indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Kunnen forumleden die serieus en oprecht zijn, beschermt worden o.i.d.?
Door bijvoorbeeld Jeroen en zijn medewerkers, of door mede forumleden?

En zo ja hoe dan Emoticon: Confused

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Tja Sieb, weet ik ook niet.
Kan mij er niets bij voorstellen dat je iemand kwetst.
Mijn advies: gewoon niet reageren
Groetjes van Merapi/Wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik denk dat een aantal forumleden wel enigszins beschermd worden door de moderators, toch?....

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Het is de taak van de moderator om de forum leden te te beschermen.
Pestkoppen? bannen,a la minuut eruit

elsbeth
User
spacer line

Allemachtig, de moderator krijgt hier wel een enorme taak, hoor!!
Beschermen tegen wat? Tegen grappen, tegen discriminerende opmerkingen, tegen beledigende opmerkingen, tegen zichzelf?? Je kunt het zo breed maken als je het wilt.
Wie bepaalt wat wel en niet kan? Daarover verschillen de meningen nogal eens. Ik heb het idee dat het de laatste tijd aardig goed gaat, dankzij de moderator.
De vraag op dit moment verbaast me dan ook een beetje.
Een stevige discussie moet kunnen op dit forum en je hoeft het ook niet altijd eens te zijn. De richtlijnen over wat wel en niet kan, liggen volgens mij vast.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Els, een stevige discussie is idd absoluut niks mis mee, deze kan zeer goed oprecht gevoerd worden.

Ook ben ik het eens dat de moderators zijn werk naar tevredenheid doen, en ik begrijp dat het ondoenlijk is om alle nicknames die worden gebruikt bij misbruik, om die te bannen.

Wilma, ik wel! vandaar mijn vraag.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd,

Buiten de al gebruikelijke maatregelen, is er dan toch nog iets aan te doen?

Puur uit nieuwsgierigheid vraag ik het, wie weet komen er reacties waar men nog niet aan gedacht heeft,.... Emoticon: Stupid

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Rotzooi wordt over het algemeen z.s.m. opgeruimd. Wil je verder iets melden wat we niet gezien hebben, maak dan gebruik van het gele driehoekje bij iedere topic titel of stuur ffies een mailtje. Dan wordt er zeker naar gekeken.

Steeds een topic openen nadat er weer eens iets is gebeurd heeft helaas minder zin, want het antwoord wat ik geef zal altijd hetzelfde zijn als in eerdere topics van dergelijke strekking en de reacties zullen ook in grote lijnen hetzelfde zijn.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Er is een FAQ, en daar staan de meest gangbare/normale zaken wel in. We zijn de afgelopen periode zeker aan het ruimen geweest. Eigenlijk bij normaal gedrag zou dat niet eens nodig hoeven zijn. Novikirana heeft gelijk met haar opmerking.

Er was een hetze gaande tegen verschillende forum leden.
Dat lijkt nu gelukkig voorbij. Waarbij opgemerkt dat we van de uitgedeelde ban's geen melding hebben gemaakt in het user ban topic. In ieder geval keren deze nicks niet meer terug op het forum. Het moderaten is op vrijwillige basis. Ook ik ben niet continu aanwezig. Maar meestal zijn we er wel snel bij.

En inderdaad, beter niet reageren op de vervelende dingen, maar maak een topic report.
Jeroen heeft recent een aanpassing om moderatie makkelijker te maken.
Ik hoef nu niet alle topics meer door, dat scheelt een boel tijd.

It's only kinky the first time.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 20-10-2009 05:46 schreef Jeroen:

Steeds een topic openen nadat er weer eens iets is gebeurd heeft helaas minder zin, want het antwoord wat ik geef zal altijd hetzelfde zijn als in eerdere topics van dergelijke strekking en de reacties zullen ook in grote lijnen hetzelfde zijn.

Ik ben volgens mij echt onduidelijk Emoticon: Confused Emoticon: Stupid
Jeroen en medewerkers ik weet wat jullie eraan doen en ik weet idd bovenstaande antwoorden, deze zijn vaker de revu gepasseerd.

Mijn vraag, zijn er andere dingen aan te doen? In het algemeen, tips etc, dus niet zo direct persoonlijk maar gewoon tips waar andere forums van mijn part ook iets aan hebben....

Als het nu nog onduidelijk is geef ik het op Emoticon: Cooool

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Geef het maar op.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 20-10-2009 06:42 schreef guna2:
Geef het maar op.

Kijk de eerste goede tip! Emoticon: I love it Emoticon: Laugh out loud

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Sieb, buiten het geven van een ban heeft Jeroen nog andere mogelijkheden. Die zitten niet in het gezichtsveld van de gebruikers. Voor de rest heb je het over het gedrag van mensen.

Ik zie zo niet wat we hier nog meer aan zouden kunnen doen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 20-10-2009 06:23 siebjans wrote:

[quote removed]

Ik ben volgens mij echt onduidelijk Emoticon: Confused Emoticon: Stupid
Jeroen en medewerkers ik weet wat jullie eraan doen en ik weet idd bovenstaande antwoorden, deze zijn vaker de revu gepasseerd.

Mijn vraag, zijn er andere dingen aan te doen? In het algemeen, tips etc, dus niet zo direct persoonlijk maar gewoon tips waar andere forums van mijn part ook iets aan hebben....

Als het nu nog onduidelijk is geef ik het op Emoticon: Cooool

De meeste dingen gebeuren achter de schermen. We kunnen hier redelijk wat zien om de meeste rottigheid eruit te halen. Dit zijn echter wat technische snufjes waar ik verder niet al te ver op in wil gaan om kwaadwillenden niet in de kaart te spelen. Het zijn naar mijn mening overigens vrij eenvoudige en standaard controles die uitgevoerd worden, maar het is vooral de manier waarop die bepaalde dingen moet voorkomen. Echter is een systeem nooit 100% waterdicht te krijgen, dus is ook af en toe de hulp van gebruikers gewenst.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Krijgen we dan eindelijk weer een leuk forum, zonder beledigingen, maar met respect voor elkaar.
YERUN EN OYIBO, JULLIE ZIJN TOFFE MODERATERS!

lieve groet uit Den Haag van Merapi/Wil

Reply edited bij Oyibo.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Juist, daar zijn we op uit. Een leuk forum waar meningen, tips e.d. uitgewisseld kunnen worden zonder dat er op de man of vrouw gespeeld wordt. Daarbij moet een stevige discussie mogelijk zijn zonder dat er direct met modder gegooid wordt. Respect, normen en waarden moeten hoog in het vaandel staan. Wellicht dat Anne Mieke dan ook weer terug keert.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Ik moet toegeven dat het goed gaat met mijn reisverslag en er gelukkig geen onzinegge reacties geplaatst worden en verder hoop ik dat de leden er plezier aan beleven want het kost best wel tijd vooral de fotoos want internet is niet zo snel hier.
Ik had bijna de handoek in de ring gegooid maar wil de goede niet laten lijden door een paar kwade.
Achteraf ben ik blij dat mijn topic 7 weken 8 eilanden goed gaat en ik hoop dat ik iets toevoeg op het forum....

spacer line  

On 21-10-2009 00:00 willemgeheim wrote:
Achteraf ben ik blij dat mijn topic 7 weken 8 eilanden goed gaat en ik hoop dat ik iets toevoeg op het forum....

Dat heb je , heb van jou reisverhalen genoten.

Een verzoekje , graag meer info over slaapgelegenheden , ligging , prijs etc .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

ik zal mijn best doen maar eigenlijk geef ik alleen de goede hotels weer zal ze op het eind nog even op een rijtje zetten bij hotel info

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik zal weer even ontopic.
Heb een link opgedoken voor degene met klachten over de ban op dit forum !

www.verwijderd.nl
Emoticon: Party!

makkelijker maken kunnen we het niet, leuker wel !
Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ben je deze nog wel eens tegen gekomen die heeft ballen zeg

Dan zit je waarschijnlijk niet in IndonesiŰ maar in Vietnam..........Of niet oyibo
En zeg eens zelf hoeveel heb je er al opgegeten .......
Niet opgeruimd zoals deze oude topic, maar geslacht gezien, ik bedoel niet zijn geslacht want die heeft veel voor nakomelingen gezorgd......... Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja Om Ziel. Tesla is hier bezig parkeer sensoren te testen.
Met de achterzijde hebben ze nog moeite.

Life test zullen we het maar noemen. Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik zie die ballen al uit een Tesla hangen Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,323,535 topic views - 223,753 posts - 13,516 topics - 16,725 members - last post @ 19-11-2017 18:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,308,890 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com