indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Richmer66
User
spacer line

Beste forum-bezoekers,

Wij zijn een stel met een 2-jarige en gaan in Maart 2010 een maand naar Indonesie.

Na flink wat speurwerk kwamen we uit op bovenstaande accomodaties.
Helaas heb ik nog nergens uitgebreide recensies van bezoekers gelezen en ben dus benieuwd of er misschien mensen van dit forum deze plekken kennen.

Van alledrie zijn er websites maar ik vind het zelf erg belangrijk om de mening van anderen te horen.

Kan iemand mij helpen?

Hartelijk bedankt!

Gr. van R uit DH

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Ik ken alleen de Jalan double6, deze ligt in legian. Als je de straat uitloopt kom je op het strand uit. Links af zitten veel leuke eettentjes en barretjes. Tis hier gezellig druk met veel Nederlanders. O.a. Blue ocean (wordt gerunt door een Nederlander)
Tis voor mij beter vertoeven dan het drukke kuta beach en toch zit je dichtbij Jl.legian.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Mijnheer Siebjans, Geen verkeerde informatie geven Double six ligt in Seminyak en niet zoals U zij in Legian. Het is maar dat U het weet.
Hetzelfde Someren ligt in Brabant en niet in Limburg Ha ha ha.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 07-11-2009 18:01 schreef latex40:
Mijnheer Siebjans, Geen verkeerde informatie geven Double six ligt in Seminyak en niet zoals U zij in Legian. Het is maar dat U het weet.
Hetzelfde Someren ligt in Brabant en niet in Limburg Ha ha ha.

Hij zei meneer tegen me... Emoticon: Puh!
What ever, zo zie je maar, mijn Bali ervaringen zijn zeer weinig tot niets Emoticon: Stupid

Deurne dan? Brabant toch? Al denken velen dat het Limbo is.... Emoticon: Shiny

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,736 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com