indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Heeft iemand toevallig het boekje Tono dan Tini, de Indonesische vertaling van Jip en Janneke? Die zouden wij namelijk graag willen kopen of een echte goede kopie willen maken om voor te lezen aan onze dochter. Nu hebben we alleen een erg slechte kopie ervan kunnen vinden....

kakarin
User
spacer line

Hallo,

Ik heb 'm een paar jaar geleden gekocht op boekwinkeltjes.com (of .nl) voor Ä 47,50 (!). Maar ik wilde 'm dan ook erg graag hebben, ook voor onze kinderen die we tweetalig proberen op te voeden, dus ik verkoop 'm niet, maar misschien kunnen we wel iets regelen voor een goede kopie. Zullen we daar buiten het forum om verder over mailen? Ik ken trouwens ook iemand die wellicht nog meerdere exemplaren heeft. Ik zal haar ook wel even vragen.
Groeten,
Karin

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Hallo Karin,
dat is interessant! Mijn man heeft toevallig ook iets gevonden in IndonesiŽ.....voor 1 euro (!!), maar daar moeten we nog wachten op antwoord. En ik begreep dat er ook kopieŽn te koop zijn via KITLV. Ik wacht alles nog even af en anders zal ik weer contact zoeken via mail! In ieder geval alvast bedankt.

Grece
User
spacer line

Ruim drie jaar later stuit ik op mijn zoektocht naar Tono dan Tini op dit bericht... Zou ik van een van jullie kopieŽn kunnen kopen van dit boek? Ik zou er heel blij mee zijn!

Greetje

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Vlgs mij is het gewoon online te bestellen 14.500 rupiah
http://www.amartapura.com/view(...)08030002&bookid=2971

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,561,505 topic views - 228,749 posts - 13,635 topics - 19,576 members - last post @ 18-10-2018 21:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,811,217 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com