met een disign in gedachten hebt, kun je beter daar naartoe gaan.

Sepp

divodurum
User
User icon of divodurum
spacer line

Op Bali
In Kuta? of is het daar al Legian.......

Wayang Golek: Petruk

Ade_Rai
User
spacer line

HalloRalph,

Ik heb zelf in Indonesie enkele tatoos laten zetten, de eerste heb ik in een studio laten doen in Kuta, de andere heb ik in Lovina laten doen , niet in een studio maar via via, iemand die ontzettend goed kon tekenen echt een kunstenaar..zelf foto's uitgezocht en hij heeft het op mijn lichaam geschetst ..uiteraard heb ik wel goed opgelet dat het hygienisch gebeurde maar ja dit hoeft in een studio ook niet altijd het geval te zijn, al mijn tatoeages hebben te maken met de Balinese hindoe religie ..ik heb hier nooit spijt van gehad, zal ook niet gebeuren, het heeft immers met mijn afkomst te maken en dat is blijvend..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,289,886 topic views - 234,448 posts - 13,692 topics - 25,294 members - last post @ 24-10-2019 00:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,754,526 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com