indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marika
User
spacer line

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in Amsterdam bij de Ambassade Republiek Indonesia (Brachthuijzerstraat 4) je visum aan te vragen? Zijn daar ook extra servicekosten aan verbonden of betaal je hier gewoon € 30,-- voor de 30-dagen-visum?
Ik probeer al weken telefonisch te informeren, maar er wordt nooit opgenomen.

Alvast dank voor jullie reacties!

Groetjes, Marika

pjsmit
User
spacer line

Ja, dit is mogelijk.
Kosten zijn hetzelfde als in Den Haag.
Openingstijden: 09:00??-13.00.
Ik mag mijn paspoort, na 18 oktober langs te zijn geweest weer op 2 november ophalen (15 dagen later).

Marika
User
spacer line

Bedankt voor je reactie. Het scheelt mij een hele reis naar Den Haag óf extra servicekosten via het visumbureau!

Groetjes, Marika

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Een prachtig resultaat; die 15 dagen. Ik blijf er maar aan herinneren, de ambassade zei bij de introductie van de nieuwe visumregels dat het maximaal 5 werkdagen zou duren. Misschien goed nieuws, na de ambtsaanvaarding door SBY is de discussie over herziening van de visumplichtige landen weer opgestart. De heer Yusril Mahendra (genius van de wijzigingen) is nu geen minister van Justitie meer, maar hoofd van het Sekretariat Negara, dus die staat even buitenspel.
Of het echt zo fijn is om ter plekke een visum te regelen tegen betaling van 25 dollar (voor 30 dagen) is een andere kwestie

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

90,122,038 topic views - 241,253 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 17:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

146,830,374 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com