indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zal best kunnen dat ze daar een flightmagazine hebben. Emoticon: Devil Gewoon meenemen Emoticon: Yawn
Kun jij ook eten zonder bestek Emoticon: Puh! Met je handen dus? Emoticon: Red face Vooral als je sambal gaat eten en je moet even je troonrede houden Emoticon: Angry adoeh zeh berak Emoticon: Clown
Umberto

spacer line  

Hoi'

Als ik in indonesie ben eet ik altijd met de blote handen zonder bestek...en ik moet je eerlijk bekennen! dat je meer contact hebt met het voedsel wat je toeneemt !! waardoor je meer smaak ondervind.
Niet ieder zal dat begrijpen..maar het is echt zo Emoticon: Wink

Martin-Solo.

Live life to the max.......

bidadari
User
spacer line

Martin Solo
Ik ga in december naar Bali.
Ik vlieg ook met Singapore Airlines. Ja daar hebben ze ook zo'n magazine... Singapore is wel ok...
Alvast een goede reis Martin Solo .... Emoticon: Bye bye

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Bidadari,
Als je komt op de Kumpulan kun je mij ook ontmoeten Emoticon: Bye bye
Umberto

bidadari
User
spacer line

Wanneer die Kumpulan en waar... Emoticon: Worship

Jeanette
User
spacer line

Hallo Martin-Solo,
Heb je je huisje op Bali gehuurd of gekocht? Wij willen eigenlijk ook wat kopen, maar durven niet echt goed. Is dat wel terecht?
Groet,
Jeanette

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Beste Jeanette,
Ik zal je straks op je e-mail een berichtje zenden.Ik ken Martin-Solo per toeval ook.
Umberto Emoticon: Bye bye

spacer line  

Avond Bidadari'

Jij ook een goede reis! en tot ziens met de kou...voor even Emoticon: Smile Thanks voor je info wat betreft de singapore magazines ...toppie !

Hoi Jeanette' mijn voorkeur gaat uit om te huren! vindt ikzelf safe en je kunt voor een leuk bedrag al iets heel moois huren...! in de meesten gevallen begin je met een jaarcontract.
Het huis wat ik huur! is ook mogelijk om te kopen ( zoals de meesten huizen ) ik heb de keuze genomen om te beginnen met huren! en als de tijd rijp is kun je zeggen...nu is alles naar wens ik ga voor eigen bezit Emoticon: Shiny .
Je hebt een zee van tijd als je begint met huren! geef jezelf de kans om dit goed te bekijken! dan kun je nog altijd gaan voor het kopen...proef er eerst van! er is niemand die het je nog afpakt Emoticon: Yeah right! .

Salam'
Martin-Solo.

spacer line  

Ook nog even een Groet aan Umberto'

En wat is nu de vaste datum van de bijeenkomst ? ik kan nu nog wat schuiven.
Verder groetjes van mijn ouders en van mij'

Martin-Solo. Emoticon: Yawn

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik hoop dat JohanN het gauw aan Jeroen doorgeeft want voor mij is het naar Son en Breugel gelijk een werledreis Emoticon: Shut up!
Maar hopelijk tot ziens Emoticon: Yes! En zeker de groeten aanje ouders. Emoticon: Bye bye
Umberto

bidadari
User
spacer line

Hallo Martin Solo

Een goede tip om eerst te huren en jou kijk hierop vind ik heel goed. Die pak ik zeker van je mee, dankjewel.
Fijne avond Emoticon: Bye bye

spacer line  

Take Away... al velen malenm geprobeerd maar werkt ook niet echt. Belemmeringen in het verkeer en de tijd die daarmee gemoeid is maakt het al gauw een take away van 60 to 120 minuten... niet doen dus...

Een Deli France zal het zeker goed doen hier..!

Jeanette
User
spacer line

Bedankt Martin Solo en Umberto Hagen voor jullie informatie voor huren of kopen huis op Bali!
Vriendelijke groeten en tot ziens op een kumpulan. Ik ben er nog nooit bij geweest, dus ik ben zeer benieuwd.
Jeanette

Schultz
User
spacer line

Hallo Bali-kenners, Ik ga volgende maand voor een paar weken naar Bali.Ben er nooit geweest,wel op Sumatra.Even bijkomen van de wild-west taferelen hier.Wie geeft mij tips en adviezen voor een mooi verblijf daar?Bijv.welke souvenirs,waar is goed eten,wat mag je beslist niet missen, enz.enz.Bijvoorbaat banyak terima kasih .Zal aan jullie denken wanneer ik daar aan het genieten ben.Salam.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,964 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com