indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo balikenners, kan iemand mij vertellen of er shag te koop is op Bali.
En evt de prijs?
Groeten Marion Kusters

senior
User
User icon of senior
spacer line

Pakjes drum van 25 gram zijn er verkrijgbaar, soms zo hier en daar ook zware van Nelle in papieren pakjes van 50 gram.Bij de bintang supermarkt in Seminyak bestellen ze het voor je als ze het niet hebben.Prijs is me ontschoten,maar stukken goedkoper dan hier: naar ik me meen te herinneren was van Nelle ongeveer 12.500 Rp per pakje.
In Singaraja is een kleine Chinese toko nabij de oude Hardy vestiging die altijd van Nelle heeft >> als de eigenaar nog leeft,de man is dik in de 80

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Aan Jalan Poppies I zit in het midden aan de rechterkant (komend van de strandweg) waar ze Drum hebben. Mij staat (ook) en prijs bij van rond de Rp 12.000. Maar in mijn herinnering heb ik vaker shag gezien op Bali (en daarbuiten ook) Of het dezelfde (kwaliteit) als de orginele weet ik niet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

senior
User
User icon of senior
spacer line

De kwaliteit is okay,de shag word onder licentie vervaardigd op Java, ik dacht in de buurt van Jogja,,,,

hati hati, pelan pelan

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

In Yogya bij taru martani het vroegere van nelle.

Shalom

spacer line  

Wij verblijven in Cucukan 12km van Sanur. Kun je daar ook shag kopen?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Als er ergens daar in de buurt een Circle K shop is, kan je daar meestal Drum kopen.En anders even naar Sanur,Denpasar of Kuta/Seminyak

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Bedankt allemaal voor de reacties.
Marion kusters

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Hoi Marion,

overal op bali kan je drum shag kopen bij alle K shops en die zitten er heel veel en overal
en in sommige minimarkts
K shop valt op door de grote reclames K in het rood
prijs rond de 12.000 Rp nog geen 1 euro
in de pakjes zit 40 gram en smaakt nagenoeg aan drum uit NL
let op vloeipapier is soms moeilijker te koop en vrij slecht dus neem vloei mee uit NL

groetjes,
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,040 posts - 13,697 topics - 25,808 members - last post @ 20-11-2019 23:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,918,259 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com