indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

beesie37
User
spacer line

hallo

ik ben angelique 38 jaar.
23 april 2010 vertrek ik samen met mijn partner,
mijn zoontje 11 jaar en een vriendin van mij 21 jaar.
naar denpasar.

Ik droom al jaren van deze vakantie en nu gaat het eindelijk werkelijkheid worden.

helaas ben ik niet zo goed in het plannen van reizen.

ben daarom opzoek naar iemand die informatie wilt verstrekken.
we gaan drie weken en willen graag rondreizen en af en toe luieren whahahaha

wie vind het leuk ons te helpen?

spacer line  

Hallo beesie37,

ik wil je mijn reis wel doorsturen. Ik heb de afgelopen tijd ook een reis
georganiseerd maar dan via auroratravel in amsterdam. Ben ik dik tevreden over.
Misschien iets voor jullie om eerst georganiseerd te gaan?

Ik hoor het wel.

Selamat Tinie. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Angelique,

Het enige wat je schrijft is dat je naar Denpasar gaat/vliegt....? Bedoel je daarmee dat je van plan bent om alleen op Bali te blijven want dat is toch wel zonde voor 3 weken. Misschien kun je ook aangeven wat je wilt, wat voor reiziger je bent, wat je verwacht qua invulling, hotel etc. Ieder mens is anders.
Als je idd toch van plan bent om 3 weken op Bali te blijven dat zou ik, in tegenstelling tot bovenstaande schrijfster juist niet georganiseerd gaan. Doodzonde en ook veel te duur. Bali is makkelijk zat om zelf vanalles te doen en te regelen (maar andere eilanden zoals Java en Lombok ook)

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

beesie37
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Selamat Tinie: is natuurlijk altijd handig als je die door wilt sturen
dan kan ik er dingen uit halen die ik leuk vind misschien.
alvast bedankt

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.anne mieke, tot nu toe hebben we ook alleen nog maar de tickets gekocht whahaahha
en in ons hoofd de grote wens om er heen te gaan.
we hebben gelukkig nog 7 maanden om onze reis te plannen.....

we willen zeker niet alleen op bali blijven,
we denken er aan om ook lombok, java. surabaya en evt jakarta aan te doen (al zeggen ze dat jakarta niks is)

ons plan is om alle mogelijkheden mee te maken,
zowel in hotels overnachten als in hutjes bijvoorbeeld
we zijn best avontuurlijik ingesteld.
we zijn eigenlijk niet echt van die strandtypetjes.
het liefst zie ik ook hoe de bevolking daar echt leeft.
uh natuurlijk zal er tussendoor ook tijd genomen worden om lekker luxe te relaxen whahahaha.

qua bezoeken lijk het ons gaaf. om bijvoorbeeld het apenbos te bekijken.
dolfijnen (evt met ze te kunnen zwemmen) tempels, markten, ga zo maar door.

hoop dat ik zo duidelijker ben geweest met wat we voor ogen hebben....

groeten angelique

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kan wel iets voor je in elkaar draaien maar ff wachten tot volgende week als ik weer thuis ben Emoticon: Angry ....

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

beesie37
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. annemieke

dat zal erg lief van je zijn....

we hebben nog ff voor we gaan hihihi dus neem je tijd er voor

spacer line  

Hallo beesie37,

ALs je mij je mail adres geeft stuur ik het op.

Groetjes Tinie

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

boskant
User
spacer line

hello Bessie37, ik ben ongeveer in hetzelfde geval als jij maar ik vertrek voor bijna 4 weken op 19 okt . Ik ben nog nooit in Indonesie geweest maar ik heb het gevoel dat ik al 20 X geweest ben ...
door al mijn zoektocht naar info's Heb je mijn blog gezien mischien kan je daar ook iets invinden verder als ik terug ben kan ik je mijn ervaringen toe sturen ...
mijn planning is bijna gereed maar ik blijf struikelen in mijn planning vanaf Jogya zou ik naar Bromo willen gaan en vandaar naar Surabaya om de vliegtuig te nemen naar Banjarmasin
Mijn probleme is een timming probleme om mijn vlucht te boeken om naar Kalimantan te vliegen
Ook de prijs is heel moeilijk te bepalen ...
tot nu toe is Java noord -zuid enkele dagen Banjarmasin en 8 dagen Bali ....
Op bali heb ik geen activiteiten voorzien ik zal het ter plaats wel regelen wat vast is 4 dagen lovina en 4 dagen Ubud en telkens de streek verkennen op mijn tempo
We zijn ook 2 pubers van 50+ en ben wel franstaliger dus als er fouten zijn sorry
veel succes en veel moed ....

beesie37
User
spacer line

mijn email adres is beesie37Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.tele2.nl

boskant
User
spacer line

de mijne is : solrestgeryRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.msn.com

beesie37
User
spacer line

Op 10-09-2009 16:39 schreef Anne Mieke:
Ik kan wel iets voor je in elkaar draaien maar ff wachten tot volgende week als ik weer thuis ben Emoticon: Angry ....

hoi anne mieke

als je wilt kan je me toevoegen op msn

beesie37Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.live.nl

is makkelijker om elkaar te spreken hihi

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,846 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com