indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Dit stond er op de foto! #7
Gepubliceerd op 02 november 2009 04:16
Deze week werd het juiste antwoord niet gegeven. Wat het dan wel was? Het was een fallisch symbool in Candi Sukuh, een Hindoeistische tempel gelegen in het dorpje Sukuh in het regentschap Karanganyar in Midden Java. De tempel ligt op zo'n 40 kilometer ten oosten van de stad Surakarta op de hellingen van Gunung Lawu ('de Lawu Vulkaan'). Om deze foto in het nieuwe grote formaat te bekijken ga je naar de foto-gallerij 'Zien is geloven'.
Lees verder , klik op de titel

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Geinige fotoo, hieronder de afbeelding van de tempel, wellicht dat die wel herkent wordt door medeforummers....

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Daniel1692
User
spacer line

Siebjans,
DIt is niet candi sukuh, maar de wel dichtbij gelegen tempel sandi cheto.
Op de gunung lawu. Bij Karangpandan/ Tawangmangu

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Dan heb ik tijdens het bezoek niet goed opgelet Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Of de benaming van de foto's verkeerd ingeschreven, kijk het even na in mijn archief Emoticon: Wink

Daniel1692
User
spacer line

Dit is Candi Sukuh.
eigen foto nov. 2008

Daniel1692
User
spacer line

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Jullie plaatsen allemaal te grote foto's.
Kunnen ze dat wel met hun Internet in Indonesie wel aan.
Hoe lang duurt het voor ze te zien zijn....
Je kan ze verkleinen door een programma te downloaden gratis Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

Ook Willem mooie foto's, als ze al bij 50 MB er enkel seconden hier er over doen.
dan denk ik dat het in Indonesie geduld moet hebben met minuten... Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Daniel1692
User
spacer line

Heb je het al in je archief nagekeken ? Emoticon: Yeah right!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 02-11-2009 20:26 Daniel1692 wrote:
Het zou beter zijn waneer je reageert op het commentaar dat je zulke zware foto's plaatst.

On 02-11-2009 11:21 zieleffe wrote:
Jullie plaatsen allemaal te grote foto's.
Kunnen ze dat wel met hun Internet in Indonesie wel aan.
Hoe lang duurt het voor ze te zien zijn....
Je kan ze verkleinen door een programma te downloaden gratis Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

Click to see original image

Ook Willem mooie foto's, als ze al bij 50 MB er enkel seconden hier er over doen.
dan denk ik dat het in Indonesie geduld moet hebben met minuten... Emoticon: Sadley

Voor 1 keer even getest de volgende keer gelijk sluiten die handel. Het duurde 4 minuten voordat de foto geheel geladen is. Ook Yerun zou zijn maantje een stuk kleiner kunnen maken.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 02-11-2009 20:26 schreef Daniel1692:

Yep Emoticon: Yes! maar ik kom er niet uit. Ik zal het ter plaatse dienen na te kijken maar om ff daar naar toe te gaan doen we maar niet Emoticon: Stupid

Ik maak zelf altijd foto's en dan bij thuiskomst verander ik de code van de camera in tekst. Dus zal ik de tekst bij de foto verkeerd hebben neergezet Emoticon: Blush Emoticon: Confused

maar enfin, ik vond de foto toch geinig Emoticon: Shiny

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

En wat uiteindelijk een goede zaak blijft, de foto is in ieder geval herkent door een forumlid Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

(tip, als je een grote foto opent op je pc in paint, dan kun je de afbeelding eenvoudig verkleinen, vervolgens opslaan en dan op het forum zetten Emoticon: I love it succes!)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Zo bijvoorbeeld, (en deze is dan toch echt gemaakt Candi Sukuh Emoticon: Wink )

Daniel1692
User
spacer line

[quote] On 03 November 2009 04:48 Albert wrote:

[quote verwijderd]
Het zou beter zijn waneer je reageert op het commentaar dat je zulke zware foto's plaatst.

[quote verwijderd]

Voor 1 keer even getest de volgende keer gelijk sluiten die handel. Het duurde 4 minuten voordat de foto geheel geladen is. Ook Yerun zou zijn maantje een stuk kleiner kunnen maken. [/quote

Ik dacht dat ik n keurige vraag stelde aan siebjans en niet aan Albert.
Bent u altijd zo gauw beledigd (kort lontje) zeker indonesisch bloed in je.
Wees liever positief en zeg bv wat n schitterende foto,maar kunt u hem de volgende keer wat kleiner plaatsen ?
Dat zou U meer sieren.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Snot verdomme had ik hier een heel betoog gehouden ben ik het kwijt geraakt omdat de computer beeld werd veranderd, en door Windows programma opnieuw moest herstarten.
Dus alles kwijt daarom is het beter dat je eerst in word je verhaal typt.
Maar goed dan maar opnieuw..................... Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Op 03-11-2009 04:48 schreef Albert:

verwijderd]
Het zou beter zijn waneer je reageert op het commentaar dat je zulke zware fotos plaatst.

[quote verwijderd]

Voor 1 keer even getest de volgende keer gelijk sluiten die handel. Het duurde 4 minuten voordat de foto geheel geladen is. Ook Yerun zou zijn maantje een stuk kleiner kunnen maken.

Nau is het wel zo dat er gauw communicatie stoornis komt als je er geen namen bij vermeld, aan wie je de vraag stelt.
Albert heeft gelijk dat er enorm te grote foto's geplaatst worden, dat noemen ze in computer taal zo veel picthers per seconde downloaden MB per zoveel?????
Ben niet goed thuis in die technische taal.
Maar werkelijk dat programma is fantastisch snel.
Download QuickResizer gratis en je kan het zo in je computer altijd gebruiken zonder Internet verbindingen.
Paint kan ook maar je hebt kans dat je de foto doffer maakt, i.g.v niet scherper.
Als je op (deze site) klikt en je gaat naar Free Downloaden,Trial Now, dan verders de programma volgen, zoals je ook andere programma bewerkt.
Dan zie je dit hier onder als voorbeeld………… Emoticon: Nice Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 03-11-2009 10:04 Daniel1692 wrote:

On 03 November 2009 04:48 Albert wrote:

[quote verwijderd]

Ik dacht dat ik n keurige vraag stelde aan siebjans en niet aan Albert.
Bent u altijd zo gauw beledigd (kort lontje) zeker indonesisch bloed in je.
Wees liever positief en zeg bv wat n schitterende foto,maar kunt u hem de volgende keer wat kleiner plaatsen ?
Dat zou U meer sieren.

Tja deze reactie doet me denken aan een aanvaring in het verkeer laatst. Kwam er assosiaal een motor rijder van rechts snel aanrijden, zo op de weg recht door gaand verkeer. Ik scheld hem uit voor G.B.
Komt tie achter mij aan. OK ik stop en leg beleefd uit wat hij verkeerd deed. Vraagt hij werk je en zo ja waar. Ik zeg wie ik ben en waar ik werk doet er niet toe. Het gaat hier om je gedrag in het verkeer.
Dreigt tie wanneer hij mij weer ziet om zijn vriendjes erbij te halen. Ik zeg waarom sla je me niet nu gelijk in elkaar. Nee daar had hij niet genoeg lef voor en reed weg.

Mijn reactie op de van jouw Daniel uit 1962. Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn
Klinkt iets als die reclame uit het verleden "Kan ik daar wat aan doen" en het hele bos was afgebrand. Emoticon: Stupid Emoticon: Nooo

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,767,749 topic views - 238,118 posts - 13,715 topics - 29,463 members - last post @ 01-04-2020 20:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,739,472 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com