|
|
|
|
|
je als deze tukan de volgende dag terugkomt gewoon WEER betaald voor zijn diensten
|
|
|
|
|
Als in Nederland een medeweggebruiker een stommiteit uithaald en dat je moeiteloos de neiging om je middelvinger te gebruiken kan onderdrukken en in de lach schiet.
|
|
|
|
Als je te lang in Indonesie bent, dan kom je er zo uit te zien.
Dan is het elke dag aftellen wanneer je weer naar een beschaafd land mag terug keren.
Malam he ouwe/jonge havendrijver, ben je weer terug???
Heb je de Imam opleiding nog niet achter de rug????
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
je er alles aan doet om een pot zoet/zure augurken te bemachtigen
|
|
|
|
|
Je een briefje krijgt dat morgen de stroom van 08:00 tot 17:00 het niet doet omdat er werkzaamheden zijn en je geen zorgen maakt over het voedsel in de koelkast, maar je het erger vind dat de TV het niet doet.
|
|
|
|
|
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
je niet meer mag vloeken als die verdomde stroom uitvalt net op het moment dat je bezig bent met belangrijke dingen
|
|
|
|
|
Sinds wanneer ben jij met belangrijke dingen bezig?????
|
|
|
|
je met belangrijke dingen bezig bent en droomt over onderstaande fotoo, mmmmm
|
|
|
|
|
Op 29-10-2009 17:51 schreef elsbeth: Sinds wanneer ben jij met belangrijke dingen bezig?????
|
Sinds ik weet dat ik te lang in Indonesie woon......
|
|
|
|
|
On 29-10-2009 09:15 Yerun wrote: Je een briefje krijgt dat morgen de stroom van 08:00 tot 17:00 het niet doet
|
je denkt dat het volstrekt abnormaal is dat je überhaupt zo'n waarschuwing krijgt, dus aanneemt dat de listrik het morgen gewoon doet, om vervolgens stomverbaasd te zijn als blijkt dat de stroom inderdaad is uitgevallen.
|
|
|
|
je zelf gaat proberen zoet/zure augurken te maken!
Als het lukt Guna laat ik het je weten (mijn vrouw heeft een recept van haar moeder gekregen dus op hoop van zege  )
|
|
|
|
|
Dat je verbaasd bent, als je bij nieuwe Indische kennissen op bezoek komt en dan wordt de tuindeur opengegooid: ""belanda""s houden niet van Indische geuren.
Gelukkig heb ik alles recht kunnen zetten: Heerlijk de Indische keuken!
En toen was alles senang
|
|
|
|
je idd de Indonesische keuken niet verkeerd vindt ruiken, alleen "terasi" dan ga ik nog steeds zowat over mn nek
|
|
|
|
|
Wat nou Sieb, terasi is heerlijk! maar een half theelepeltje gebruiken.
Het geeft een aparte smaak aan sayurs en vis.
Toegegeven:terasi blijf je ruiken in huis, nou ja wat geeft het, de geur is binnen 1 dag weg.
Gewoon proberen, succes
|
|
|
|
Als je denkt dat Bonzo gewoon bij het avond eten hoort terwijl je toch al een glimmende vacht hebt. (He Malam?)
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Je kunt ook een klein stukje terasi boven het vuur eventjes gaar bakken. Probeer het maar.
|
|
|
|
Ja Bambang, een goed advies, maar dat wist ik al, kort roosteren en lekker door de petjil,maar weinig
En Pepesan, heb het klaargemaakt van makreel, in de oven in pisangblad.
Mijn vrienden vonden het niet pedis genoeg, maar ja de sambal staat op tafel
|
|
|
|
als je niet meer kijkt óf er een kakkerlak in je huis loopt...maar wáár de kakkerlak loopt!
|
|
|
|
Als je werkelijk gaat geloven dat alle Indonesiers met een mobieltje aan hun oor geboren worden.
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
77,761,485 topic views - 235,517 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 03:36 CET
|
126,861,123 pageviews |
|
|