indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

putteng
User
spacer line

Wachten of niet?
In de maand juli wil ik (na lang dromen en sparen) met mijn gezin naar Bali vliegen. Nu heb ik tickets gezien voor 1010,=. Ik heb ook gezien dat als je met Air Asia van uit Londen vliegt de tickets een stuk goedkoper zijn maar dan moet je nog wel een vlucht naar Londen boeken en een overnachting in Kuala Lumpur om de volgende dag door te vliegen naar Denpassar. Als je dan alles bij elkaar optelt (ticket Londen - Kuala Lumpur 500,= + ticket Amsterdam -Londen 150,= + ticket Kuala Lumpur - Denpasar 100,= + overnachting 50,= totaal 800,=) ben je welliswaar goedkoper uit maar ontzettend veel langer onderweg. Het verschil in prijs tussen en ticket met een overstap en redelijke aansluittijd of op de hiervoor beschreven wijze is dan niet zo heel veel meer. Mogelijk dat later in de tijd de prijzen nog dalen en dat dan ook tickets voor 800,= worden aangeboden. Dan zou dan een hoop gedoe schelen. Maar waar doe ik nou goed aan, wachten tot prijzen misschien gaan dalen of nu toch maar ticket van 1010,- pakken? Wat is jullie ervaring: dalen de prijzen van tickets later in het jaar nog of niet?
Graag hoor ik van jullie

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Als je niet zit te azen op een aanbieding maar gewoon een regulier ticket wil, zou ik gewoon tot januari wachten. Niet nu al. heeft geen zin. in Januari zijn er nog
tickets genoeg. En misschien ziet het er economisch weer wat anders uit in januari.

Begin de details te vergeten

putteng
User
spacer line

Johan bedankt voor je bericht. Een aanbieding zou ik wel graag willen maar durf ik eigenlijk niet af te wachten. Stel dat die er niet komt en de ticketprijzen zijn dan gestegen. Ik moet echt tickets hebben van rond de 1.000,= en het liefst natuurlijk lager. Het is wel goed om te horen dat er in januari nog volop tickets (voor de huidige prijzen) worden aangeboden. Dat geeft mij nog iets meer tijd en rust om door te zoeken.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Putteng,
Rustig afwachten. Er komen heus wel aanbiedingen. KLM gaat bv vanaf december op DenPasar vliegen tegen een aantrekkelijk tarief.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

beesie37
User
spacer line

hoi putteng

het is inderdaad vaak zo dat je bij veel goedkopere tickets lange overstap tijden hebt.
maar er zijn ook aanbiedingen waarbij dit niet het geval is.
wij kochten vorig maand voor vertrek datum april 2010 tickets naar bali vanaf amsterdam
voor 705 euro pp met een overstap in singapore (met singaporeairlines)
we moeten in singapore iets van 2 en half uur wachten voor de vlucht naar bali....

gewoon even geduld hebben aanbiedingen komen vanzelf weer gewoon goed in de gaten houden. 1010 euro is de prijs die je overal wel vind....

putteng
User
spacer line

oke, nog even rustig afwachten dus.
Bedankt voor jullie reacties.
Groet, Ge

marian49
User
spacer line

wij hebben 2 maanden geleden bij Dreizen tickets van Maleisie airlines gekocht voor 884 met een gunstige overstaptijd van 2 uur aankomsttijd Denpassar 12.00 s'middags wat ook fijn is als je wat verder het eiland op wil.
Terugreis ook heel gunstig

joyke
User
spacer line

Wij hebben vandaag 2 tickets van Maleisie Airlines gekocht voor 652,50 euro p.p. inclusief alle toeslagen en belastingen. Vertrek 5 juni terugvlucht 2 juli. Inderdaad gunstige overstaptijd e.d. Vertrek vanaf Frankfurt. Auto op lang parkeren voor 75 euro voor 4 weken . Op 3 juli vertrekken en terug bv op 24 juli, 772 pp. Wij hebben geboekt bij Budgetair.nl.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Nou zag ik gisteren ergens tickets naar Kuala Lumpur voor ongeveer 549 euro.....ik zal nog even weer rondkijken waar ik dat nou had gezien. Mocht ik het tegenkomen dan zal ik het schrijven!

senior
User
User icon of senior
spacer line

MAS heeft momenteel ook goedkope vluchten naar Bali,. ook rond de 600 euro...alleen geldig op vluchten tot 31 maart 2010 helaas

hati hati, pelan pelan

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Hi Putteng,

als je voor 25 juni kunt vertrekken kan ik voor rond 900 (tarief is nu nog niet precies bekend) tickets kostenloos en zonder enige verplichting voor je reserveren. Je vliegt dan met Singapore Airlines. Reservering loopt tot 6 weken voor vertrek. Voorwaarde is dat je ook een aantal overnachtingen via ons boekt.
Mochten er in de tussentijd voordeliger aanbiedingen komen, dan kun je zonder verplichtingen de reservering annuleren.
Vanaf 25 juni geldt het hoogseizoen tarief dat ca 150 duurder is.
Je kunt via mjin website contact opnemen.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Voorwaarde is dat je ook een aantal overnachtingen via ons boekt.
Da's eerlijk om direct en openlijk te vermelden. Een zeldzaamheid mag ik wel zeggen, zeker op het 'anonieme' internet. Emoticon: Worship

mvisscher
User
spacer line

ik wil op 10 juli vertrekken, maar kan nog nergens prijzen vinden.
Alleen die van Emirates via Dusseldorf.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Hi Flipse,
De eerlijkheid straalt van je gezicht af maar wil je ook het jaar erbij vermelden.aku goblok.
groet. Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Shalom

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yerun: Met SQ hebben we als touroperator een contract, waarbij we reserveringen kunnen plaatsen tot 6 weken voor vertrek. Soms kunnen we niet concurreren met aanbiedingen van SQ zelf, maar de voorwaarden (zonder verplichting reserveren) zijn dan wel gunstig. Aanvullende voorwaarden voor tourperators is dan wel dat de tickets in combinatie met onze accommodaties en/of landarrangementen geboekt moeten worden.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mvisscher: Na 25 juni tot ongeveer half augustus liggen tarieven AMS-DPS naar verwachting op ongeveer 1.050, ook weer met de voorwaarde om een aantal overnachtingen via ons te boeken.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Bokito: 2010; voor 2009 ligen de tarieven op 885 euri tot 14 december en van 25 december tot 31 maart (tahun dua ribu seratus, 2010)

salam dari Flip

havana45
User
spacer line

Op dit moment heeft KLM aanbiedingen van ca 650 rechtstreeks naar Jakarta.
www.klm.nl

spacer line  

Gisteren aanbieding van SQ gekregen voor het hoogseizoen volgend jaar.
886

putteng
User
spacer line

Kan iemand mij vertellen waar SQ voor staat?

putteng
User
spacer line

brongkolnews, als je met SQ Singapore Airlines bedoelt, ben ik benieuwd over welke periode je dan spreekt want in de maand juli zie ik niets voor die prijs.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Brongkolnews,

ik ben ook reuze benieuwd! Als touroperator zou ik dit ook moeten weten, maar helaas heb ik nog niks gehoord...

salam dari Flip

spacer line  

Hallo Putteng en Flipse,

Hierbij een printscreen via e-bookers. Ik heb deze snel even opgezocht.
Ik denk dat ik hem nog goedkoper kan vinden.

SQ = 896 euro

By the way Turkish airlines is ook heeeeel goedkoop. 617

Succes

Even nog wachten aub ik probeer ook een image aan te hangen. Komt zom meteen.

spacer line  

Hierbij de printscreen

mvisscher
User
spacer line

Ja 8 augustus is alweer tegen het einde van onze schoolvakanties, dan zijn de prijzen meestal weer iets goedkoper idd.
Voor 10 juli heb ik zo'n prijs nog niet kunnen vinden hoor, begint pas bij 1000 euro en nog niet alle prijzen/maatschappijen zijn bekend.

spacer line  

Dat kan inderdaad kloppen.
Dit ivm de verschillende schoolvakanties.
Wij hadden dit jaar de late vakantie en volgend jaar weer, daarom dus.
De maand augustus zijn wij geheel vrij.
Turkish arilines blijft wel goedkoop in de maand juli, 668,-
Nadeel is alleen de lange vliegtijden en een paar overstappen

putteng
User
spacer line

Ha Brongkelnews,
Dank voor je bericht. Helaas zit ik ook vast aan de maand juli ivm schoolvakanties.
Groet, Ge

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,137 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com