indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 28-12-2009 11:41 schreef guna2:
Eindelijk is de site met het hele reisverslag van Willem Geheim min of meer af. Het duurde allemaal wat lang omdat ik vond dat ik erover moest denken terwijl ik weet dat ik die vermoeiende en moeilijke bezigheid beter kan outsourcen. Dat denken leidde tot het idee dat ik de eilanden die WG had bezocht het beste een eigen pagina kon geven. En toen was ik vies de lul. Ik had al meer dan 10 jaar geen aandacht meer besteed aan HTML...
Enfin, ik moet nog een paar dingen doen op de achtergrond (tags aanmaken, de diavoorstelling verbeteren), maar het grove werk is geschied:

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Opbouwende kritiek welkom, vooral van WG zelf. Ik heb zijn stijl ongemoeid gelaten, maar ik heb wel kleine verbeterinkjes aangebracht, en ik heb dingen weggelaten die niets met het verhaal te maken hadden. De fotos staan er allemaal in volle glorie op! (hoop ik)
Herhaling van de URL: http://willemgeheim.blogspot.com

Neen je verwart de boel, of ik door niet duidelijk aan te geven, de foto, of het plaatje in je posting... Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Het reisverhaal van Willem, nu met nog meer nadruk op de foto's (diavoorstelling bovenaan de pagina) en verplaatste aap.

En nou kap ik er geloof ik mee. Tenzij iemand aan komt zetten met links naar andere Indonesische reisverhalen, natuurlijk.

beesie37
User
spacer line

hey Guna,

wat onwijs gaaf gedaan dat verhaal van willem.
Je mag trots opjezelf zijn.
En echt heel lief dat je het gedaan hebt.

het is super geworden..........

ben stiekem jaloers op je dat j het kan whahhahaha.

april gaan wij dus uh gil wel tegen die tijd als ik een verhaal wil whahahahahaha

Pamelabak
User
spacer line

Guna2,

Petje af voor je. Je hebt het reisverhaal van Willem in een schitterende vorm gegoten.
Ik heb er van genoten.

Groet,
Pamela

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ik heb de site van Willem weer veranderd. Verbeterd, hoop ik.
Dik Jeroen, link er nou eens naar!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,655 posts - 13,687 topics - 24,478 members - last post @ 20-09-2019 06:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,411,153 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com