indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Indonesische kinderbruid? Geen probleem!
Gepubliceerd op 16 oktober 2009 05:32
Altijd al het verlangen gehad om een lekker jong meisje als tweede echtgenoot te nemen maar nooit iemand kunnen vinden die bereid was je het kind te verkopen en tevens dergelijke handelingen volgens de wet te kunnen afhandelen? Dan biedt IndonesiŽ kennelijk de oplossing.
Lees verder , klik op de titel

havana45
User
spacer line

Ja,indonesie het land van de schier onbegrensde mogelijkheden behalve als je aan de verkeerde kant van het lijntje staat.Nu kan wat recht is krom worden en wat krom is recht worden.Als je aan de verkeerde kant staat dan wordt recht krom en krom wordt krommer. Emoticon: Nooo

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Dit kan in RI toch niet?! Er staan hoge straffen op sex met minderjarige of als je getrouwd zou zijn geldt die regel niet Emoticon: Confused Emoticon: Confused

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Siebjans, die viespeuk zegt dat hij haar niet zal neuken zolang ze nog niet 'oud genoeg' is, dat vond de rechter kennelijk voldoende. Verder telt het ook mee dat meneer heel veel geld heeft en steeds roept dat het de Islam is zie stelt dat het gewoon mag. En daar durven in dit land (Indonesie) maar weinig mensen tegenin te gaan helaas.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

De "heren" politiek en of "rechters" kennen toch zeker wel 1 + 1 bij elkaar optellen? Emoticon: Confused
Of gaan ze haar "maagdelijkheid" testen...

Ba wat een verhaal zeg Emoticon: Angry

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

bambang
User
spacer line

www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/art(...)-12-jarig-kind.dhtml

Hopen maar dat hij veroordeeld wordt. Of toch niet?

paulana
User
spacer line

[quote] Op 21-10-2010 18:22 schreef bambang:
www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/art(...)-12-jarig-kind.dhtml

Hopen maar dat hij veroordeeld wordt. Of toch niet?

Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

spacer line  

Schieten die man heb er geen woorden voor.....

paulana
User
spacer line

Schieten is zonde van de kogels en hij merkt niet veel, martelen zoals hij dat meisje ook doet Emoticon: Angry

Om Swastiastu

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ze nemen de tijd ervoor om hem te berechten, een jaar geleden stond het ook al op het forum

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 16-10-2009 09:25 [QUOTE] [FQ]

Indonesische kinderbruid? Geen probleem!
Gepubliceerd op 16 oktober 2009 05:32

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

...en in Iran wordt bijna het onmgekerde gedaan....

http://www.volkskrant.nl/vk/nl(...)ten-echtgenoot.dhtml

Bizar. Soms vraag ik me af of menshersenen allemaal hetzelfde werken.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 20-06-2014 12:32 Anne Mieke wrote: Bizar. Soms vraag ik me af of menshersenen allemaal hetzelfde werken.
Dat vroegen ik en enige anderen ( londho 's en Indonezen) ons ook af vorige week tijdens een discussie over de "omgekeerde" logica . Wij vroegen ons af wat de oorspong is van de omgekeerde logica die ook in RI veelvuldig voorkomt.
Genetisch? Nee, want Indonesiers die elders opgroeien en elders educatie genieten, hebben daarvan geen last.
Dus moet het een omgevingsfactor zijn die dit veroorzaakt: educatie, cultuur en religie.
Dan komen we toch weer uit op de eerste trede van de pyramide van Maslow waar primitieve religies en culturen nog bivakkeren. Mentale vooruitgang gaat moeilijk als starre normen en waarden (cultuur) en failliete religies nog steeds overheersend zijn.
Het "oosten" (de wijzen uit het oosten) is lange tijd een bakermat geweest van hoogstaande culturen en religies maar dat is allang achterhaald; ze staan al eeuwen stil in de tijd. Nog sterker cultuur en religie doen steeds verder een stap achteruit.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zowel Anne_Miek als Yogya-Bali wie kan die antwoord geven?
Dat zijn de mensen die er voorgestudeerd hebben wetenschappelijk kan tegenwoordig heel veel.
Ik heb wel eens geschreven, als jullie kunnen herinneren, dat het lag aan hun kleine hoofd, hun schedels verbergen dan kleine kwab van hersenen.

Y-B omgevingsfactor zo zie ik dat niet, want hoe kan het zo zijn, dat mensen in hun omgeving ,met het westerse mentaliteit, toch aanhanger zijn van die Islam en graag voor op kommen dat ze moslims zijn.
Ik zou blij zijn als dan de primitieve religie steeds verder een stap achteruit zou zetten.
Maar dat beproef je niet van hen, die het westerse leven beheersen, je ziet vooral in Nederland, steeds meer moskeeŽn oprijzen, dat is geen achteruitgang.
Je weet hoe het is gegaan in IndonesiŽ stap voor stap en met een ijzige geduld komen ze steeds verder in de mom van democratie, krijgen ze veel voorelkaar, scholen oprichten ziekenhuizen beheren (dit nog net niet in Nederland) maar zal mij niet verbazen dat ze daar ook iets aan gaan doen in de toekomst.
Turken hebben al een tehuis voor ouderen, nu nog onder de vlag van Turkse nationaliteit maar met een sausje van de islam.

Zwitserland als voorbeeld zie HIER het verhaal, veel meisjes van buitenlandse origine besneden in de vakantie perioden.
Door ouders die in het westen leven.

Je kan je hoofd breken als je dit kan begrijpen, is het ingeprente manier van leven uit hun verleden, of komt het door dat ze geen hersenen gebruiken.
Ik heb het al over die serie van seks en de zonde gehad in de Sharia onderwerp geschreven die ik gevolgd heb om te zien hoe die ontwikkeling was.

Als je dit zo merk dan is het een systeem die nooit uitgeroeid kan worden omdat het systeem geraffineerd in elkaar zit.
Het berust bang makerij op het hiernamaals, en daar hebben velen mensen last van, dat ze dan hun verantwoordelijkheid moeten afleggen.
Kan je ze maar bereiken, dat ze dat niet hoeven en het leven stopt met hun dood.
Het is toch van de gekte dat je leven hier op aarde, je laat verpesten, door naar die idioten te luisteren.
Maar krijg dat maar eens tussen hun oren, en juist in die hersenen van die mensen.
Er zou een medicijn voor moeten uitgevonden worden dat ze die hersenen zo bewerken dat ze de waarheid gaan zien in het heden.
Zelfs, druks is geen goede manier om in te nemen, want dan ga je zweven en zie je niet welk omgeving je leeft........................... Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Emoticon: Clown Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

On 21-06-2014 09:40 zieleffe wrote:
en die er voorgestudeerd hebben wetenschappelijk kan tegenwoordig heel veel.
Ik heb wel eens geschreven, als jullie kunnen herinneren, dat het lag aan hun kleine hoofd, hun schedels verbergen dan kleine kwab van hersenen.

Of ik dat nog weet?
ZEKER WETEN.

bisa dicek of makemyday .

ibuluhu
User
spacer line

Op 21-06-2014 09:40 schreef zieleffe:
Zowel Anne_Miek als Yogya-Bali wie kan die antwoord geven?
Dat zijn de mensen die er voorgestudeerd hebben wetenschappelijk kan tegenwoordig heel veel.

Y-B omgevingsfactor zo zie ik dat niet, want hoe kan het zo zijn, dat mensen in hun omgeving ,met het westerse mentaliteit, toch aanhanger zijn van die Islam en graag voor op kommen dat ze moslims zijn.
Ik zou blij zijn als dan de primitieve religie steeds verder een stap achteruit zou zetten.
Maar dat beproef je niet van hen, die het westerse leven beheersen, je ziet vooral in Nederland, steeds meer moskeeŽn oprijzen, dat is geen achteruitgang.
Je weet hoe het is gegaan in IndonesiŽ stap voor stap en met een ijzige geduld komen ze steeds verder in de mom van democratie, krijgen ze veel voorelkaar, scholen oprichten ziekenhuizen beheren (dit nog net niet in Nederland) maar zal mij niet verbazen dat ze daar ook iets aan gaan doen in de toekomst.
Turken hebben al een tehuis voor ouderen, nu nog onder de vlag van Turkse nationaliteit maar met een sausje van de islam.

Zwitserland als voorbeeld zie HIER het verhaal, veel meisjes van buitenlandse origine besneden in de vakantie perioden.
Door ouders die in het westen leven.

Je kan je hoofd breken als je dit kan begrijpen, is het ingeprente manier van leven uit hun verleden, of komt het door dat ze geen hersenen gebruiken.
Ik heb het al over die serie van seks en de zonde gehad in de Sharia onderwerp geschreven die ik gevolgd heb om te zien hoe die ontwikkeling was.

Als je dit zo merk dan is het een systeem die nooit uitgeroeid kan worden omdat het systeem geraffineerd in elkaar zit.
Het berust bang makerij op het hiernamaals, en daar hebben velen mensen last van, dat ze dan hun verantwoordelijkheid moeten afleggen.
Kan je ze maar bereiken, dat ze dat niet hoeven en het leven stopt met hun dood.
Het is toch van de gekte dat je leven hier op aarde, je laat verpesten, door naar die idioten te luisteren.
Maar krijg dat maar eens tussen hun oren, en juist in die hersenen van die mensen.
Er zou een medicijn voor moeten uitgevonden worden dat ze die hersenen zo bewerken dat ze de waarheid gaan zien in het heden.
Zelfs, druks is geen goede manier om in te nemen, want dan ga je zweven en zie je niet welk omgeving je leeft........................... Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Emoticon: Clown Emoticon: Bye bye

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Het leven stopt als je doodgaat, ja het aardse leven stopt. Maar ook hier worden weer mensen in een hoek gezet ,die wel in een leven na de dood geloven. Reincarnatie bv ook zo,n heikel thema, maar wie bent u om te schrijven, dat je je niet moet verantwoorden als je dood bent, hoe weet u dat zo zeker.? Ook dat er niets meer is dan? Bijna dood ervaringen zijn ook taboe zeker.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Mijn beste ibuluhu what a name.
Waarom ik het zeker weet, er zijn miljoenen mensen dood gegaan, heb jij van hen ooit iets mogen en kunnen vernemen, of ontvangen.
Ik had bij mijn moeder sterfbed aan haar gevraagd, of ze iets een teken wilde geven van wat er zou bestaan.
Niets van mogen ontvangen, geen bericht in welke vorm dan ook.
Maar ik wilde toch jou uit je domme droom wakker maken, je zou eens de natuur van deze aarde eens moeten begrijpen en dat na te leven voor je eigen en voor je nageslacht.
Maar dat doe je niet, want jij wil eigen geborgen vinden in het domme spel van hiernamaals........................... Emoticon: Cry Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

ibuluhu
User
spacer line

Op 21-06-2014 17:16 schreef zieleffe:
Waarom ik het zeker weet, er zijn miljoenen mensen dood gegaan, heb jij van hen ooit iets mogen en kunnen vernemen, of ontvangen.
Ik had bij mijn moeder sterfbed aan haar gevraagd, of ze iets een teken wilde geven van wat er zou bestaan.
Maar ik wilde toch jou uit je domme droom wakker maken, je zou eens de natuur van deze aarde eens moeten begrijpen en dat na te leven voor je eigen en voor je nageslacht.
Maar dat doe je niet, want jij wil eigen geborgen vinden in het domme spel van hiernamaals........................... Emoticon: Cry Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

What is in a name Zieleffe , we zijn toch anoniem hier.

Ik vroeg ook om een teken aan een dierbare overledene, en heb die gekregen , nu nog steeds ,als het moeilijk gaat. Ligt ook aan de mens zelf , hoe hij of zij in het leven staat.
Het domme spel van het hiernamaals ? waar haalt u het lef vandaan om zoiets te opperen!!.
Niet voor mij, maar voor miljoenen andere mensen die daar hoop uitputten en hun verdriet kwijt kunnen . Hetzij thuis ,in een kerk ,moskee of tempel.
Denk niet aan uzelf , want uw waarheid ,is niet de waarheid van miljoenen anderen.

Ps . begrijpelijk dat uw moeder geen teken gaf , u vroeg erom en erin geloven homaar

Zij wist wat voor vlees ze in de kuip had Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Juist man zij kon juist wel beter weten wie ik was, dus wat zegt dat.
Ik ben benieuwd hoe u die ervaring goed kan verduidelijken, hoe jij signalen krijg in je hoofd ja, maar visueel denk ik niet, nating, of je moet wat ziekte onder je lijf hebben dan ben je misschien beÔnvloedbaar, maar toch de dokters en de farmaceutische industrie kan je beter maken, niet die mensen die al dood zijn
Je zou: ik hoop het niet, aan die fundamentalist als je die ooit tegen komt, en ik hoop het niet, vragen jou in het leven te houden, omdat je tegen hem zegt, als ik je hiernamaals tegen kom, dan zal ik jou ook pakken, om mijn leven te verknallen op deze aard kloot.
Hij lacht je gewoon uit in je gezicht, want hij vind dat hij recht heeft dat te doen, om zijn bruiden in het hiernamaals te mogen gebruiken, als hij daar van iets overkomt
Laat je na kijken en blijf eens met twee benen op deze aardkloot staan.
Laat je leven niet verknallen, door die idiote gedacht van hiernamaals..... Emoticon: Devil Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Smile

ibuluhu
User
spacer line

Dit wordt te persoonlijk meneer, heeft niets meer met het topic te doen.

Laat je nakijken schrijft u , ik schrijf zwets niet zo ,slaat als een tang op een varken.
slaat dus nergens op Emoticon: Bye bye

ibuluhu
User
spacer line

Terug naar het topic aub

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel,

Ik ben van mening dat je nu een beetje te ver gaat.
Dat je de Islam verfoeit weten we inmiddels wel, maar dat je mensen ook nog veroordeeld op hun geloof in een hiernamaals........... Tja, wat moeten we hier nu mee.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Jan dat geld niet alleen voor de Islam, maar voor alle religiŽn.
Je hoef er niets mee te doen waarom zou je.
Als de mensen zich meer druk zouden maken, over deze aardbol, minder plastiek zakken de vervuilingen, die door de zelfde mensen worden gepleegd, die zo de religie in hun aderen hebben laten binnen dringen, was het en kon het een paradijs op aarde zijn, hun leven op een goede manier gebruiken, dan hadden we niet zo vervuilingen die we nu zien in de wereld, vooral al in die landen die met alle middelen hun mede mens na het leven staan.
Ik weet dat ik nu geen gelijk krijg, maar wacht maar af, na zoveel jaren later, zullen jou en mijn kinderen er aan denken, hadden ze toen maar beter ingegrepen, dan zaten ze dan niet in die vieze vervuilingen te leven.

In mijn omgeving zijn mensen die kanker hebben gekregen, drie personen die ik goed ken, die opgegeven zijn, een heeft nog maar een paar maanden te leven........
Denk daar maar eens goed over na Jan, daar is geen ene god die daar iets tegen kan doen, ze zijn overgeleverd aan die werkelijke wereld, dat is de wereld van de medici en medicijnen.
Dat die mensen misschien zich nu pas er over na gaan denken kan ik nog wel inkomen, maar dat ze zich eigen voor de gek houden is een gegeven, je nu druk maken over het hiernamaals, komt er dan nog daar boven op de ellende die je al heb.
Als je dan van je laatste dagen van je leven dat er nog boven op krijgt te verwerken, dan zijn ze toch te laat gekomen.
Dit is het laatste wat ik er over schrijf , jullie doen het er maar mee, ik weet van mij zelf dat ik liever de medici nodig heb, dan wie dan ook................. ....... Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ziel, je zwabbert een beetje heen en weer tussen Islamhaat, milieuvervuiling, wereldklimaat, hiernamaals. Godsdienst is iets waar niemand iets aan veranderd. Je kunt wel allerlei dingen gaan roepen, maar dat helpt niet. Je krijgt er alleen maar strijd over. De ťťn gelooft, de ander is atheÔst. Je moet daarin iedereen in zijn/haar waarde laten.
Natuurlijk is het verschrikkelijk en afkeurenswaardig dat er groeperingen ontstaan zoals ISIS enz. Maar hoe bestrijd je die. Door de Islam af te schaffen/te verbieden? Dan zullen we weer kruisridders naar het Midden-Oosten moeten sturen, maar dat durven we niet, want de olie van hen is OOOO zo belangrijk. Saoedi ArabiŽ is daar de grootste boosdoener. Zij veroorzaken de meeste ellende. Zij bulken van het geld, waarmee ze ISIS en anderen steunen.
Milieuvervuiling/wereldklimaat zijn zaken die ons allemaal aangaan en los staan van bovenstaande. Alhoewel olie natuurlijk een grote vervuiler is. In veel landen proberen we het milieu te verbeteren. Kijk naar de bouw van windmolens. Het terugdringen van de uitstoot van co2. Enz. Maar zolang we in de hele wereld niet op ťťn lijn zitten helpt het maar mondjesmaat. Denk maar eens aan IndonesiŽ. Op alle hoeken van de straten ligt zwerfvuil. In de zeeŽn, rivieren en sloten drijft allerlei rotzooi. Er is hier al eens meer over geschreven. Een goed bestuursapparaat, strenge regels en de bevolking het besef bijbrengen dat ze hun eigen nest vervuilen.
Wij mensheid helpen de wereld langzaam naar de kl..ten.
En een goede dokter is nooit weg.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

ibuluhu
User
spacer line

Op 21-06-2014 17:16 schreef zieleffe:

Nog even een antwoord op het ontvangen van tekens van dode mensen/dierbaren

Wij bellen en smsen 3 x per dag zeker en soms wel vaker ,skype hebben ze in heaven nog niet.. Emoticon: Yes!

ibuluhu
User
spacer line

Meneer Zieleffe zwabbert wel vaker en haalt alles doorelkaar, heb ik gemerkt.
Zelfs een naam past hem niet ..

Is niet erg , maar denk ook aan die miljoenen andere mensen, die uw waarheid niet als hun waarheid ervaren.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,260 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com