indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Nieuwe route vanaf Mei 2010: AMS - DXB (-CGK)! Dus goedkopere prijzen ook voor de mensen die niet in de buurt van de Duitse grens wonen!)

http://www.arabianbusiness.com(...)ore-routes-to-follow

COMMENCING 1 MAY 10
1234567 EK 145 DXB-AMS 08.25-13.30 777
1234567 EK 146 AMS-DXB 15.30-23.59 777

Trouwens wel een beetje sneu voor Garuda, die gaan ook starten met de directe route AMS -DXB - CGK, dus veel concurrentie voor hen. Advies: non-stop AMS-CGK, laat die Arabieren maar lekker in hun eigen woestijn gaarkoken Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 04-12-2009 14:16 kiwimave wrote: Advies: non-stop AMS-CGK, laat die Arabieren maar lekker in hun eigen woestijn gaarkoken

Inderdaad. Ik vlieg niet met woestijnratten die zwangere vrouwen doodstenigen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ook zonder dat vrouwen zwanger zijn blijven het woestijnratten waarmee ook ik niet hoef te vliegen. Dan maar 200 euro extra. Emoticon: Bye bye

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 04-12-2009 14:33 schreef Yerun:
Ook zonder dat vrouwen zwanger zijn blijven het woestijnratten waarmee ook ik niet hoef te vliegen. Dan maar 200 euro extra. Emoticon: Bye bye

Waarom zijn de bewoners van Dubai/Emiraten woestijnratten?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 04-12-2009 17:18 BintangJan wrote:

[quote removed]

Waarom zijn de bewoners van Dubai/Emiraten woestijnratten?

On 04-12-2009 14:26 guna2 wrote:

[quote removed]

Inderdaad. Ik vlieg niet met woestijnratten die zwangere vrouwen doodstenigen.

Daarom dus.

ariemaa
User
spacer line

emiraten volgens mij moderne mensen niks mis mee
je kan langer dan 30 dagen blijven, ik blijf 2 maanden voor het laagste tickettarief
ze hebben de nieuwste boeings moet je toch es proberen
je kan ze volgens mij niet vergelijken met de meer conservatieve saudi arabieren
ga zeker naar de ticketcondities kijken als ze van amsterdam gaan vliegen,
de belasting van schiphol is wel veel hoger dan van dusseldorf e 31.!!!!!!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Zo goedkoop zijn ze anders niet op dit moment.

Voor een ticket Dusseldorf-Jakarta vertrek april retour mei betaal je 805,00 euro. Ik betaal voor de vlucht Amsterdam-Medan (en dan ben ik meteen waar ik zijn moet) 537.00 met Malaysian Airlines. Betere service, betere vertrek- en aankomsttijden, betere prijs!
De vluchten vanaf Amsterdam gaan pas vanaf 1 mei a.s. dus had geen exacte datumvergelijking. Deze zijn met 890 euro nog duurder.
Voor exact dezelfde datum (1 mei-23 mei) vlieg je voor exact dezelfde prijs met Singapore Airlines naar Jakarta.
Dan is de keuze niet zo moeilijk lijkt me.
Vorig jaar had Emirates idd goede aanbiedingen maar nu zeker niet.

Emirates is niet echt slecht maar haalt het niet bij MAS en SQ zowel niet in service als reistijden.
gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Heerhugo
User
spacer line

On 28-01-2010 18:58 ariemaa wrote:
emiraten volgens mij moderne mensen niks mis mee
je kan langer dan 30 dagen blijven, ik blijf 2 maanden voor het laagste tickettarief

ben ik het idd mee eens, zo gauw je bij Mas of SQ een ticket wil hebben voor langer dan 1 maand schieten de prijzen omhoog. Leuke tijdelijke aanbiedingen bij MAS als je voor max.30 dagen wilt bljven.

Voor 2 maanden tickets moet je bij de oliestaatjes zijn om het betaalbaar te houden, wat langere stopovers maar sneller kun je geen geld verdienen.

Pas een ticket geboekt bij Qatar, Fra-Dps 2maanden voor 605euro daar kan Mas of SQ niet tegenop! Emoticon: Bye bye

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 28-01-2010 21:54 Heerhugo wrote:

[quote removed]

Pas een ticket geboekt bij Qatar, Fra-Dps 2maanden voor 605euro daar kan Mas of SQ niet tegenop! Emoticon: Bye bye

Plus reiskosten ed vanuit Nederland heen en terug, dan maar liever wat meer betalen ( elke dag goed zoeken naar aanbiedingen die er ongetwijfeld weer komen, ook voor 2 maanden tickets) en vliegen vanaf Amsterdam.En ook geen ellenlange tussenstop ergens in een zandbak.

hati hati, pelan pelan

robbert
User
spacer line

Wat een merkwaardige reactie's allemaal.
Wat feiten ; ik vertrek volgende maand via Dusseld. met Emirates naar Jkt.. 2 Tickets voor E1140,00, 2 maanden en 30kg. bagage.
Reeds eerder mee gevlogen, uitstekende vliegtuigen, uitstekende servicegerichte bemanning. Het eten ,althans op de heenweg, zelfs lekker !
Je vertrekt in de middag en komt ook in Jkt in de middag aan. Wachttijd in Dubai 4 uur.
Oh ja, stoelreservering, ik heb stoelen kunnen reserveren zelfs al voor de terugweg ! Uiteraard gekozen voor de 2zitters (nooduitgang was geblokt).
Dus blijft er maar 1 nadeel over en dat is dat je eerst wel naar Dusseld. moet komen maar gezien de vele voordelen lijkt mij dit niet erg onoverkomelijk.
Rob

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 29-01-2010 11:32 robbert wrote: Dus blijft er maar 1 nadeel over

Dat je met woestijnratten vliegt die zwangere vrouwen doodstenigen. Principes, Robbert? Ja natuurlijk, maar als het een euro goedkoper is...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 29-01-2010 11:32 robbert wrote:
Wat een merkwaardige reactie's allemaal.
Wat feiten ; ik vertrek volgende maand via Dusseld. met Emirates naar Jkt.. 2 Tickets voor E1140,00, 2 maanden en 30kg. bagage.

Rob
Dingen die in de toekomst moeten gebeuren feiten noemen? Oei, dat zou ik toch niet durven. Maar een goede reis teruggewenst. Emoticon: Yes!

indo1980
User
spacer line

Arabieren woestijnratten! Waarom? Ik ben/kom uit Indonesie en ik ben getrouwd met een arabier!

Wat zijn de Nederlanders dan die 350 jaar in ons land Indonesie hebben gestolen, beroofd, vrouwen verkracht en ons behandeld als slaaf. Vergeet dat niet.

Immers hebben jullie het hier over vliegtickets toch? Aub niet discrimineren of kleinigen.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou Indo, leuke opmerking, even voor het gemak ik voel me niet aangesproken op 350 jaar.

Maar wat iemand woestijnratten noemde, dat gaat anno nu gewoon door.
Inderdaad, niet fris. Is dat is lijkt me geen discriminatie.

En 2 tickets voor de prijs is een koopje !

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 28-12-2011 10:55 indo1980 wrote:
Arabieren woestijnratten! Waarom? Ik ben/kom uit Indonesie en ik ben getrouwd met een arabier!

Wat zijn de Nederlanders dan die 350 jaar in ons land Indonesie hebben gestolen, beroofd, vrouwen verkracht en ons behandeld als slaaf. Vergeet dat niet.

Immers hebben jullie het hier over vliegtickets toch? Aub niet discrimineren of kleinigen.
Je vroeg waarom, maar het antwoord is al gegeven... niet lezende Indonesier met lange tenen dat je bent!

On 29-01-2010 12:12 guna2 wrote:

[quote removed]

Dat je met woestijnratten vliegt die zwangere vrouwen doodstenigen . Principes, Robbert? Ja natuurlijk, maar als het een euro goedkoper is...

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 28-12-2011 10:55 indo1980 wrote: Ik ben/kom uit Indonesie en ik ben getrouwd met een arabier!

En nou geniet je samen met je Arabier gezellig een uitkering in Nederland?

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 28-12-2011 12:05 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

En nou geniet je samen met je Arabier gezellig een uitkering in Nederland?
Zouden ze met Emirates hebben gevlogen om in het 'heilige land' te komen?

Kortom, vragen genoeg!

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 28-12-2011 12:24 Yerun wrote: Kortom, vragen genoeg!

Die ze naar ik hoop niet beantwoordt. Voor haar eerste - en dus hopelijk laatste - posting hier moest ze twee jaar terug in de topics om haar infantiele gal spugen over haar frustraties. Het is natuurlijk ook geen lolletje om met een Arabier getrouwd te zijn ťn in het land van de vijand te wonen.

MAD

spacer line  

On 28-12-2011 11:45 oyibo wrote:
Nou Indo, leuke opmerking, even voor het gemak ik voel me niet aangesproken op 350 jaar.

Maar wat iemand woestijnratten noemde, dat gaat anno nu gewoon door.
Inderdaad, niet fris. Is dat is lijkt me geen discriminatie.

En 2 tickets voor de prijs is een koopje !

Inderdaed , is niet fris .
Men moet ook niet te veel generaliseren .
Overdreven doen ook in uitspraken moet men niet al te serius nemen.
Behalve als je persoonlijk met naam(toenaam) aangesproken en gekleineerd wordt .

bisa dicek of makemyday .

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 28-12-2011 12:31 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

Die ze naar ik hoop niet beantwoordt. Voor haar eerste - en dus hopelijk laatste - posting hier moest ze twee jaar terug in de topics om haar infantiele gal spugen over haar frustraties. Het is natuurlijk ook geen lolletje om met een Arabier getrouwd te zijn �n in het land van de vijand te wonen.
Ja, dan heb je het niet erg goed getroffen, maar pa zal wel een zak duiten hebben gekregen om zijn dochter te verkopen. Maakt toch weer wat goed voor de familie-eer.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Rare sfeer , ben ik niet gewend hier. Ben vele malen in Dubai geweest voor mijn werk. Wat heeft Emirates trouwens te maken met het stenigen van vrouwen?

From Dayeuhkolot with love

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 28-12-2011 13:11 monyet wrote: Wat heeft Emirates trouwens te maken met het stenigen van vrouwen?

Alles. In de emiraten stenigen ze zwangere vrouwen. Een Indonesche dame ontsnapte ter nauwernood aan dat lot. De luchtvaartmaatschappij is een nationale maatschappij.

MAD

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

In Nederland mishandelt de politie een ex-voetballer met een dwarslaesie.
Mag je dan ook niet meer naar Nederland toe? Kom op zeg, zit ik hier nou met een aantal simpele zielen te communiceren of wat? In West-Papoea wordt ook al jaren door Kopassus heel wat afgemarteld, mag ik dan ook niet meer naar IndonesiŽ? Weet je wat mijn Katholieke familie in IndonesiŽ allemaal heeft meegemaakt? Ik hou nog steeds van IndonesiŽ, want ik kan namelijk wel het een van het ander scheiden.

From Dayeuhkolot with love

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het ging hier over steniging van zwangere vrouwen in de Emiraten. En goedkope tickets.

Niet over wat je erbij sleept. Vileg je ook Emirates? Toevallig? Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 28-12-2011 14:57 monyet wrote: In Nederland mishandelt de politie een ex-voetballer met een dwarslaesie.

Dat is een betreurenswaardig incident (vermoedelijk), niet iets dat in het Nederlandse wetboek van strafrecht is opgenomen. Ik hoop dat je niet zo'n simpele ziel bent dat je dat verschil niet ziet. De Indonesische regering heeft naar aanleiding van diverse gevallen van doodstraf en zware mishandeling besloten geen Indonesische slavinnen meer naar de zandbak te sturen.
Voortdurend misstanden vergoelijken met misstanden elders komt me ook behoorlijk de strot uit. Er is veel mis in Nederland, er is veel mis in IndonesiŽ, er is overal wel wat mis. Dat hoeft je inderdaad niet te beletten naar een dergelijk land te gaan. Als de misstanden wettelijk zijn vastgelegd, en schering en inslag zijn, is dat een ander verhaal.

MAD

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,661 posts - 13,688 topics - 24,498 members - last post @ 20-09-2019 15:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,433,262 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com