indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi, Wij gaan in oktober naar Bali . Voor de 1e keer en we hebben er razend veel zin in!
Links en rechts heb ik inmiddels al behoorlijk wat indrukken opgedaan maar er rest toch nog een vraag.. Kan iemand me iets vertellen over zeevissen op of bij Bali ??
Hartelijk dank alvast. O, andere tips zijn ook welkom. Wij logeren in Ubud.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Joop,

Als ik op Bali ben dan vis ik zowel bij Lovina als bij Candidasa. De vangsten bij Lovina zijn niet om over naar huis te schrijven, maar bij Candidasa kun je leuk vissen. Als we daar verblijven vraag ik een visserman of hij 's morgens vroeg met mij wil gaan vissen. Soms met een handlijn, soms met een zeehengel. De vangst is afhankelijk van het jaargetijde. De grote jongens zijn meestal tussen mei en juli voor de kust. Mahi, mahi, baracuda en bonito's. Deze vang je door te trollen. In de andere maanden is de vangst wisselend. Meestal vang je wel een aquarium vol. Of wel de meest kleurrijke vissen en ook nog eetbaar.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Dank je wel voor je reactie Jan, proost!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,086,898 topic views - 240,299 posts - 13,732 topics - 33,688 members - last post @ 26-10-2020 17:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,438,076 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com