indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

reem123
User
spacer line

Hallo allemaal,

Ik en mijn vriend zijn van plan om zomer 2010 voor het eerst naar Bali te gaan. Ik heb een beetje zitten googlen en zag toen dat er veel Nederlanders zijn die hun vakantiehuis op Bali verhuren.
Deze leek ons wel leuk: Villa Ben Hati in Sanur
http://www.ben-heart.nl/Vila-Ben-Hati.html

Heeft iemand wel eens verbleven in deze villa? Wat zijn de ervaringen?

En wat zijn de ervaringen in het algemeen met het huren van een vakantiehuis van een particulier? Ik kan weinig beoordelingen vinden van de meeste huizen, hoe weet je of het betrouwbaar is?

Alvast bedankt!

reem123
User
spacer line

Ik weet nu dat het in de straat Jalan Tirta Ening is, kennen jullie deze straat en villa?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Geen idee, wel enigzins bekend in Sanur, maar de villa zegt mij niks....

Zelf huur ik ook wel regelmatig een vakantiewoning, tot op heden geen klachten of moeilijkheden gehad maar dat kan wellicht ook heel anders uitpakken

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik ben daar nog nooit geweest, maar ik heb nooit problemen gehad met het huren van een bungalow of villa op Bali. Mocht je het niet zeker weten dan kun je ook vast wel iets afspreken met de eigenaar om eerst zelf te kijken. Doet de eigenaar dat niet, tja.. er zijn voldoende bungalows en villa's op het eiland, dus dan zou ik zeggen: gewoon verder kijken. Dat dit niet altijd mogelijk is snap ik trouwens, je komt er voor de vakantie en niet om drie keer te verhuizen.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik heb al zelf een tweetal keren een villa gehuurd via http://www.balivakantievillas.nl en nooit zijn er daar problemen mee geweest. Het is Mr. Joop uit Nederland die dit allemaal voor je regelt, je betaald op een Nederlandse rekening en alles is steeds correct verlopen.

Jasri2010
User
User icon of Jasri2010
spacer line

Jaja, ik weet, nu komt zo meteen weer dat commentaar van sluipreclame.... aangezien ik zelf een huis te huur aanbied..... maar hier wil ik gewoon als toerist even reageren.

Ik heb altijd in hotels geslapen, totdat ik die prive- huizen ontdekte. Sindsdien is geen hotel goed genoeg meer, om het maar even te overdrijven. Het mooie van zo`n prive huis is, dat je kunt doen en laten waten je wilt, niet vast zit aan ontbijttijden of wat voor regelingen dan ook. De meeste huizen komen met housekeeper die alles opruimt en op verzoek ook een ontbijt klaar maakt. En dan wordt het pas echt een relaxte vakantie. Ik kan het dus alleen maar aanraden. En als je het via een seriuze organisatie regelt, kan er weinig fout gaan.

Veel plezier met de voorbereidingen, en nog veel meer met jullie Bali- verblijf!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jarsi2010, je reclame staat nu op de juiste plek, dus dat is geen probleem hier Emoticon: Smile

Als ik in hotels verblijf, zeker de kleinere 'familie-hotels', dan heb ik ook nooit problemen met het ontbijt of wat dan ook. Gewoon goede afspraken maken. De laatste keer op Bali ging ik (met mijn vriendin) daar bewust naar toe om iedere avond lekker uit te gaan. Wij konden op afspraak het ontbijt gewoon als lunch nuttigen.

Ook stond er bij aanvang van de kamerhuur een motor voor ons klaar. We hadden aangegeven die te willen huren voor de duur van ons verblijf.

Jasri2010
User
User icon of Jasri2010
spacer line

Ik begin het te leren.... langzaamaan..... hehe Emoticon: Devil

reem123
User
spacer line

Beste allemaal,

Begin dit jaar had ik bovenstaand bericht geplaatst. Inmiddels zijn mijn vriend en ik net terug van 3 fantastische weken Bali in de prachtige villa Ben Hati in Sanur. Echt een aanrader!! De villa was prachtig en ontzettend groot met een heerlijk privezwembad.
Het contact met de Nederlandse eigenaars was zeer fijn en goed gegaan. Op Bali werden we opgehaald door een Nederlandse vriend van de eigenaars wat ook weer perfect was ge3regeld.
Dus voor iedereen die op zoek is naar een 4persoonsvilla in Sanur is deze villa echt aan te raden. Dicht bij het centrum en het strand van Sanur, en beschikking over twee fietsen.

janp013
User
spacer line

Hallo Reem,

Ik ben al 3 keer in Bali op vakantie geweest, en iedere keer heb ik een huis gehuurd van Nederlandse mensen.
Ik moet je zeggen dat dit mij prima bevallen is. Ondanks dat ik de mensen niet kende is in beide gevallen ( 2 verschillende huizen) het contact altijd ontzettend goed geweest.
Een huis staat nabij Lovina ( direkt aan zee) en een huis staat in Canggu.
Het fijne van dit laatste huis is dat je verblijft nabij de drukte van Kuta en Seminyak, maar dat je je op zijn tijd terug kunt trekken op het platteland maar toch in de nabijheid van de zee.
Kijk maar op: www.villabranie.nl en www.villamelati.nl

zie en doe je voordeel
groetjes
Janp

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,361,987 topic views - 232,760 posts - 13,677 topics - 22,547 members - last post @ 20-06-2019 19:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,682,452 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com