indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik ben erg ge´nteresseerd in die nieuwe telefoons met internet, de smartphones. Dat zou een goedkoop alternatief kunnen zijn voor sms berichten. Je kunt met zo'n ding immers gratis chatten, heb ik begrepen.

Het lijkt me een ideaal communicatiemiddel om in contact te blijven met mijn geliefde op Bali.

Heeft iemand hier al ervaring mee? Tips voor wat te kopen? Waarvoor op te passen?

spacer line  

SMART en Esia bieden momenteel al dat soort telefoons aan. Probleem is dat beide aanbieders lang niet overal op Bali dekking hebben, in tegenstelling tot de GSM-telefoons. Met onze Smart-telefoon hebben we redelijke dekking / signaal in Renon / Denpasar, maar zodra we bijv. in de auto zitten is het knudde, en noordelijk van Klungkung is er helemaal geen signaal meer.

Je belt met zo'n Smart-telefoon middels VoiP, dus het bellen - ook naar het buitenland - is inderdaad heel goedkoop maar de kwaliteit is niet al te best.

In de praktijk gebruiken we de Smart alleen in DPS, in de auto de GSM en als we naar het buitenland moeten bellen, dan Skypen we even vanaf de laptop.

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,925,297 topic views - 240,839 posts - 13,736 topics - 34,487 members - last post @ 26-02-2021 17:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

144,870,550 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com