indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Gisteren bekendgemaakt:

Per 6 December a.s. gaat de KLM / Air France 3x per week het traject Amsterdam - Denpasar vliegen, via Singapore.

Altijd makkelijk, een goede verbinding erbij.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

KLM start verbinding met Denpasar, Bali /
Amstelveen 02-10-2009

KLM verzorgt met ingang van 6 december weer vluchten tussen Amsterdam Airport en Denpasar Ngura Rai Airport op Bali. De dienst wordt drie keer per week uitgevoerd. Hiermee herstelt KLM de directe verbinding tussen Amsterdam en Bali die op 15 oktober 1997 voor het laatst werd uitgevoerd.

De vlucht naar Denpasar, met een tussenstop in Singapore, zal worden uitgevoerd in een Boeing 777-300. Dit toestel biedt plaats aan 425 passagiers; 35 in de World Business Class en 390 in Economy Class.

Vlucht KL835 zal op dinsdag, vrijdag en zondag om 21.00 uur vanuit Amsterdam vertrekken en de daaropvolgende dag om 20:10 landen in Denpasar.
De terugvlucht KL836 van Denpasar zal maandag, woensdag en zaterdag 21:30 uur vertrekken en de volgende dag om 08:00 uur aankomen op Amsterdam Airport Schiphol.

Bali is een populaire bestemming voor Nederlandse en andere Europese vakantiegangers. Een belangrijke reden voor KLM om deze weer aan te bieden aan haar klanten. Samen met de dagelijkse dienst op Jakarta biedt KLM vanaf 6 december tien diensten per week naar Indonesi aan.

Boeken kan vanaf 3 oktober. Voor passagiers die voor 15 november boeken geldt een speciaal introductietarief van 599 Euro per persoon.

If you have nothing to loose, you can risk everything

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Onbegrijpelijk die tijden.
Hoe ze zo aan het vertrek en aankomst tijden komen verrast mij.
Je komt te laat aan in Bali om fatsoenlijk, een hotel te zoeken.
En je vertrekt is wel op een redelijke tijd 20.55.

ma 21 sep 09
20:55 Amsterdam (Schiphol) - 17:15 Jakarta (Soekarno-Hatta International)
Klasse: Economy
Vluchtnummer: KL0809
Vliegtuigtype: Boeing 777-200 (stoelindeling bekijken)

Totale reistijd 15h20
Terugvlucht Jakarta - Amsterdam
zo 7 mrt 10
19:20 Jakarta (Soekarno-Hatta International) - 05:45 Amsterdam (Schiphol)
Klasse: Economy
Vluchtnummer: KL0810
Vliegtuigtype: Boeing 777-200 (stoelindeling bekijken)

Dat aankomen op 5 45uur is prachtig voor mensen in de provincies, ze hebben geen last van files, en komen redelijk op tijd weer thuis.
Als je om 8.00 aan komt zit je wel in een file te ploeteren.
Neen geen goed idee van KLM. Emoticon: Stupid Emoticon: Nooo

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

putteng
User
spacer line

Misschien geen goed idee wat tijden betreft maar de introductieprijs klinkt mij als muziek in de oren! Kan alleen niet vinden waar ik kan boeken, op klm.com zie ik niets. heeft iemand voor mij een link?

putteng
User
spacer line

Ik heb het inmiddels gevonden. Introductieprijs geldt voor vluchten tot eind maart 2010.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Heenreis di 8 dec 09
Terugreis 13 jan EUR 699 Hier een visum van 2 mnd nodig
Heenreis zo 13 dec 09
Terugreis wo 13 jan 10 EUR 649 1 mnd visum
Zijn uw reisdata flexibel?
De ticketprijzen op, en rond de door u geselecteerde reisdata beginnen bij EUR 599-

Je kan hier kijken

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

putteng
User
spacer line

Dat de introductieprijs geldt voor vluchten tot eind 2010 wist een telefoniste van KLM mij te vertellen. Ze kwam wel wat onzeker over en ik heb nogeens op de site gekeken maar daar staat niets over een bepaalde periode. Twijfel nu toch of het wel juist is dat aktie geldt tot eind maart 2010. Wie kan mij meer vertellen?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En dan de bestemminge fout schrijven. Goed bezig.

Denpasar Ngura Rai Airport
moet dus zijn
Denpasar Ngurah Rai Airport

chirpy
User
spacer line

Wees er vlug bij, want het gaat snel. Meteen geboekt. Voor 600 euri naar Bali en terug, is natuurlijk geen prijs. Jongens bedankt voor de tip

dutchbird
User
spacer line

Ben niet zo dol op KLM en wacht maar af tot Garuda volgend jaar weer regelmatig Dps/Ams/Dps vliegt Emoticon: Bye bye

NGS stock photos

spacer line  

Boeing 777-300..... bij KLM staan er 1O stoelen op een rij i.p.v. 9, (en bij Air France) de stoelen kunnen bijna niet achteruit en het gangpad is ng smaller. Om nu zo'n 15 16u. dubbelgeplooid te zitten lijkt mij niet zo prettig. Je kunt ook niet eens lekker achteraan in het gangpad waar je niemand stoort, je beentjes gaan strekken zoals bij een 747. Dat is het mij toch allemaal niet waard hoor. Maar ja, elk zijn meug.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

KLM biedt ook de Economy comfort class, op lange afstand plus 150 euri per enkele reis:
www.klm.com/travel/nl_nl/about(...)s/economycomfort.htm
Ik ben er nog niet helemaal achter,maar het lijkt net iets minder dan de Premium van Garuda die ze vroeger hadden.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  

Ja, kom zeg....
Als bvb chirpy dan nog es 3OO eur(i) moet bijtellen dan zit je ook al aan 900 euro. Dan heb je voor minder geld ook al een ticket. In economy in een 747 zit je ook niet al te slecht als je af en toe eens kan gaan "stretchen" achteraan.
Waarom zou je dan tevreden zijn met de minder gunstige uren enz... als je 9OO moet neertellen? Alles gaat toch om de prijs. Wie maar 6OO wil betalen zal het er dan maar bij moeten nemen dat je wat minder comfortabel zit en geen gunstige uren hebt.
En het is natuurlijk geen goed idee van KLM , maar de vluchten zullen de deur uitvliegen. En dat is alleen maar voor de prijs die zo laag is.

chirpy
User
spacer line

Om 's avonds tegen 21 uur aan te komen op Bali en je weet je hotel, dan is er toch geen vuiltje aan de lucht. De terugreis is helemaal perfect: 21.00 uur weg en 's morgens om 8 uur aan in Amsterdam. Wat zeuren jullie nu.
In de businessclass heb je natuurlijk veel meer beenruimte.
Rijstetertje, waarom is het geen goed idee van de KLM?

Denise
User
spacer line

Nu met malaysiaairlines naar Bali 529 pp (ook voor vliegreizen in 2010) Emoticon: Yes! Emoticon: Party!
Wel boeken voor 19-10-2009 Emoticon: Shiny Emoticon: Talk to the hand
Kijk maar op de site van www.schiphol.nl of www.arke.nl klik op vliegtickets of anderen site voor vliegticket.
Je kunt ook alles lezen via www.malaysiaairlines.com

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

Op 03-10-2009 11:43 schreef putteng:
Dat de introductieprijs geldt voor vluchten tot eind 2010 wist een telefoniste van KLM mij te vertellen. Ze kwam wel wat onzeker over en ik heb nogeens op de site gekeken maar daar staat niets over een bepaalde periode. Twijfel nu toch of het wel juist is dat aktie geldt tot eind maart 2010. Wie kan mij meer vertellen?
Volgens mij is het geldig tm maart 2010 en dien je voor 15 okt of 15 nov te boeken.,

Ik zag gisteren nog een reclame van OAD reizen, 649 euro incl 10 dagen hotel...met KLM

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

chirpy
User
spacer line

Zo zie, meestal sta je in de verkeerde rij. Eerlijk gezegd had ik liever gevlogen met Malaysianairlines dan met de KLM. De verzorging door het personeel van Malaysian is een klasse apart. Ik ben benieuwd of de KLM dit keer dit niveau kan halen?

dutchbird
User
spacer line

Ik ben benieuwd of de KLM dit keer dit niveau kan halen?

Zullen ze toch eerst even een ietsie pietsie vriendelijkere cabin crew moeten aanschaffen! Emoticon: Laugh out loud

NGS stock photos

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, over het niveau van KLM schreef ik gisteren nog iets op het blog:
What is 'newcomer' KLM going to do?
Wat gaat 'nieuwkomer' KLM doen?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Met dit soort vluchten zal Bali nog sneller in de buurt komen van een Torromolinos-of Ibiza-achtig eiland. Ik heb nu al het gevoel in het buitenland (Spanje of Tunesie) te zijn als ik in Bali ben en dat zal dan nog wel erger worden. Beter voor de economie maar (nog) slechter voor de mentaliteit en cultuur van de lokale bevolking.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,108,224 topic views - 234,287 posts - 13,691 topics - 25,167 members - last post @ 17-10-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,330 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com