indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kappel
User
spacer line

Mijn vrouw en ik zijn de eerste 3 weken van december op Bali. Wij spelen graag bridge en ik neem aan dat er ook daar bridgeclubs zijn of hotels waar wordt gebridged. Kan iemand vertellen waar we kunnen informeren?
Hartelijk dank.
Fam. van der Zel

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Das nou jammer zeg..... EN ik kan niet Bridge spelen EN ik woon niet op Bali...
Ik zoek ook al enige tijd kaarters, m.n. om te rikken, helaas Emoticon: Cry Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

In Candidasa, aan de Jl Raya, woont Jan Verhoeff (Villa Impijannya). Hij bridget. Als jullie van plan zijn om ziek te worden, kun je dat ook het beste doen in zijn gezelschap: hij is gepensioneerd huisarts...

jbverhoeffAThotmailDOTcom

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Op het eiland Bintan, Tanjung Pinang, zal ik wel de enige zijn die kan bridgen. Als ik het mis heb graag een berichtje, want ook hier zou een bridge-avondje welkom zijn.
Bali is me net wat te ver weg, 3 uur vliegen via Jakarta.

Be careful what you wish for; you might get it!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,284 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,527,536 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com