indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Blog Bot
spacer line

wij zijn op zoek naar een persoon (goede vriend) van vroeger 1975
in zuid sulawesi (ujung pandang) hoe kennen wij dat op zoeken via het internet heb wel een adres dat is net zo oud,

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

bellen naar het adres...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Blog Bot
spacer line

ha ha ik dacht dat dit een seriuus site was???
wat een hulp!! heb ik ook niets aan zoek wel weer verder op het net.
Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het is een beetje moeilijk serieuze antwoorden te geven op een bericht als dit. Graag meer info dus..

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

On 27-10-2004 19:20 henk &nora wrote:
ha ha ik dacht dat dit een seriuus site was???
wat een hulp!! heb ik ook niets aan zoek wel weer verder op het net.[IMG] Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Ik denk dat je in dit geval kunt zoeken op het "net" totdat je een ons weegt. Serieus advies; er zijn telefoonboeken, ook Indonesische. Of ze in Nederland te vinden zijn weet ik niet. Maar als je wat contacten hebt in Makassar (want zo heet het tegenwoordig mee), zou die eens kunnen gaan kijken...

SheMerc
User
spacer line

Hoi Diederick,
Ik ben ook op dit moment opzoek naar mijn oude vriend, geen oude vlam opzo, gewoon goede vriend, ik heb alles geprobeerd, maar het lukt op ene andere manier niet zo. Verschillende oproep gedaan bij bepaalde site in Indonesie zelf, maar geen gehoor. Google geprobeerd, kreeg wel te zien antal namen, maar niet wat ik zoek.
Degene die ik zoek, woonde destijd in Jakarta, weet niet of dat nog zo is. Hij studeerde toen bij UKI universiteit richting medicijn, zijn naam is Herman Lolong, ook iemand uit Manado.
Maar tot nu toe geen antwoordt, alsof dat hij zo maar opgeslok door de aard bodem, geen spoor meer.
Ik dacht op z'n minst..heeft hij toch nog wat vrienden die hem ken, en mij kan vertellen hoe met hem gaat? Maar ik zal blijven zoeken...
Dus Diederick, hou vol...door gaan met zoeken!! Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

shemerc Emoticon: Bye bye

je moet aan UKI bellen !

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Hoi Shemerc,

Ik zoek niet hoor (ik zoek al teveel!), maar ik wilde gewoon behulpzaam zijn in een zoektocht van iemand anders.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Beste Henk & Nora,

Voordat jullie een ons wegen door op het net te zoeken, wil ik even zeggen dat jullie bellen waarschijnljik niet eens geprobeerd hebben. Sorry dat ik niet wist dat jullie niet goed in jullie communicatieve vaardigheden zitten... Volgende keer als jullie weer gaan lachen probeer het eerst eens...

Brengsek Emoticon: Eerie

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ach, Maurits,

Gemakzucht dient de mens. Geen wonder dat ze nog altijd 'zoeken'. Emoticon: Very funny

Yerun

SheMerc
User
spacer line

Hallo alle behulpzaam mensen,
Ik heb alles geprobeerd, ook bellen naar UKI, maar werd van de kastje naar de muur gestuurd, en uiteindelijk weet nog geen één te vinden.
Loop aldoor tegen een dikke muur van " tja we weten niet..!" Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Dan om echt succes in je zoekactie te hebben zit er niets anders op dan naar Indonesia te gaan. Koppel het maar aan een mooie vakantie...

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

UKI? Is dat hetzelfde als de Ajay Mada? Hebben die niet een of andere "alumni" organisatie. Daar zijn ze hier meestal dol op. Misschien is dat een ingang.

SheMerc
User
spacer line

Hoi diederick,

UKI is in Jakarta Timur, als me niet vergist. Herman Lolong zelf, want zo heet hij, hij woont toen in Menteng area.
Tja misschien moet ik inderdaad wat maurits dat zegt, gewoon met vakantie gaan.

misisvi
User
User icon of misisvi
spacer line

Hai SheMerc...
Weet je welke klaas/group/jaar/angkatan of welke studierichting ? kampus salemba of kampus cawang (denk ik... vergeet al. cawang of cililitan die area noem hehe..).
Je kan ook proberen via milis alumni UKI : http://groups.yahoo.com/group/alumniuki/
stuur een email naar list-owner (alumniuki-ownerRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoogroups.com), misschien krijg je wat bericht.

success Emoticon: Smile

spacer line  

Gewoon even alle gegevens sturen naar mijn mail en ik zal proberen het e.e.a. uit te zoeken voor je. Zoals je weet zal een zoektocht via Internet niet veel opleveren want dit medium is niet zo gebruikelijk als in Nederland. We hebben Internet cafes maar daar heb je het dan ook mee gezegd mensen hebben geen geld om een PC aan te schaffen met Internet aansluiting. Natuurlijk is de telefoon behoorlijk ingeburgerd hier in Indonesia en zelfs in de Kampung is altijd wel een zgn. Wartel (telefoon winkel) te vinden waar men verder kan helpen in de zoek tocht iedereen kent iedereen! Bovendien heeft iedere stad of dorp lokale hoofden dus ook lokale kantoren waar men naar toe kan bellen met de vraag of ze die en die persoon kennen. en zelfs in de kampung is er wel iemand de baas over alles.
Via de telefoon inlichtingen dienst (zoals vroeger in Nederland 008 ik weet niet wat het nu is) is het vrij gemakkelijk om navraag te doen.

Mario Subak Sari Boutique Hotel Bali: marioRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.subaksari.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,374 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,597,355 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com