indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Lijkt me ook wel wat !! we kunnen ook lappen onder elkaar om dit waar te maken Emoticon: Nice even een hutje afhuren en even overleggen wat de kosten danwel wezen..even snijden maal zoveel..en dan kan er weleens iets gaan gebeuren! niemand wil het opzich nemen, dus laten we het samen doen.

Umberto zorgt voor het eten !! want die weet wat lekker is...!

Live life to the max.......

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

ja luidjes Emoticon: Yes! een kumpulan in Brabant, is daar geen liedje van "IN ONS BRABANTSE LAND"daar waar ooit mijn wieg heeft gestaan Emoticon: Worship maar alle gekeheid op een stokje de maand mei lijkt mij een geschikte data, lange avonden behoorlijk temperatuurtje, alhoewel niet zoals in Bali. Wat Martin Sola schrijft lappen onder elkaar. Voorstel aan Jeroen een data te prikken en de luidjes laten inschrijven en via bank of giro een bedrag te laten overmaken. Zodat degene die het organiseerd niet voor het feit komt te staan dat er te weining leden komen. Wij mailen en antwoorden maar het lijkt mij leuk om de vrouw of man in het echt te ontmoeten vooral voordegene die nog maar pas lid zijn Emoticon: Yes! Jeroen zet hem op Emoticon: Worship

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wat is het programma?

Visa's, toeristische plekjes, bellen, vliegtickets, Hotels, etc. Emoticon: Shut up!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Hoi Albert,

Laten we eens beginnen om elkaar eens te ontmoeten! lijkt me leuk!
er zullen best vragen komen naar elkander! over allerlei zaken / vragen wat met indonesia te maken heeft.
Het info winnen van ieder lijkt me niet te voorkomen! mij zul je niet horen praten over toeristische plekjes! want die intresse heb ik al lang niet meer..en heb al gezien wat ik wilde zien! wat betreft hotel's ! daar kom ik nooit !
Maarja noem het maar op...laat ieder zijn vraag stellen! we kunnen het ook hebben over nederland...! en hoe slecht het wel niet gaat met ons land !!! daar kunnen we uren over praten! maar balkenende zal ons toch de knip roven...!!! na dit onderwerp kom je alweer gauw uit op indonesia ! daar waar je nog mag leven! en dat is niet alleen indonesia! het is niet voor niets dat euro-landen vragen wat is er toch aan de hand in jullie nederland?!

Live life to the max.......

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Beste Martin,

Bedankt.

Mijn opmerking was bedoeld om wat los te krijgen.
Er zijn genoegd members die nog nooit zijn geweest .

Het zou dan niet gek zijn als jullie wat reclame maken (nee geen foldertjes in de bus). Emoticon: Smile

Beetje tekst en uitleg. Om andere over de streep te trekken.
Hoe meer zielen hoe mee vreugt toch, niet dan?

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Albert, der zit nog een brabander op de site, ik denk nog wel meerSon en Breugel is niet zover van Martin en mij af, wij zouden het kunnen lopen Emoticon: Yes! Maar prik een datum er komen vast en zeker reacties. Als je ziet wat het losmaakt om een kumpulan op Bali te houden dan zegt het genoeg. Dus laat de datum maar komen, in ieder geval voor juli want dan is Martin in de Gordel Emoticon: Bye bye
Latex40

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

2de helft van Mei zit ik waarschijnlijk voor een maand lang op Java en misschien een weekje Lombok.

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

En even naam bordjes drukken.
dat maakt het iets makkelijker

rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Weet iemand of er in de buurt van Son en Breugel een camping is waar ik mijn eenpersoons tentje kan opzetten? Ik overweeg namelijk om op de fiets te komen vanuit Gouda, samen met een nieuw forumlid en dan wordt het dus een weekendje kamperen. Het mooist lijkt mij begin mei en op een zaterdag.

Groetjes, Jan.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jan,

Ik zal bovenstaande eens uitzoeken voor je. Er zal vast wel iets zijn, en in mei zijn de campings ook wel weer open denk ik.

Verder is dit een verkapte her-start van dit topic omdat er een nieuwe gepost is.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Zo te merken zal ik een party tent moeten huren om het volk in onder te brengen! Emoticon: Smile Gezellig. Trouwens, kinderen zijn ook welkom!!
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 16-04-2005 19:27 JohanN wrote: Trouwens, kinderen zijn ook welkom!!
Groetjes, Johan

Ik zal een schoolklas laten overkomen Emoticon: Puh!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Tenzij jij je als een kind ziet, en dat doen misschien wat mensen... Emoticon: Wink .
Maar je mag komen zoals je bent!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 16-04-2005 19:56 JohanN wrote:
Tenzij jij je als een kind ziet, en dat doen misschien wat mensen... Emoticon: Wink .
Maar je mag komen zoals je bent!

ooh ya, mensen mogen me best als kind zien hoor. Ik heb nog altijd Railrunner kaartjes en zo.. da's wel fijn. Emoticon: So funny

ooh, we gaan offtopic, ik ga zo wat berichten verplaatsen naar het 'praattopic.'

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

enkele posts uit het hoofd-topic zijn hier naartoe gezet

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zal wel veel moeten missen,maar "Sidhi Astu" Emoticon: Yes!
Marcel doet zijn hartelijke groeten aan Nona Bandung. Emoticon: Nooo En hij is in de Panti geweest in Dalung.......Echte teman Emoticon: Talk to the hand
Umberto

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Umberto, ben je er echt niet bij? Waarom niet?
Groet, Johan

nona
User
spacer line

John, Edith, Umberto, ik ben er weer, mijn computer is goed, allen ik heb ander e-mail adres : pipiet51Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
mijn mobiel bel me maar oppas 06 455 88 905 .(Holil).
zeker ik ga lekker maken voor bijeenkomst Tahu baso bandung met echt sambal kacang en pepes peda.
JohaN en debbie zorg maar rijst o.k.

eveline
User
spacer line

On 17-04-2005 13:51 nona wrote:
John, Edith, Umberto, ik ben er weer, mijn computer is goed, allen ik heb ander e-mail adres : pipiet51Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
mijn mobiel bel me maar oppas 06 455 88 905 .(Holil).
zeker ik ga lekker maken voor bijeenkomst Tahu baso bandung met echt sambal kacang en pepes peda.
JohaN en debbie zorg maar rijst o.k.

Wouw..dat klinkt lekker Nona,..nu moet ik zeer zeker rekening houden mijn reisplannen naar Atjeh en Medan....makanan asli Bandung mag ik toch zeker niet missen(knipoog)

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Pipiet, laat Holil ook meekomen! Hoe is het met hem? Halil en Dendi zijn al weer enige tijd terug naar JKT.
Groetjes, Johan
PS, wij zorgen voor de rijst!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ben vandaag lekker wezen wokken in restaurant voor 1-jarig huwelijk.Waande me effe in Java. Emoticon: Puh!

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Hallo beste forumleden,

Ik en mijn vriendin zijn ook van plan te komen,en
willen ook wat te eten meenemen, wij dachten aan rendang en bami goreng di jakarta stijl.

Maar mijn vraag is zijn er middelen tot opwarmen?

Wij komen uit Twente en de reis naar son duurt al gauw 2 uur.

vr gr rob

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Rob,
Denk je dat we het nog met houtskool moeten doen? Emoticon: Wink
Natuurlijk kun je opwarmen, de magnetron en de inductie kookplaat staan tot je beschikking!
Groetjes! Johan

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Het was maar een vraag ,het zal voor ons de eerste keer zijn dat we mee doen vandaar.

ik verheug mij er wel op.

vr gr rob

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Met inmiddels 26 aanmeldingen bied ik aan om lekker buiten te gaan zitten, mits de zon schijnt natuurlijk Emoticon: I love it

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,564 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com