Na een chaotische dag kan ik eindelijk wat wegschrijven.
Het hotel is erg schoon en nieuw maar er staat echt alleen het noodzakelijke op de kamer en wat er staat is van goede kwaliteit maar een stoel of kast is ver te zoeken.
Dus een goed bed een kluisje en wifi tegen betaling net als de airco en de haardroger alles komt er apart bij.
Afijn als je op de link drukt dan zie echt alles wat er staat hebben ze op een foto gekregen erg slim...
Ik heb gisteren alleen even het centrum en de supermall bezocht en ben op tijd naar bed gegaan moe van de lange reis maar toch niet uitgeput.
Het heeft vanacht geregend dat het goot maar vanmorgen werd het weer droog en zijn we een scooter gaan huren waarna ik als eerste de penangbrug ben gaan bezoeken en natuurlijk helemaal overgereden.
Deze brug is 13.5 km lang en is een echt staaltje van bouwkunst.
Het rijden ging vanzelf alsof ik nooit weggeweest was.
Ze waren aan het werk want normaal kun je daar niet stoppen daar geldt een stopverbod dus mooi plaatje geschoten.
Daarna zijn we lekker gaan eten voor een euro per persoon en je kon dan naast de rijst drie andere dingen nemen plus een ei.
Dat was echt smullen geblazen en het smaakte anders als in indonesie en minder pittig.
Dus Guna voor het eten ken je gerust komen ze doen echt niet voor Indonesie onder!!!
Daarna zijn we weer terug gereden naar Georgetown en hebben de haven bezocht en hebben wat door de stad gereden zijn weer wat winkeltjes gaan kijken en heb daarna de lekkerste kebab uit mijn leven gegeten voor 1,20 euro.
In het begin was het ff lastig want er is erg veel eenrichtings verkeer hier en op sommige kruisingen ken je maar 1 kant op.
Morgen gaan we een toer doen niet met het toerburo waar ik de folder had opgehaald maar zelf op de scooter en maar hopen dat het droog blijft.
Affijn ik was even van slag af toen ik over Sumatra hoorde maar das al weer over.
Morgen hoop ik meer te kunnen schrijven want dan gaan we echt het eiland verkennen.
Het is nu een uur in de nacht en ga naar mijn bed toe dus morgen weer fotoo's en een verhaal....
Het is aan te raden om een paar dagen dit eiland te bezoeken en morgen zul je zien waarom.
Nog een fotootje van geortown centrum en daar laat ik het bij voor vandaag.