indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

stanno
User
spacer line

Goedemiddag allen,

Iemand een idee waar je het beste het poppies bali hotel in Kuta kunt boeken?

Ik kwam zelf www.balihotelsholiday.com tegen waar ze 65 dollar per bungalow per nacht rekenen. Ik weet niet of het een betrouwbare site is aangezien ze ongeveer 20 dollar per nacht goedkoper zijn dan andere.

Hoor graag van jullie.

Mvg

Stan

chirpy
User
spacer line

Beste Stan, Voor dat geld kun je een hotel boeken met gouden kranen. Zoek even door en je vindt iets veel beters. Bv. in Legian. Voor maximaal 200.000 rp = 18 euri ben je de man.

poemjor
User
spacer line

Hoi Stan,

Ik weet niet of ze een eigen website hebben maar al geprobeerd contact met ze op te nemen en direct bij hun te boeken? Kan ook wel is in kosten schelen.

Groetjes

senior
User
User icon of senior
spacer line

hati hati, pelan pelan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op loopafstand van Poppies zit AP-inn, ruim voldoende en gezellig: Rp. 200.000 per nacht (en in laagseizoen kan je afdingen). Dat verschilt nogal met die dollarprijzen van Poppies (heb sowieso een hekel aan dollarprijzen: je bent op Bali en niet in de USA).

stanno
User
spacer line

Ha Allen,

Je kunt inderdaad voor een stuk minder leuke hotels krijgen! Maar we willen graag naar dit hotel! Ik weet het eigenwijs! Ze zijn meestal al een aantal maanden van te voren volgeboekt omdat ze maar 20 bungalowtjes hebben en dus zullen denk ik niet veel met de prijs spelen. Ik heb ze inmiddels gister een mailtje gestuurd om een aanbieding te doen voor 18-19 nachten in september 2010. Zelf vragen ze op hun site 80-90$ en bij 1 site vragen ze 65$ Ik heb gevraagd of ze dit ook kunnen bieden en dit vind ik en met mij nog vele een prima bedrag voor wat je krijgt. Het schijnt echt een super leuke plek te zijn en eerlijk gezegd heb ik van de 80 reviews die ik heb gelezen niet 1 negatieve reactie gezien. Wij hebben voorgaande jaren (3x) ook lekker goedkoop gezeten in o.a bali agung en bakungsari en 1 keer duur in the bali dream villa's wat allen ook prima was. Maar dit jaar staat toch poppies op ons verlanglijstje!

Hoop snel een reactie te krijgen van poppiesbali.com

Jullie allen bedankt voor het reageren! Emoticon: Worship

groet,

Stan

Adik_5
User
spacer line

Iedere 50 meter -als het niet korter is- is er een hotelletje aan de Poppies, met eigen bewaking, etc. Voldoende sterren ook. Inderdaad erg leuk, veel jongeren. Ik zat op enkele km afstand in een prima hotel met zwembad, 150m van het strand, en huurde een scootertje voor 3 euro per dag, voor minder zou ook kunnen, maar ik was tevreden met de prijs.
Lang niet alle hotels kunnen zich een website veroorloven.

stanno
User
spacer line

Ik heb inmiddels een reactie gehad van poppies cottages en ze geven me een rate van 107
dollar pnpk. Maar voor 19 nachten geven ze me wel 10% korting. Voor deze rate kun je in een privevilla met zwembad blijven dus toch nog maar ff door zoeken.

groet,

stan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

57,091,051 topic views - 226,307 posts - 13,588 topics - 18,070 members - last post @ 24-04-2018 11:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

99,468,743 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com