indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marwinc
User
User icon of marwinc
spacer line

Hallo forum bezoekers,

Wij gaan met ons drieen ( man, vrouw baby 1 jaar oud ) twee maanden op vakantie / familiebezoek in Indonesie. We verblijven op Bali en Java. hebben jullie nog leuke tips waar we kunnen verblijven? We zoeken een aantal kindvriendelijke logeerplekken waar in de avond ook nog iets te doen is voor papa en mama op babyfoon afstand Emoticon: Smile

Al jullie tips en ideen zijn welkom!

spacer line  

Wat is het bereik van je babyfoon?

If you have nothing to loose, you can risk everything

marwinc
User
User icon of marwinc
spacer line

het bereik van onze Alecto is 50 tot 75 meter. Emoticon: Stupid
Ik probeer in ieder geval ook even bij jouw Amed te kijken in jullie Bayu cottages.
Toch lijkt het ons niet echt een goed gevoel de kleine alleen te laten....

spacer line  

Mij ook niet! En met een bereik van 75 meter ben je nog niet eens halverwege van ons hotel tot een van de cafes waar bijv. levende muziek wordt gespeeld. Ik denk dat jullie omstebeurt even naar buiten mogen, ha ha, en dat er eentje bij de kleine achter mag blijven.

If you have nothing to loose, you can risk everything

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

ik zou ook niet snel mijn kind alleen achterlaten in een hotel en dan zelf bijna 100 meter verderop gaan zitten.....anders zoeken naar een hotel met een leuke veranda, zwembad, barretje of iets dergelijks meteen voor je deur? In Ubud zitten wel van dat soort hotels....in andere plaatsen trouwens ook wel.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Tja, in Candidasa leuk bungalowtje. Niet al te duur. 5 meter naast restaurant dat van 08.00 tot 22.30 open is met Nederlandse eigenaar, goed eten en 's avonds gezellig biertje, zwembad voor de deur en 10 meter naar het strand. Nederlandse buren. Vlakbij winkels , internetcafť enz.

Maarre..geen disco en geen shoppingmall in de buurt. Wat wil je 's avonds doen?
kijk op www.dreams-come-true.nl voor alle info! Emoticon: Cooool

senior
User
User icon of senior
spacer line

leuk bungalowtje,,,heb de link van de website even doorgegeven aan een kennis van mij, die volgend jaar een week of zes wil relaxen op Bali>>> vrees alleen dat hij de prijs te hoog zal vinden, maar wie weet....

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Hallo ibusas.. Toevallig jouw bungalow en restaurant?
Je moet je site eens een beetje aanpakken. Veel mensen sufen tegenwoordig voor ze wat boeken. Voor een paar honderd euro heb je een site die knallend is en zorgt dat je het nog drukker krijgt. Er zijn genoeg Nederlandse webdesigners in Indoensie die je vast willen helpen.

Ik ben erg benieuwd hoe je restaurant enz er uit ziet. Plaats eens wat meer fotos hier op de pagina.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 19-09-2009 15:32 bule gembel wrote: Je moet je site eens een beetje aanpakken.

Ahum...

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Ahum, ja guna2, ik hoor je wel..... Emoticon: Yes!

Je hebt helemaal gelijk! Die website wordt elke maand weer een stukje netter, als ik er weer tijd voor heb, knoei ik weer een beetje aan.
Die paar honderd euro wil ik niet bovenop de huurprijs gooien! Emoticon: Stupid

Ik ben niet de eigenaar van het restaurant, hoor...alleen van dat ene huisje.
Kom zelf een keer kijken.... Emoticon: Smile

Ik ga zeer binnenkort weer voor drie weekjes naar Bali. Kijken wat er over is na de beving, stormwaarschuwing en stroomstoringen...Zou me niet verbazen als de vulkaan weer aan de beurt is.
Emoticon: Cooool

spacer line  

Hallo ibusas,

Heb je het huisje nog? Wat heb je met je website gedaan? Volgens mij ongewijzigd. Emoticon: Smile
Als je de site iets meer uitnodigend maakt komt de potentiŽle huurder al meer in de stemming en gaat deze echt niet schrikken als je 25 euro per week meer vraagt.
Voor 2 tot 4 juta heb je al een hele frisse pagina.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Je hebt helemaal gelijk!!
Hoezo lui...hahaha!

Ik heb er dus maar een andere site tegenaan gegooid - die ziet er iets profesioneler uit!

Emoticon: Bye bye

spacer line  

Beste ibu,

De advertentie ziet er prima uit. Ik zie dat je hiervoor een boekingswebsite gebruikt.
Ik denk dat je zo vast meer boekingen hebt.....? Ik zou je adviseren om eerdere huurders te vragen een recensie te schrijven. met meer goede recensies is de kans op verhuur groter.

Wellicht kan je op Marktplaats ook eens proberen?

Succes!

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Dank je Bule.....

Ik sta ook op MP en op www.shared-house.com/Location/(...)92236,15,0,30,nl.htm en op www.bali-housing.com , maar ik ben hier niet alleen om reclame te maken. Da's niet de bedoeling van het forum.

Emoticon: Cooool

spacer line  

Beste Ibu

Saja mengerti.. Maar zou het niet mooi zijn als het forum iedereen helpt en zo helpt dat iedereen hier beter van kan worden ( los van alleen tips en advies ). Volgens mij is social media iets waar iedereen iets aan zou moeten hebben. Zelf zou ik als eigenaar van Indahnesia denk ik ook gaan bemiddelen in vakantiehuizen, referenties er onder van huurders, mensen aan elkaar koppelen, zorgen dat ieder vast lid hier iets mee kan en wellicht iets mee kan verdienen.

tedhoek
User
spacer line

kijk eens op villa huren bali of op villa te huur bali . Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben

spacer line  

Leuke site Ted. Zijn deze van jouw?Het verder klikken lukt mij niet. Dit zorgt er zeker voor dat je heel veel potentiŽle klanten gaat mislopen! Jammer!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,791 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com