Dit van Milani, is juist een voorbeeld, van hoe het niet moet……..
Het is een gegeven dat er door mensen verkeerde interpretaties juist de weg geopend wordt, “van wat kan mij het schelen hoeveel het kost”.
Excuus voor taal gebruik, want wat ik denk te willen zeggen, zo schrijf ik het ook op….
Ze geven het uit omdat ze zonder er bij na te denken hun geld niet die waarde heeft, wanneer ze met dat geld, het dubbeltje 100X om zou moeten draaien.
Daarom is het goed, dat er eens, en voor altijd, een grens getrokken wordt in de wereld.
Je mag b.v. niet meer mogen verdienen, dan een bepaalde bedrag.
Dat bedrag zou een door een commissie worden bepaald naar een systeem dat rechtvaardigt een normaal leven is te leiden.
Dat geld voor allemaal voor artiesten,boeren, en buitenlui, en voor regeringslijders.
Zodat je niet meer die mensen hebt die met geld strooien, en zo voor de anderen alles voor de voeten weg maait.
Want juist die graaiers van Bankmedwerkers dat ze tot de bobo's behoren, zijn verkeerd bezig.
Waardoor er duidelijkheid komt, dat er ongegrond betaald word voor dingen of handelingen voor ieder mogelijk blijft.
Alles wat je daar boven krijgt, moet naar algemeen middelen, die wordt aangewend voor iedereen.
En niet zoals nu % procentsgewijs inkomen, wat de meest onrechtvaardig systeem is………