indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

asu&emo
User
spacer line

hoi allemaal,
Wij willen stage lopen in yogjakarta, maar hebben onze twijfels. We weten namelijk niet of het wel leuk is in yogjakarta. We gaan voor drie maanden dus ik zou graag jullie mening willen weten is het wel leuk voor drie maanden. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

idbrj
User
spacer line

Persoonlijk vind ik Yogya één van de mooiste steden van Java.
Toeristisch gezien is Yogya zeer de moeite waard en als uitvalsbasis voor andere bezienswaardigheden zoals Borobudur, Prambanan, Solo, Malang, Bromo, enz. zeer geschikt.

ariyanti
User
spacer line

Ik zou zeggen gewoon doen..ben zelf in yogya geboren nu woon ik al 6 jaar in holland. Elke jaar gaan we(getrouwd met nederlander) voor 2 maanden naar yogya,nog steed vonden wij moeilijk om yogya te verlaten,zowieso omdat onze familie daar woont. Maar goed dat is naturlijk onze personlijk reden. YOGYA is bekend als een studente stad,het is gewoon gezellig stad meer kan ik niet zeggen. En niet te vergeten leven in yogya is stuke goedkoper vergelijken bij bali en jakarta. Als jullie meer weten over jogya dan hoor ik graag.

Groetjes
ariyanti

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ik moet eerlijk zeggen dat waarschijnlijk van heel Java ,Jogya misschien de stad is met de meest sociale mensen.
Ook zeer toeristisch, veel terrasjes. Maar je moet dan wel omgeving de winkelstraat Malioboro zitten, ergens anders is het denk ik stil in Jogya.

Groeten,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

of course...
als je zo'n kans krijgt moet je hem nooit laten lopen...
Grijp kansen... niet teveel nadenken

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Arjen
User
spacer line

Asu & emu,

Ik heb zelf 6 maanden stage gelopen in Bandung. Als je er langer woont dan betekent dat je een deel van de bevolking wordt. En dan het niet uit maakt waar je stage loopt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het een ontzettend leuke en goede ervaring is. Dus gewoon doen en niet twijfelen!

Groet,

Arjen

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Inderdaad! Dit beaam ik na vroegere stages in Thailand, Tokyo en Indonesie....

Go for it....
Het zijn de mooiste momenten uit je leven...

Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,727,766 topic views - 228,242 posts - 13,631 topics - 19,472 members - last post @ 25-09-2018 16:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,813,749 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com