indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Zijn er mensen die ervaring hebben om een Indonesich huwelijk in te schrijven bij de Dienst Burgerzaken, Bureau Bijzondere Akten van de Gemeente van 's-Gravenhage zonder daarvoor zelf naar Nederland te gaan.
Tuti en Jan

Roy
User
User icon of Roy
spacer line

Ik heb hier geen ervaring mee, maar dit staat op de website van de gemeente Den Haag:

Productnaam
Buitenlandse huwelijksakte inschrijven

Productomschrijving
Een buitenlandse huwelijksakte kunt u laten inschrijven in Den Haag, Dienst Burgerzaken, afdeling Landelijke Taken.

Voorwaarden
Voor inschrijving van een buitenlandse huwelijksakte moet u de volgende stukken overleggen:
- een origineel afschrift van de buitenlandse huwelijksakte, zonodig voorzien van legalisaties of apostille (geen kopie);
- een beŽdigde vertaling van het afschrift, indien de akte niet in het Nederlands, Engels, Frans of Duits is opgesteld;
- een kopie van het paspoort van de partij met de vreemde nationaliteit (indien van toepassing);
- originele afschriften van de geboorteakten van beide partijen (zonodig voorzien van legalisaties, apostille en/of beŽdigde vertaling);
- een door belanghebbende ondertekend verzoek om inschrijving van de akte;
- een kopie van het paspoort van belanghebbende (verzoeker);
- indien een of beide echtgenoten in Nederland woonachtig is: een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie van uw woonplaats, waaruit de registratie van het huwelijk blijkt.