indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bambang
User
spacer line

De VPRO heeft een programma uitgezonden over een toeristische rondleiding door de sloppenwijk van Jakarta. Een zekere (Indonesische) Roni is de gids. Hij vraagt 35-50 dollar p.p. voor de tour. Hij vertelt dat 30-50% van het geld teruggaat naar de bewoners. De mensen gaan ook op de foto met de toeristen. Ze vertellen dat ze soms pennen, schriften van de toeristen krijgen, soms tahu, tempe.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Hoe heette dat programma, weet jij dat Bambang? Want dan kan ik het nog zoeken via uitzending gemist....

bambang
User
spacer line

Het programma werd uitgezonden via UPC digitaal kanaal 322. Als ik me niet vergis, heette het programma Metropolis. Na dit programma volgde een documentaire over Vaclav Havel. Ik heb nu geen tijd om te zoeken. Sorry. Je kunt kijken naar www.hollanddoc.nl/gids/ (digitaal kanaal). Ik hoop dat je het kunt vinden.

LuluJack
User
spacer line

indofiel
User
User icon of indofiel
spacer line

Hier is de link naar de aflevering op de officiŽle Metropolis website: www.metropolistv.nl/?p=1508.
Ik heb er op mijn eigen weblog een tijdje geleden ook een klein stukje over geschreven. Ook CNN heeft aandacht besteed aan dit kampung-toerisme: indofiel.blogspot.com/2009/08/(...)ampung-toerisme.html.

indofiel

Schaamteloze IndonesiŽ promotie: http://indofiel.blogspot.com

spacer line  

Ik ben op nog ergere plaatsen geweest in dorpjes waar het altijd markt is prakties geen weg en ongelooflijk oud en smerig...ben de foto aan het zoeken maar kan hem niet vinden deze volgt later

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,385 posts - 13,692 topics - 25,237 members - last post @ 21-10-2019 17:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,679,815 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com