indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ariyanti
User
spacer line

Wie o wie kan mij vertellen over een hotel liefst in de buurt van seminyak,wij zijn met zijn zessen dus graag wat prijs betreft niet zo duur. mijn budget is ongever 20 euro per kamer,en ik heb 3 kamers nodig. Mag ook een bungalow of cottage zijn. Wij gaan in dec tot februari naar jogya en wij willen een paar dagen naar bali. Ik wacht op jullie reactie..en alvast bedankt.

ariyanti

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Puri Naga...prachtig aan de zee Emoticon: Yes!
Ik heb daar 2 weken gebleven. U probeert naar www.purinaga.com.
success mee

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hotel Sing Ken Ken in Jalan Double Six....
Als je dicht bij het feestgedruis wil zijn.....

Of Sarinande Beach Inn > Nederlandse Eigenaar....
Of Saphir hotel aan het einde van JL Dhyana Pura... Luxe (voor NL standards) doch betaalbaar.

Iets duurder is Dyana Villa's... huur gewoon een villa met z' n drieeen in Seminyak genoeg qua villa aanbod...

Groetjes Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Maurits ...even een andere vraag... bestaat Pelangi Bali nog/ is het nog open/wat is de status ervan? (ook Seminyak, vandaar mijn vraag)

Yerun

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Wat dacht je van een gastenverblijf Ç 10,-- all in per persoon per dag.
Niet ver van Seminyak.
Mail me op mijn privÚ en je krijgt antwoord.
Umberto Emoticon: Worship

ariyanti
User
spacer line

In ieder geval bedankt voor jullie reactie,ik kom nog niet uit maar met jullie info het zal wel lukken. Dyana villas lijk me wel wat maar ik moet voor 6 persoon betalen, vaandar is mijn budget allen maar ongever 20 euro per kamer..helaas.

groetjes
ariyanti

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

He Jeroen,

Pelangi Bali bestaat nog, en is zeker nog in goede staat...

groetjes Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-10-2004 14:58 maurits wrote:
He Jeroen,

Pelangi Bali bestaat nog, en is zeker nog in goede staat...

groetjes Maurits

Dank je. leuk te horen, misschien kom ik nog wel hetzelfde personeel tegen Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,248,370 topic views - 229,457 posts - 13,648 topics - 19,969 members - last post @ 16-12-2018 19:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,110,499 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com