indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Degene die mijn reisverhaal en fotoos willen zien moeten mij toevoegen op msn want ik heb geen zin om het op deze site te zetten ivm met sommige reakties waar ik niet op zit te wachten.
Wel jammer maar bekenden kunnen op mijn msn alles bekijken deze site houd ik verder toch wel voor gezien omdat sommige personen de boel lopen te verzieken hier
Dus AM Merapie etc voeg me toe op mijn 2e msn adres willemgeheimRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.live.nl.
Ik had het liever hier weggezet maar dan wordt alles uit zijn context gehaald en vervolgens op een andere site gezet.
Het wordt tijd dat deze personen geweerd worden maar blijkbaar heeft de moderator hier geen zin in....
Dus doen we het op mijn manier de site gaat open omstreeks 1 okt 2009
Het gaat erg mooi worden met fotoos en prijzen van de dingen die ik doe dus heb je intresse meld je dan op msn bij willemgeheimRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.live.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

willemgeheim; het geheel blokkeren van mensen die ik hier niet wil hebben is vrijwel niet mogelijk. Ik doe er dan ook geen moeite voor om dat te bewerkstelligen inderdaad. Reacties kunnen door anderen altijd uit zijn verband worden getrokken. Het gaat er hier voornamelijk om wie het doet, want de meesten weten in dat geval wel hoeveel waarde ze er aan moeten hechten.

Alleen bekende mensen toelaten op MSN werkt wellicht wel, maar als er 1 iemand zich voordoet als een ander, dan ga je al voorbij aan de bescherming waarop jij hoopt van MSN. Mocht je niet willen dat anderen misbruik maken van je gegevens, dan moet je ze niet op internet zetten, om heel kort te antwoorden.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Willemgeheim schreef:

voeg me toe op mijn 2e msn adres willemgeheimlive.nl.
Ik had het liever hier weggezet maar dan wordt alles uit zijn context gehaald en vervolgens op een andere site gezet.

Bedenk wel dat iedereen onder een nickname zich kan aanmelden op jouw msn en dan alsnog verder kan gaan met zoals jij het noemt uit zijn context halen van alles wat jij daarop schrijft en vervolgens op een blog of fora, bijv. hier op Indahnesia, er weer op ingaan en dan begint het weer opnieuw.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ik heb het ook allemaal gelezen en dat het mogelijk is om dat soort dingen maar her en der te verspreiden zou niet mogelijk moeten zijn maar op internet kan en mag blijkbaar alles. Emoticon: Angry

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Daar staat tegenover dat er niet zoveel gefrustreerde mafketels rondlopen die het in IndonesiŽ niet hebben mogen redden en die het als een dagtaak zien om mensen op dit forum af te zeiken. Dwangverpleging, raad ik voor dergelijke mislukkingen aan. And they're coming to take him away haha.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Willem,

Mijn advies, zet het hier gewoon neer.
Die paar figuren hier en daar buiten? Als we alles letterlijk moeten?

Korrel? Zout? Een blog hebben is 1 of 2 blogshebben is een ding. Buiten alles is de site van Jeroen, lees deze dus, de enige die bestaansrecht heeft. De rest verdwijnt vanzelf als je het tijd geeft. En schaam je niet voor wie je bent, dat doe ik ook niet, ik schijn baggeraar te zijn, Bos aap, en nog veel meer. Maar geen van dat komt maar ook enig zins in de buurt. Dus laten praten is het devies. Dus bagger verdwijnt vanzelf Emoticon: Party!

Succes Willem !

It's only kinky the first time.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kan helemaal meegaan in de wens van Willem.

Ik ben 7,5 week geleden begonnen om mijn reiservaringen hier op te schrijven. Ik heb daar veel positieve en leuke reacties op gekregen. Ook ik ben heel erg geschrokken van welke verhalen er de lucht in gestuurd zijn door zieke geesten. Ziek of niet, een paar of niet; ik weet niet of het mensen is opgevallen maar ik heb sinds 2 weken niets meer geschreven. Nee voor mij geen "korrel", "zout".
Jullie mogen gerust weten dat ik hier heel erg moeilijk mee gehad heb vanaf het moment dat mij duidelijk werd wat voor gore berichten er geschreven werden. Het zijn misschien inderdaad een paar figuren of misschien wel een en dezelfde figuur maar mensen onthouden helaas eerder vunzigheid dan gewoon gezelligheid.
Ik heb de laatste 12 dagen op Bali en Lombok verbleven en ben inmiddels weer thuis. Ik heb het niet meer op kunnen brengen. Het betekent dat mijn verhaal niet compleet is, niet is afgemaakt.
Ik weet ook eerlijkgezegd niet wat ik ermee aan moet. Maar ik ben wel bang geworden, en ik ben niet de enige weet ik intussen. Dit zijn geen grapjes meer om leuk te doen, dit is mensen met opzet kwetsen om ze te kwetsen. Het enige wat ik hier uit kan halen is dat ze zelf niet in de gaten hebben hoe ziek te zijn en zeker niet de mensen die ze door het slijk halen.
Er zijn psychologen voor nodig om aan de hand van topicberichten vast te stellen met welke persoon men te maken heeft echter deze schrijvers bedienen zich van zogenaamde valse (letterlijk en figuurlijk) "voorspellingen als veronderstellingen"zonder de persoon in kwestie te kennen. Verder moet en zal het negatief zijn, coute que coute. Geen ruimte voor positiviteit, humor, meegaandheid, begrip etc.
En wat het doel is? Ik zou het niet weten.

Vroeger zeiden ze altijd dat vrouwen vals waren maar met de komst van het internet weet ik wel beter.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

putteng
User
spacer line

Willem,

Ik heb mij sinds vorige week op dit forum aangemeld en kijk sindsdien eigenlijk iedere dag wel even. Wat mij opvalt is dat jij een van degene bent die veel kan vertellen over indonesie en tips kan geven op (onder andere mijn) vragen. Het zou zonde zijn als een waardevol persoon als jij voor dit forum zich door een paar vervelende klieren laat wegzetten. Dat wou ik maar even zeggen.

Ge

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 15-09-2009 21:13 ouwebekende2 wrote:

[quote removed]

= edit: quote verwijderd bericht =

Ik ben heel erg benieuwd wat men dan precies heeft kunnen lezen.

Omgekeerd bent U de enige met een dergelijke reactie. Voor de rest heb ik alleen maar en publique via dit forum, via persoonlijke mail en sms leuke reactie gehad. Ik heb mijn reis weergegeven zoals ik deze heb ervaren met alle positieve en negatieve ervaringen. Of mag je die laatste soms alleen hebben als je permanent in Indonesie woont?
Dat mijn ervaringen en/of reacties niet dezelfde zullen zijn als van een ander komt omdat het MIJN ervaringen zijn.
De laatste aantijging zou ik graag verwijderd zien! Daarentegen, als schrijft u het honderd keer op, er zijn veel mensen die me een ander bijvoeglijke naamwoord van "wijf" toedelen!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

sylviap
User
spacer line

anne mieke
trek je niets aan van deze gebruiker.

hallo iedereen

Ik erger me al heel lang aan dit forum en ben er nog maar net lid van. Heb nog nooit zo'n forum meegemaakt. Als nieuweling durf je bijna geen vragen meer te stellen omdat er wel weer iemand een 1 of andere rot opmerking kan maken. Het leest ook verdomd irritant. Je bent op zoek naar info over indonesie maar je moet je worstelen door de goede en slechte opmerkingen. Ik kan je vertellen dat is heel vermoeiend en niet bevorend. Zeker niet voor een vakantie naar indonesie.
Dus leer wat van andere forum's, gelukkig kunnen ze daar wel iets van! weet niet of dat aan de mensen ligt die hier komen of de evt mentaliteit van evt indonesiers?

Webmaster doe hier iets aan, op andere forums kunnen ze dat ook. Het scheelt heel veel lezers en maakt het informatie zoeken een stuk leuker! en een stuk gezelliger op het forum.

Advies,

Laat dit forum voor uitwisselingen van ervaringen en mededelingen en laat iedereen in zijn waarde en respecteer elkaar!

groet sylvia

Milani
User
spacer line

Ben het helemaal met Sylviap eens.

Anne Mieke ik ben erg blij met je informatie en lees je verhalen graag. Blijf aub zo doorgaan en luister niet naar die enkeling.

Vind trouwens dat degene die iemand beledigen of grof zijn er uit gezet moeten worden.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Willem: gewoon hier je belevenissen vermelden en niet reageren op een paar(?) negatieve forumleden die elke dag azijn schijnen te drinken in plaats van Bintang.,

Anne Mieke: laat je ook niet wegjagen door die brulapen, gewoon negeren die hap...

hati hati, pelan pelan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

sylviap en Milani, de meeste rotzooischoppers zijn weg en blijven weg. Echter meldt niemand het hier via de kanalen die ervoor bestemd zijn, dus moet ik vrij vaak zoeken naar dergelijke rotzooi. Zie je iets wat je niet bevalt, meldt dit dan via het gele driehoekje bovenaan het topic, zodat ik bij het opstarten van mijn internet dit vrijwel direct zie en hierop kan reageren.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het spijt me te moeten zeggen maar ik ben van mening dat de reacties van enkele forumleden hierboven ook van kinderachtige allure zijn. Zo van, als je me niet mag of kritiek hebt, dan - lekker puh - stop ik ermee. Zo speel je precies degene die probeert te zieken in de kaart en is deze de grote overwinnaar. Gewoon doorgaan en groffe reacties naast je neerleggen. Doorgaans zijn deze door de moderators binnen no time verwijdert. De moderators zijn God/Allah/Shiva niet en kunnen dus niet alles ala moment zien.
Daarnaast moeten jullie evenzo kritiek kunnen incasseren en niet alleen leuke reacties en lof willen en kunnen accepteren. Ook de nieuwkomers die Jeroen hierboven noemt:
Je bent op zoek naar info over indonesie maar je moet je worstelen door de goede en slechte opmerkingen. Ik kan je vertellen dat is heel vermoeiend en niet bevorend. Zeker niet voor een vakantie naar indonesie.
Dus leer wat van andere forum's, gelukkig kunnen ze daar wel iets van!
Dit is geen forum voor uitsluitend reizigers (en hoeft er zeker niet van andere forums te worden geleerd) maar een algemeen forum over Indonesie. En daar moeten negatieve reacties ook kunnen......het is hier in RI niet allemaal rozengeur en maneschijn. Anders moet je maar info gaan zoeken op reisforums. Wat wil je nou horen? De waarheid of een illusie en je kop in het zand steken? Dit forum heeft juist als voordeel dat het niet alleen maar de "illusionaire schoonheid" laat zien maar ook de rottige kanten. Zelf heb ik zowel reisbrochures geschreven (altijd vol superlatieven want je moet iets verkopen) en artikelen over het "werkelijke" leven in mijn woonland. Dat is een verschil tussen dag en nacht.

Vind trouwens dat degene die iemand beledigen of grof zijn er uit gezet moeten worden.
Mee eens.......maar voorzichtig zijn want (negatieve) kritiek moet kunnen en voor je het weet ben je als 1 of andere Ayatollah bezig anderen jouw mening en wil op te leggen.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

YB,

Ik weet niet precies wat je hebt gelezen van de posting die inderdaad inmiddels is weggehaald maar het gaat me te ver om voor een ".... wijf" te worden uitgemaakt op grond van mijn reisverhalen/ervaringen. Dat vind ik geen normale communicatie meer en het heeft ook niets te maken met een mening maar meer met trappen waar je trappen kunt.
Dit is inderdaad geen forum voor uitsluitend reizigers maar er lijkt hier bij sommigen wel een stelregel "daar waar negatieve, kiwetsende of groffe antwoorden gegeven kunnen worden zullen ze ook gegeven worden"
Ik schrijf het hier nog maar eens en publique op: ik krijg hierdoor regelmatig privemail omdat mensen idd gewoon bang zijn om op een normale vraag een abnormaal antwoord te krijgen of omdat er tientallen posts doorgelezen moeten worden om een bruikbaar antwoord te vinden. Ik heb het nu expliciet over het reisdeel dat is iets heel anders dan de topics over oa politiek, geloof waar (meer) "discussie" mogelijk is.

beesie37
User
spacer line

hoi all

niemand gaat zich hier toch weg laten pesten door opmerking van niets nutten die niks beters te doen hebben dan andere afzeiken.
gewoon lekker door gaan met je ervaringen neer zetten.
en van hen die het wel waarderen krijgen je leuke berichten.
en de reacfties van de nietsnutten lees je over heen.....

wedden dat het dan zo op houdt
vergeet niet negatieve aandacht is ook aandacht toch....

knuffels en vergeet niet dat de goede niet onder de kwade moeten lijden...

Angelique

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 16-09-2009 08:23 beesie37 wrote:
niemand gaat zich hier toch weg laten pesten door opmerking van niets nutten die niks beters te doen hebben dan andere afzeiken.
gewoon lekker door gaan met je ervaringen neer zetten.
vergeet niet negatieve aandacht is ook aandacht toch....
............................
knuffels en vergeet niet dat de goede niet onder de kwade moeten lijden...
Exact, AM ik heb die groffe, beledigende reacties niet gelezen. Dat betekent toch dat de moderators er vrij snel op reageren. En zoals hierboven: je speelt degene die dat doet in de kaart als je stopt en "under cover" gaat per email.

spacer line  

On 16-09-2009 07:55 Yogya-Bali wrote:
Zo van, als je me niet mag of kritiek hebt, dan - lekker puh - stop ik ermee. Zo speel je precies degene die probeert te zieken in de kaart en is deze de grote overwinnaar. Gewoon doorgaan en groffe reacties naast je neerleggen. Doorgaans zijn deze door de moderators binnen no time verwijdert. De moderators zijn God/Allah/Shiva niet en kunnen dus niet alles ala moment zien.(!!)

Daarnaast moeten jullie evenzo kritiek kunnen incasseren !!! en niet alleen leuke reacties en lof willen en kunnen accepteren.

Ook de nieuwkomers die Jeroen hierboven noemt:
[quote removed]
Dit is geen forum voor uitsluitend reizigers (en hoeft er zeker niet van andere forums te worden geleerd) maar een algemeen forum over Indonesie. En daar moeten negatieve reacties ook kunnen......het is hier in RI niet allemaal rozengeur en maneschijn !!! .

(!) Zal wel kloppen dat de moderators niet alles kunnen nalezen.
En het is ook begrijpelijk dat niet alle leden de gele driehoek gebruiken , heb nog nooit gebruik.
Bij aanvaringen regel ik het vanzelf .Heb e.e.a meegemaakt in de afgelopen 4 jaren.

Aan de andere kant als er " veel klachten zijn " over bepaalde leden , die meermalen andere leden afzeiken , en nieuwelingen afschrikkenen ondanks diverse tijdelijke ban nog steeds dezelde houding aannemen , dan zou het beter zijn als de moderators hun verantwoordelijkheid nemen.

(!!) Moeten incasseren ? In welke opzicht ?
Als iemand alleen maar geinteresserd is voor bepaalde info , en echt geen kennis hebt over Indonesia , dan is het normaal dat ze niet in een moeilijke discussies betrokken wil worden . Als ze het willen kunnen ze zelf vragen .
En dan kunnen de " Indologen" , Expats , migranten , huizenbezitters hun kans grijpen om bijdrage te leveren.
Dat er misstanden zijn in Indonesia (immigratie , KKN etc ) is publiek geheim .
Ik zie me al dat een Indonesische(buitenlandse) toerist die iets wil wetenover Keukenhof -Madurodam , Van Gogh , Rembrandt wordt overspoeld met extra verhalen over de Nederlandse economie , over integratievraagstuk , de realtieve armoede etc .

(!!!) Je hebt gelijk dat Indahnesia geen specifieke reisforum is .
Je kan ook rekening houden dat mensen vaak hier komen voor vakantie info .Voor leuke verhalen .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Het gaat niet alleen om de reakties hier maar op die andere site waar ik nooit kom en waar alles uit zijn verband getrokken wordt en zomaar fotoos van mij persoonlijk geplaatst worden met een zeer negative tekst dat is de druppel die de emmer doet overlopen.
En helaas kan ik dit alleen voorkomen door mijn mond te houden al vind ik dat jammer voor de andere forumleden.
Account blokeren helpt niet het enigste wat helpt is een ip ban zodat hij of zij naar een andere lokatie moet en een nieuw account moet aanmaken weer de fout ingaat en weer een ip ban krijgt na 3 of 4 keer geven ze het meestal wel op want een ip ban instellen is 1 minuut en alles weer registreren en naar een andere lokatie gaan kost veeeeel meer tijd .
Het moet wel mogelijk zijn in het script want dat aanpassen vereist enige kennis....ik zal er nog over nadenken wat ik ga doen maar ik ben bang dat ik jullie moet teleurstellen want ik wil niet persoonlijk benadeeld en gekwetst worden door 1 of 2 gekken op dit forum....

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 16-09-2009 08:46 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
Exact, AM ik heb die groffe, beledigende reacties niet gelezen. Dat betekent toch dat de moderators er vrij snel op reageren. En zoals hierboven: je speelt degene die dat doet in de kaart als je stopt en "under cover" gaat per email.

Misschien dat we mekaar niet begrijpen.
Allereerst zie de hierboven geplaatste posting van Willem. Ook in ben op een grove manier door het slijk gehaald, gelukkig niet met foto's en het is mij nui voor eens en altijd duidelijk dat ik no way ook ooit maar 1 foto plaats!
Ik gaat niet " undercover" per email. Zoals gezegd ik krijg vaak mail van (nieuwe) forumgebruikers juist omdat ZIJ degene zijn die last hebben van ongepaste reacties. Nogal logisch dat mensen zo reageren. Van mij krijgt iedereen een normaal, eerlijk en zo uitgebreid mogelijk antwoord rechtstreeks via het forum danwel per mail. Degene die deze laster verspreiden (want iets anders is het niet) blijven bij prviemail buiten schot. Dat is jammer voor dit forum omdat ik via mail vaak gewoon algemene, praktische info geef, ook bruikbaar voor anderen. Er zit heel zelden iets prive bij. Dat is geen kop in het zand steken maar jezelf beschermen.
Zoals ik al schreef hierboven, ik ben hier behoorlijk van uit mijn doen geweest tijdens mijn vakantie, iets wat door mijn gevoel geregeld wordt en niet door mijn verstand.

gr
AM

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-09-2009 07:55 Yogya-Bali wrote:

=knip=

[quote removed]
Mee eens.......maar voorzichtig zijn want (negatieve) kritiek moet kunnen en voor je het weet ben je als 1 of andere Ayatollah bezig anderen jouw mening en wil op te leggen.

Jij brengt het echter op een manier waar de mensen nog wat aan hebben. Je mening geven en vervolgens de rest voor idioot, bosmongool of wat dan ook uitmaken is dus niet zoals het hoort, en wordt inderdaad verwijderd, inclusief de gebruiker die eraan verbonden is. Wel zo netjes.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

elsbeth
User
spacer line

Ik ben het gedeeltelijk met YB eens, maar het is duidelijk dat hij de bewuste posting aan het adres van AnneMieke niet gelezen heeft. Ik denk dat je even moet scheiden wat er hier gepost wordt en wat er, over onze forumleden, elders gepost wordt. Dat je het met iemand niet eens bent, moet kunnen. Ik moet bekennen dat ik het enerzijds leuk vond om te lezen waar AM allemaal geweest was, maar dat ik op een gegeven moment gestopt ben omdat ik mij ergerde aan bepaalde uitspraken en een bepaalde toonzetting. Klaar, iemand ergert zich ook wel eens aan mijn uitspraken, we staan allemaal in de zelfde wereld, maar we staan er niet allemaal op dezelfde manier in. Je kunt ervoor kiezen om iemand dat een keer te zeggen (bij mensen die ik goed ken doe ik dat ook) of je kunt er voor kiezen om je op andere dingen of personen te richten (als ik niet een bijzonder persoonlijke band met de persoon heb). Je kunt niet iedereen zo bewerken dat ze op jezelf gaan lijken, godzijdank niet. Maar om bewust voor karaktermoord te kiezen op een andere site, dat is heel, heel erg vals. Verder vind ik dat dit forum zeker niet alleen gebruikt hoeft te worden voor vakantietips en dergelijke. Ik heb wel eens eerder verteld dat ik een tijdje op het Canadaforum heb rondgezworven, wat ik ronduit oersaai vond. Gaat alleen maar over routes, bergen, meren en nooit over mensen, drijfveren, illusies, desillusies, cultuurverschillen, hoe daar mee om te gaan. Da's ook precies de reden waarom ik niet meer naar Canada terug hoef, maar nog vaak (hoop ik) naar Indonesie zal gaan. Juist omdat al die vragen in dat land spelen.
Ik heb verschillende dingen gelezen die door Yerun vrij snel zijn weggehaald, meestal terecht vond ik, ook wel eens onterecht in mijn ogen. Maar het is zijn site en ik moet er niet aan denken dat ik het allemaal moet modereren.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Exact, AM ik heb die groffe, beledigende reacties niet gelezen.

Ik heb die reactie van ouwe bekende 2 wel gelezen, meteen even gekeken wie die user was, bleek een nieuw aangemaakt account te zijn op 15 september 2009.
Hij heeft blijkbaar de energie om een account aan te maken met maar een doelstelling: Anne Mieke uitmaken voor .............

Terug te komen op die artikels op een webblog:
Ook ik kreeg er flink van langs op dezelfde blog waar Anne Mieke, Willem en nog enkele personen meer op een smerige wijze worden beledigd.
Wie de schrijver is van die artikels is niet te achterhalen.
Voor mij is overduidelijk dat een paar personen er op uit zijn om dit forum en website te kapot te maken.
Voor mij kunnen ze schrijven wat ze willen, dit forum blijft voor mij de nummer ťťn wat IndonesiŽbetreft, ik zal echter niet meer reageren maar ik blijf dit forum gewoon stiekem volgen en als ik het nodig vind neem ik contact op met personen buiten het forum om via email, is niet mijn stijl maar ik geef die SMEERLAPPEN gewoon niet de kans om over mij en Tuti te schrijven.
Ik heb geleerd om af te wachten en ik ben er vast van overtuigd dat ik te weten kom wie op dat weblog over ons schrijft.
Jan

spacer line  

On 16-09-2009 09:33 Yerun wrote:

[quote removed]

Jij brengt het echter op een manier waar de mensen nog wat aan hebben . Je mening geven en vervolgens de rest voor idioot, bosmongool of wat dan ook uitmaken is dus niet zoals het hoort, en wordt inderdaad verwijderd, inclusief de gebruiker die eraan verbonden is. Wel zo netjes.

Dat is de reden waarom ik de posting van Y-B lees.
Ook kan ik veel dingen leren , namelijk hoe een echte buitenstaander (in dit geval een Nederlandse meneer) naar de Indonesiers kijkt .
Ondanks mijn jarenlange verblijf in Nederland kijk ik toch iets gekleurder dan Y-B.
En ik vertel hier ook hoe een Indonesier (ook andere Indonesiers die ik ken in NL en IND ) tegen de orang bule aankijken.

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

ik zal echter niet meer reageren maar ik blijf dit forum gewoon stiekem volgen en als ik het nodig vind neem ik contact op met personen buiten het forum om via email
Maar dat is juist de bedoeling.......dit forum torpederen en kapot maken. Dus als een ieder zijn/haar mond gaat houden en "under cover" gaat per email, dan speel je de ander in de kaart. Bovenstaan en doorgaan. De moderators werken het snel genoeg weg. En wat die andere blogs betreft: gewoon niet bezoeken.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,329,860 topic views - 233,654 posts - 13,687 topics - 24,477 members - last post @ 19-09-2019 23:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,407,733 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com