indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Nu woensdag 20 januari op één (VRT) kan je het programma "we are from Belgium" bekijken met een Belgische jongedame die fotografe is in Bali.
Het start rond 21 u 30. Ik denk dat deze zender ook in Nederland te ontvangen is.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En wellicht ook op BVN hier in RI.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Is goed mogelijk YB maar dan wel een dag later.... (wat NL ziet op Maandag ziet men met BVN in Azie op Dinsdag Emoticon: Yes! )

Ben wel nieuwsgierig, zal zekers eens kijken Emoticon: I love it

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Tof dat jullie dat in Indonesia ook kunnen bekijken, ik ben ook echt benieuwd.

beesie37
User
spacer line

Net gekeken, pfff wat een super land om te zien.............
verlang er nu helemaal naar om naar bali te komen.
nog 93 dagen wachten dan is het zover...

bedankt voor de tip had het zeker niet willen missen...

Angelique

senior
User
User icon of senior
spacer line

Helaas, net gemist...

hati hati, pelan pelan

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ja het was heel goed, wij gaan pas eind dit jaar terug naar Bali en verlangen er ook erg naar.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Party! Even een reactie op het programma "We are from Belgium in Bali"
op teletekst van de BRT stond facinerende opnames gemaakt in Bali en Sumatra door een Belgische dame, op deze plaatsen komt niet de toerist. Vol verwachting heb ik de 1/2 uur durende film c.q. opnames gezien. De film opzich was qua overgangen en track redelijk geen springers in de montage, echter wat ik zag van de natuur en cultuur was beneden maats. Als het bedoeling was om toeristen te trekken naar Indonesie moet ik helaas hier bij aantekenen dat dit ver onder peil was. De forumleden van deze site die het een goed programma vonden hebben echter nog weinig gezien van Indonesie. Ondergetekende kent heel Sumatra, Java Bali en Lombok maar dat mag ook wel na 26 keer Indonesie te hebben bezocht. Heb zelf ongeveer 200 uur videofilms van Indonesie.En plaatsen die door de toerist nooit, ik herhaal nooit worden bezocht dan ziet men hoe mooi het Indonesie is. Sumatra is voor mij het mooiste eiland wat ik gezien heb.
Latex40

cabrio
User
spacer line

Ik vond het eerlijk gezegd niet echt bijzonder, het viel mij enorm tegen. Ik kan mij niet vinden in bepaalde feiten en dingen die daar werden verteld.
Ik ben overtuigd dat deze meid het goed bedoeld hoor, maar mij komt ze toch wat zweverig over, maar ja ze noemt zichzelf dan ook kunstenaares... (niets tegen kunstenaars hoor).

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Het is de bedoeling van deze reeks programma's om Belgische mensen te tonen die in het buitenland wonen en leven. Zij woont in Seminyak en ook in Sumatra. Ik denk toch wel dat men daar de realiteit getoond heeft van waar ze woont en leeft. Dit is geen toeristisch programma die de mooiste plaatsen moet tonen. Moest men bijvoorbeeld iemand volgen die een luxe-villa heeft, dan zou dit natuurlijk helemaal een andere reportage zijn. Maar men heeft toch natuurgetrouw haar leven in Bali weergegeven. Ik had wel 1 opmerking en dat is dat ik niet denk dat je voor 38 cent daar kan eten als je naar Westerse normen hygienisch en lekker wil eten.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik heb het jammer genoeg gemist, maar is het te bekijken via uitzending gemist?

fred1
User
User icon of fred1
spacer line

Op 21-01-2010 19:12 schreef dekarre:
Ik had wel 1 opmerking en dat is dat ik niet denk dat je voor 38 cent daar kan eten als je naar Westerse normen hygienisch en lekker wil eten.

wat betreft lekker eten
de smaak van het eten langs de straat is veel beter dan de grote restaurants
mijn nasi van 2500rp smaakt beter dan het menu van 350rb rp

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.NoviKirana, ik denk dat "uitzending gemist" enkel voor Nederlandse zenders is. De Vlaamse zenders zijn daar niet te zien. Ook via de één.be-site is het niet te bekijken.

senior
User
User icon of senior
spacer line

BRT 1 / canvas heeft wel een dergelijks iets, genaamd "net gemist?" , sommige programma's zijn terug te kijken maar, en nu komt het...tegen betaling via een soort abonnementsdienst///heb me er verder maar niet in verdiept...slimme jongens, die belgen... Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

De meeste Vlaamse TV zenders hebben hier zulk een dienst. Je kan op uw digitale TV sommige programma's terugbekijken mits betaling natuurlijk. Het Nieuws kunnen we gelukkig gratis herbekijken als we dit willen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,764 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com