indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo allemaal.
Ik heb een vraag en ik hoop hier het antwoord te vinden.
Ik heb een stichting (geregistreerd in Nederland als soul surf project Bali en in IndonesiŽ als yayasan jiwa berselancar bali bersih) met een educatief environmental programma.
Om het exacte programma en doelstellingen te bekijken verwijs ik je graag door naar onze website; www.soulsurfprojectbali.com
Ik ben op zoek naar een goede verzekering voor het risico dat we nemen om met de kids te surfen. Surfen is natuurlijk een risicovolle sport, en alhoewel dat we natuurlijk alle voorzorgsmaatregelen nemen om te voorkomen dat er iets afschuwelijks gebeurt zit een ongeval in een klein hoekje.
Het te verzekeren risico gaat dus om medische kosten in geval van een ongeval maar ook de aansprakelijkheid voor het bestuur in te dekken.
Wie heeft er ervaring? Een navraag bij Alliance heeft niks opgeleverd. Ik hoop dat iemand ons kan helpen!
Tenk joe!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

AIA (de Indonesische branche van het grote - en een tijdje geleden bijna failliete Amerikaanse AIG) biedt dat soort verzekeringen. Ze betalen nog uit ook...
Ennitaim!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Aanvulling: AIA heeft ook een spotgoedkope ziektekostenverzekering (`hospital' eigenlijk, maar dat is het belangrijkste) voor personeel. Nou zijn `jouw' kids geen personeel, maar ik denk dat je ze wel in zo'n collectieve verzekering onder kunt brengen. 10 jaar geleden was de premie ongeveer Rp 300rb per persoon per jaar. Dat zal nu dus wel ongeveer 1jt zijn. De dekking is behoorlijk compleet maar gespeend van luxe. Een VIP room zit er dus niet in.
Tsjiers!

spacer line  

Apart dat je aanvraag bij Allianz niets oplevert. Bedoel je dat je geen antwoord krijgt op je emails of dat ze antwoorden dat ze geen passende verzekering hebben?

Wij hebben nml juist bij hen een eigenaren / bestuurders aansprakelijkheidsverzekering lopen, alsmede een ongevallen / ziektekosten / letselschade / blijven invaliditeits / overlijdensrisico verzekering voor onze gasten.

If you have nothing to loose, you can risk everything

made.
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.guna2 Dank voor je snelle antwoord! Ik ben nu even de site van AIA aan het bekijken, ga zeker daar informeren!
Per jaar werken we met zo'n 150 kids, dus ze allemaal verzekeren past niet echt in het budget, maar goed dat je het aangaf!
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Amed, jij ook bedankt voor je snelle antwoord! Ben bij Alliance in Renon geweest, met een meneer gesproken, heeft het een en ander onderzocht, belde niet terug, weer terug geweest waar ik te horen kreeg dat het niet kon. Heb jij eventueel een contactpersoon voor mij daar? Wellicht dat er bij een ander daar wel een lampje gaat branden Emoticon: Smile

spacer line  

Dat er een verschil zit in risico tussen wat hotelgasten lopen en deelnemers aan een surf-cursus begrijp ik ook nog wel, maar dat zou je vervolgend vertaald terug moeten zien in de premie voor een en ander. Maar, dat het bestuur niet te verzekeren zou zijn lijkt me omong kosong.

Probeer eens of je verder komt bij Pak Gusti van Allianz via email darmendraRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.allianzlife.co.id

If you have nothing to loose, you can risk everything

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Als Amed bij Alliance zijn tijdelijke gasten kan verzekeren, moet het ook mogelijk zijn daar je tijdelijke kids te verzekeren, dunkt me. Tenminste, ik neem aan dat zowel Ameds gasten als de kids niet het hele jaar door op naam verzekerd hoeven te zijn.

Ceterum censeo dat een dergelijke solution geÔmplementeerd kan worden zodat ze kan worden geshared en gecommuniceerd tijdens een event (sorry, deze laatste zin ontspruit uit vertalersfrustratie, please ignore) .

Siejoe.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,354,150 topic views - 233,360 posts - 13,684 topics - 23,743 members - last post @ 21-08-2019 15:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,235,773 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com