indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Selamat,

Kan iemand mij vertellen wat een VOA op di moment kost in Roepiah?

Terimah kasih,
Tinie Vriens Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Volgens de huidige wisselkoers 240.000 Rupiah ongeveer, maar je zal wel 250.000 moeten betalen vermoed ik zo.

Overigens wordt de prijs van een VOA in US dollar gecommuniceerd, vanuit daar is de huidige koers wel losjes te berekenen, ware het niet dat ook de imigrasi moet wisselen naar Rupiah's (ofzo) en dus wellicht een iets 'leukere' koers rekent.

Ho Lee Fuk

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Beetje rare vraag wel, TinieVriens.
Zo aan je naam te zien heb je buitenlandse valuta, je kunt gewoon met usd of euro's betalen hoor...... Emoticon: Wink

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En dat wat Siebjans zegt. Ook Singapore dollar zal wel aangenomen worden, maar dat is voor de gemiddelde reiziger uit Europa ook maar een vreemde valuta. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Tinie,
Wij betalen altijd in euro's. Geen enkele probleem. Wisselgeld krijg je in roepia's terug.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Jullie hebben allemaal wel een beetje gelijk, maar ik wil graag vantevoren weten wat ik het beste kan doen met betalen. Haal ik dollars? Gebruik ik mijn roepiah's met het gevaar dat ik meteen moet gaan pinnen. Of doe ik hollands en betaal ik met euro's?
Het ging er mij alleen om wat het voordeligst en eenvoudig is.

Terma kasih banyak,
Tinie Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jeanette
User
spacer line

Ik heb 20 USD betaald.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Als je wisselt van euro's naar dollars kost dat ook al geld. Dus, neem gewoon wat euro's mee. Die zijn in Indonesie keihard. Je krijgt een betere wisselkoers.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-10-2009 16:12 Jeanette wrote:
Ik heb 20 USD betaald.

20 USD?
het is 25 USD of 20 euro, al willen ze van die 20 euro nog wel eens 21 euro of ietsje meer maken want je kan niet met muntgeld betalen en als je dan 25 of 30 euro geeft dan krijg je het verschil terug in rupiahs en dat is meestal niet de gunstigste koers
Maar als je eerst je euro's in dollars gaat omwisselen dan kost dat ook geld

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,876,818 topic views - 238,288 posts - 13,717 topics - 29,570 members - last post @ 05-04-2020 12:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,919,014 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com