indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Wat staat er op de foto? #11
Gepubliceerd op 07 december 2009 08:05
Wat staat er op de foto hieronder? Het is slechts een uitsnede uit een grotere foto die morgen op indonesiepagina.nl gepubliceerd gaat worden, maar we geven je een voorsprong om te raden wat er op de foto zou kunnen staan. De exacte naam van wat je ziet is fantastisch, echter is een omschrijving van wat je ziet en waar het zou zijn ook goed. We zullen morgen meer informatie geven als deze foto gepubliceerd wordt in de fotogalerie 'Zien is geloven'.
Lees verder , klik op de titel

made.
User
spacer line

Moeilijk!!!
T doet me denken aan jezusbeeld in dilli in oost timor, maar dat lijkt me vreemd want dat is geen indonesie...
Deze week geen eer voor mij ben ik bang.. Emoticon: Laugh out loud

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 12:38 made. wrote: Deze week geen eer voor mij ben ik bang..

Geeft nix, Made, je krijgt tegenwoordig toch geen batikkaarten meer als je wint...

elsbeth
User
spacer line

Er staat wel degelijk ergens zo'n giga Christusbeeld in Indonesie, moet ergens in Sulawesi zijn, ik meen op de weg van Makassar naar Rantepao, ergens in de buurt van Pare Pare????

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Elsbeth, ontaarde moeder, in plaats van dat je nou eens handig inspeelt op de batikkaarten die je zeun Maarten verkoopt... Als er nog voorraad is. Als ik me niet vergis slechts 15 voor een batikdoos met 10 batikkaarten. Vooral de batik kerstkaarten zullen wel snel op zijn. Haast u! Festinate!

made.
User
spacer line

huh!
Yerun heeft mij anders deze week goed bedacht ! mooie kaarten gekregen!
maar misschien speelde ie voor sinterklaas! Emoticon: Puh! Emoticon: Worship

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 13:21 made. wrote: Yerun heeft mij anders deze week goed bedacht ! mooie kaarten gekregen!
maar misschien speelde ie voor sinterklaas! Emoticon: Puh! Emoticon: Worship

Die vrek is opgehouden met kaarten weggeven. Dus moet je het voor de `eer' doen, Made. En je kaarten kopen bij Maarten. Kaarten bij Maarten. Wat een slogan!

made.
User
spacer line

nee hoor, geen vrek!
Ik heb kaarten gehad! Emoticon: Puh!

elsbeth
User
spacer line

he Guna, gek genoeg zijn Maarten noch ik op het idee gekomen om die kaarten op het forum opnder de aandacht te brengen. Maar inderdaad, zijn slaapkamer ligt nog vol met doosjes batikkaarten (a la de kaarten hier eerder geshowed), zowel doosjes m,et kerstkaarten als doosjes met andere kaarten, inc. envelop (en doosje dus) voor 15,_
(excl. verzendkosten). Maar inderdaad, ze gaan hard. Dus....als iemand geinteresseerd is, get in touch.

groet Elsbeth (met dank aan Guna)

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 14:32 elsbeth wrote: get in touch.

Hoe?

elsbeth
User
spacer line

Ga ik nog even over nadenken, heb geen zin om m'n emailadres neer te zetten. Of heb jij een goed idee?

elsbeth
User
spacer line

Ik heb me vergist. Het is niet tussen Makassar en Rantepao, maar het staat net even buiten Manado, ik meen op de weg naar Tomohon. Het is volgens mij een Christusbeeld, maar het kan ook een beeld van Leo zijn....

elsbeth
User
spacer line

Kom op Yerun, zeg me even dat ik gewonnen heb. Ik weet het zeker, het is Christus, Leo's haar was net iets korter, of het moet een hele recente foto zijn...

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 14:51 elsbeth wrote: Of heb jij een goed idee?

Laat Maarten batikkaarten.blogspot.com aanmaken met `commentaar' (comment, reactie, weetikveul) ingeschakeld. Een kwartiertje werk.

elsbeth
User
spacer line

Ik zal eens kijken of ik hem aan het werk kan zetten, hoewel de proefwerkweek even voorgaat.
HEB IK NOU GEWONNEN OF NIET?????? Ik wil erkenning van mijn geweldige scherpe blik en geheugen!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 15:23 elsbeth wrote: HEB IK NOU GEWONNEN OF NIET??????

Schreeuw toch niet zo, Elsbeth. Voor de batikkaarten hoef je het niet te doen, daar kom je in om.

elsbeth
User
spacer line

Laat mij nou ook eens lekker schreeuwen! Ik ben al dik over het quotum van 100 berichten heen, hoor.

leomanado
User
spacer line

Elsbeth

Mijn haar is wat korter en ik ben ook wat kleiner. Het beeld is erg groot dat heb je zelf gezien. Het staat in het park Citraland in Manado. Helemaal goed ahahhahah

Saskiavg
User
spacer line

Ik herkende het ook gelijk, want mijn man en ik hebben in Citraland een huis gekocht. De Big Ben staat er ook, net als de fontein van het paleis het Loo ha ha.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,810,845 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com