indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

• De PVV had hier voor de zomer in een reeks vragen aan diverse ministeries om gevraagd. „Allochtonen, westerse en niet-westerse, zijn leden van onze samenleving.
  • Hun aanwezigheid laat zich niet reduceren tot een simpele optel- en aftreksom langs de meetlat van de euro”, aldus een brief van minister Van der Laan (Integratie, PvdA) die mede is ondertekend door de ministers Hirsch Ballin (Justitie, CDA) en Donner (Sociale Zaken, CDA).

Bron:www.nrc.nl/binnenland/article2(...)an_kosten_immigratie

• " ..... gaat Wilders, als INdo, zichzelf op de meetlat leggen in €conomische zin ......"

• Zie óók topic.

• Wilder topics in forum INdahnesia.com

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

Toch is het iets om te overdenken....als het maar geen heksenjacht opent.
    Simpel gegeven: allochtone vrouwen lijden 2 tot 3 x zoveel aan diabetes dan autochtone Nederlanders (was al in 1990 geconstateerd en in 2008 wederom).
    Reden: m.n. moslim en hindoe-vrouwen mogen van hun echtgenoten niet zomaar alleen naar buiten met als gevolg dat ze - door de hele dag opgesloten te zijn in huis - minder beweging hebben (naast ongezonde eetgewoontes). Ook mogen ze niet zonder begeleiding op sportclubs.
    Gevolg: meer kans op diabetes.
    Resultaat: hogere ziektekosten dan een autochtoon en toch dezelfde premie betalen.

Nogmaals: het moet geen heksenjacht worden maar het is toch wel scheef dat door 1 of andere geloofsovertuiging mensen chronisch ziek worden en daarmee zeer hoge medische kosten moeten maken die vervolgens deels worden afgewenteld op degenen die niet aan dit soort geloofsfanatisme meedoen.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 05-09-2009 13:25 Yogya-Bali wrote:

Toch is het iets om te overdenken....als het maar geen heksenjacht opent.

Simpel gegeven: allochtone vrouwen lijden 2 tot 3 x zoveel aan diabetes dan autochtone Nederlanders (was al in 1990 geconstateerd en in 2008 wederom).
    Reden: m.n. moslim en hindoe-vrouwen mogen van hun echtgenoten niet zomaar alleen naar buiten met als gevolg dat ze - door de hele dag opgesloten te zijn in huis - minder beweging hebben (naast ongezonde eetgewoontes). Ook mogen ze niet zonder begeleiding op sportclubs.
    Gevolg: meer kans op diabetes.
    Resultaat: hogere ziektekosten dan een autochtoon en toch dezelfde premie betalen.

Nogmaals: het mag geen heksenjacht worden maar het is toch wel scheef dat door 1 of andere geloofsovertuiging mensen chronisch ziek worden en daarmee zeer hoge medische kosten moeten maken die vervolgens deels worden afgewenteld op degenen die niet aan dit soort geloofsfanatisme meedoen.

• Juist daarom ....... je vertoont toch géén neo-koloniaal gedrag hier op dit porum .... Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Blush

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

Dat heeft niets met neo-koloniaal te maken (daar gaan we weer....we mogen niets over de zielige allochtoon zeggen) maar een constatering. Zo ben ik ook van mening dat sporters die aan risicovolle sporten doen - en ook rokers - maar een hogere ziektekostenpremie moeten betalen. Het is toch onredelijk dat degenen die goed op hun gezondheid letten, onevenredig worden beladen met het onverantwoorde gedrag van een ander?

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 05-09-2009 13:35 Yogya-Bali wrote:
  • Dat heeft niets met neo-koloniaal te maken (daar gaan we weer....we mogen niets over de zielige allochtoon zeggen) maar een constatering. Zo ben ik ook van mening dat sporters die aan risicovolle sporten doen - en ook rokers - maar een hogere ziektekostenpremie moeten betalen.
  • Het is toch onredelijk dat degenen die goed op hun gezondheid letten, onevenredig worden beladen met het onverantwoorde gedrag van een ander.

• Misschien is dit wel een 'antwoord van hen' op een oude topic van mij in het Engels .... lees dit maar .....

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

Lees eens hier kompas alles wat daar gereageerd wordt op velen reacties kan je al vernemen dat het niet goed gaat met die Islam in Indonesie.
    Daar moeten we voor waken dat het niet in Europa zo ver komt.
    Maar hoe kan je iets tegen houden, je moet begrijpen dat je eigen verantwoordelijkheid hebt.
    En ook betreft alles afwimpelen op de staat is al te ver gegaan.
    Je eigen verantwoordelijkheid is het belangrijkste wat een mens heeft,en dat moet je niet gaan uitdagen.
    wat moet ik met die Engelse versie van je Anis ik probeer te begrijpen en hebt het via Google vertaald.
    Maar je ziet de commentaren van anderen daarop!, daar heb je al rekening mee te houden.
    Aan commentaren van anderen kan je vaak aflezen wat slecht, en goed is.
    Als je dat negeerd, dan denk ik, je eigen dunk groot is.
    Je mag best je eigen waarde hebben, daar is niets mis mee.
    Waarom vind ik de commentaren van Yoya-Bali zo goed, hij heeft een natuurlijk wijsheid van menselijk gevoel, voor de juiste bijdrage te leveren, waar je rekening mee kan houden.
    Niet iedereen bezit dat, en gezien u inbreng heb je nog niet die sprieten die sommige mensen wel bezit, Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Cry

(Edited) Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 10-01-2007 15:52

Het lijkt iedereen is de kwestie van overwegen dekolonisatie iets (s) van het verleden en van de vorige eeuw ...... maar is het???
    Zijn er nog steeds evenementen in andere delen van de wereld vandaag (over) komen ons met de nasleep van deze donkere eeuwen van koloniale geschiedenis van voornamelijk westerse landen ..........

Wij zien zoals het is, over Indonesische aangelegenheden, maar tegenwoordig een deelname van de GAM (Gerakan Aceh Merdeka) beweging in de Indonesische nationale verkiezingen onlangs in de provincie Atjeh na zoveel jaren van strijd ..... vanaf de leeftijd van de Nederlandse koloniale overheersing tot Indonesische staat bestaan uit de 50'ies tot vandaag ....

De situatie zoals het vandaag bestaat in Irak, werd veroorzaakt, aan de basis, door een rivaliteit tussen de dan grote koloniale machten Frankrijk en Engeland in het zoeken en hebzucht naar olie in het Midden-Oosten ......
    In feite Sadam Hosaïn gelijk bellen Koeweit, een provincie van Irak, maar was verkeerd volgens de 'Koerdische staat ".........

Probleem De Tamil in Sri Lanka werd veroorzaakt door de Britten zelf, hadden ze haalde de Tamils uit de zuidelijke Indiase deelstaat Tamil Nadu voor hen te werken aan hun thee plantages .........

De geschillen in continentaal Afrika werd veroorzaakt ook voornamelijk van Britse en Franse koloniale rivaliteit voorbeelden zijn, landen als Ivoorkust / Ghana / Nigeria ........ Natuurlijk zijn er meer ........

Het belangrijkste is dat al deze ex-koloniale machten geen rekening verantwoordelijkheden veroorzaakt door ....... handlings hun koloniale ' het nu:

de Nederlandse met Indonesië,

de Britten

Frans,

Amerikanen.
    Bovendien zijn er nieuwe koloniale machten te komen:

Arabieren met 'politieke religieuze kolonialisme',

Chinees met 'uitbuiting miniralistic kolonialisme'.

Als deze foto ergenis opwekt zal ik het weg halen

ook betreft dat er steeds terug gekeken word naar de geschiedenis kan alleen helpen als je ook wat van opsteekt.
    Dat er nooit zo,n gek meer die rol zal over kunnen nemen.
    Daarin heeft ieder zijn verantwoordelijkheid,maar ook zorg dat zo iets niet uitgedaagd word waardoor de mensen grijpen naar iets, waar ze later spijt van krijgen.
    Hati-hati

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
    Administrator
    User icon of Jeroen
    spacer line

Hoeveel ie in euro's waard is weet ik niet, in Rupiah's wel. Dit topic verplaats ik (uiteraard) naar 'Andere praat'.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 05-09-2009 14:21 zieleffe wrote:
    Lees eens hier kompas
  • alles wat daar gereageerd wordt op velen reacties kan je al vernemen dat het niet goed gaat met die Islam in Indonesie.

Emoticon: Confused Emoticon: Confused (Hallo, bij de les blijven we hebben hier over de Nederlandse situatie & dhr. Wilders moeite met buitenlanders, waarvan hijzelf één is - hij is toch INdo .... Emoticon: Yes!

• Daar moeten we voor waken dat het niet in Europa zo ver komt.
    Maar hoe kan je iets tegen houden, je moet begrijpen dat je eigen verantwoordelijkheid hebt.

".... bent u lid van de PVV ....."

En ook betreft alles afwimpelen op de staat is al te ver gegaan.
    Je eigen verantwoordelijkheid is het belangrijkste wat een mens heeft,en dat moet je niet gaan uitdagen.
    Wat moet ik met die Engelse versie van je Anis ik probeer te begrijpen en hebt het via Google vertaald.
    Maar je ziet de commentaren van anderen daarop!, daar heb je al rekening mee te houden.

Aan commentaren van anderen kan je vaak aflezen wat slecht, en goed is.

Als je dat negeerd, dan denk ik, je eigen dunk groot is.
    Je mag best je eigen waarde hebben, daar is niets mis mee.

Waarom vind ik de commentaren van Yoya-Bali zo goed, hij heeft een natuurlijk wijsheid van menselijk gevoel, voor de juiste bijdrage te leveren, waar je rekening mee kan houden.

• Niet iedereen bezit dat, en gezien u inbreng heb je nog niet die sprieten die sommige mensen wel bezit, Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Cry

[quote removed]

Click to see original image

Als deze foto ergenis opwekt zal ik het weg halen

ook betreft dat er steeds terug gekeken word naar de geschiedenis kan alleen helpen als je ook wat van opsteekt.
    Dat er nooit zo,n gek meer die rol zal over kunnen nemen.
    Daarin heeft ieder zijn verantwoordelijkheid,maar ook zorg dat zo iets niet uitgedaagd word waardoor de mensen grijpen naar iets, waar ze later spijt van krijgen.
    Hati-hati

• Je kunt óók wat anders denken (dat kun jij niet Ziel , jij denk alleen monoraal dus ééntonig m.a.w. wat jij ziet, is wáár, al dat andere bestaat niet ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

" .... ik niet iedereen mag denken en zeggen wat hij wil positief en/of negatief, dit hoort bij een democratisch proces ; daarom hecht ik óók waarde aan den anderen mening ..... Emoticon: Yes!

• Jangan puji Jogya-Bali supaya sembunyi dibelakang dia ..... je praat toch niet hem naar de mond om je achter hem te verschuilen hè .......

' .... zeg nou eens met eigen woorden wat je van het onderwerp van deze topic vindt ..... ' (als je dat kunt ten minste)

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 05-09-2009 14:42 Jeroen wrote:
  • Hoeveel ie in euro's waard is weet ik niet,
  • in Rupiah's wel. Dit topic verplaats ik (uiteraard) naar 'Andere praat'.

• '...... oy daar zeg je mij toch iets Jeroen ..... nou hoevéél ?

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

Gatverdamme Anis ik ben niet kippig.
    Wat zit je toch het beeld te verzieken, met die grote letters.
    Nou ja je vind het schijnbaar zelf Emoticon: Cry leuk....

Ik vind plaatjes zoeken, bij een thema leuk, hebben we allebij een afwijking

(Hallo, bij de les blijven we hebben hier over de Nederlandse situatie & dhr. Wilders moeite met buitenlanders, waarvan hijzelf één is - hij is toch INdo ....

Jullie weten dat ik niet zo goed kan schrijven, daarom verbrand ik mijn vingers niet aan mijn toetsenbord.
    Maar zolang ik nog kan lezen kan ik toch mijn eigen mening er op na houden.
    Ik verschuil mij nergens achter, maar wat Yogya schrijft is voor mij wel duidelijk, ik kan het niet zo brengen, jammer maar het is zo, ik deel wel zijn eerlijke mening
    Juist Wilders hij is ook een buitenland er, en ik heb ook een vrouwtje uit het buitenland, wil je dan beweren, als je het met hem eens bent, dat je dan een racist bent.
    Domme mensen die niet goed nadenken, en klakkeloos alles van ieder aanneemt, beweren dat.

".... bent u lid van de PVV ....."

Nou als je mij goed beoordeeld, ik ben nog geen lid van welk tijdschrift of krant.
    Mag ik het proberen het op mijn wijze uit te leggen.
    Wat je zaait zal je later oogsten.
    Wat Balkenellende, en zijn kornuiten Donner , enzv, doet, is juist de voedingbodem van Wilders.
    Als je, je eigenvolk het hardst aan pakt met maatregelingen,zoals AOW, afpakken van invalide uitkeringen noem het maar op, sociale opgebouwde voorzieningen, en je geeft dat alleen aan een bepaalde doelgroep, dan ben je verkeerd bezig.
    Als Bos wel de BAnken red, en het volk het gelach laat betalen, dan heb je kans dat de mensen tegen hem gaan keren.
    OOk nu weer, wat van de Laan doet is juist de voedingbodem van Wilders groter maken.
    eerst in de pers zeggen, dat je dat zal uitzoeken, en nu na regeringberaad zeggen dat ze dat niet gaan onderzoeken.
    Ook die viezerik die Zeeuw die eerst achter het uitbaggeren van de Schelde was, en beloofde de Belgen dat het dit jaar de klus geklaard wordt, en nu door zijn eigen achterban, in het nauw gedreven is, en zich in ergenissen opwekt bij iedereen.
    Neen deze regering, en dit zooitje, maakt het juist dat straks velen mensen een verkeerde beslissing gaan nemen. Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Eerie Emoticon: Angry

Yutube werkt niet blankbeeld, dan maar zo.....

http://www.youtube.com/watch?v(...)layer_embedded#t=198

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
    User
    User icon of senior
    spacer line

On 05-09-2009 13:35 Yogya-Bali wrote:
    Zo ben ik ook van mening dat sporters die aan risicovolle sporten doen - en ook rokers - maar een hogere ziektekostenpremie moeten betalen. Het is toch onredelijk dat degenen die goed op hun gezondheid letten, onevenredig worden beladen met het onverantwoorde gedrag van een ander?

Waarom rokers nu weer meer laten betalen voor hun zorgpremie? Je kan zo de politiek in YB...Als je rookt loop je misschien meer risico om ooit wat te krijgen, maar dat hoeft niet.
    Ik rook zelf nu al bijna 46 jaar en mankeer vrijwel niets, afgezien dan van jicht in mijn teen en enkel gewrichten hetgeen ik al 25 jaar heb en zelf behandel.De laatste keer dat ik bij een arts ben geweest weet ik nog precies: dat was op 23 maart 1989 en nog niet eens in Nederland, maar in Indonesie. Er zullen gerust mensen zijn die wel een aandoening hebben gekregen door roken, maar niet rokende personen lopen ook de kans van alles te krijgen.
    En als iedereen in Nederland stopt met roken gaat voor iedereen alles in prijs omhoog, rokers vullen de schatkist heel behoorlijk: van een pakje shag van 5,80 euro is 3,67 euro bestemd voor de schatkist. Wekelijks betaal ik dus 14,68 euro extra aan belasting.

Dit is dus weer ff off topic...gebeurt nooit op dit forum Emoticon: Laugh out loud

hati hati, pelan pelan

spacer line  

On 05-09-2009 13:31 AnisJ wrote:

[quote removed]

• Juist daarom ....... je vertoont toch géén neo-koloniaal gedrag hier op dit porum .... Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Blush

• Verlicht paternalistisch dan ? Emoticon: Wink

Ik denk dat Mas Yogya het over de vrouern van de oude generatie gastarbeiders zal hebben.
    Als het zo is kan ik het beamen , de 1ste generatie echtegenoten die in het kader van gezins hereniging naar de koude Ollanda komen om hun Ali of Mehmet nij te staan.

Mss gebeurde het ook bij hun kinderen , in de leeftijdklasse van 50-60 jarigen.

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

On 05-09-2009 21:04 Surya Atmadja wrote: Ik denk dat Mas Yogya het over de vrouern van de oude generatie gastarbeiders zal hebben.
    ....
    Mss gebeurde het ook bij hun kinderen , in de leeftijdklasse van 50-60 jarigen.
    Klopt, maar diabetes duikt dan ook meestal op op middelbare leeftijd. Blijft een feit dat dit pure onderzoeksgegevens zijn en dat er dus in bijna 20 jaar niets is verandert aan de situatie. Ik vind dat geen zonnig toekomstbeeld.
    Voor Senior - ik ben ook roker maar daarom kan ik wel vinden dat ze meer moeten betalen voor de ziektekostenverzekering.

spacer line  

Mas Y-B

De jongere meiden (mooi , slank , oosters , en excotisch etc ) worden na bepaalde tijd ook dik(ker) , dus daar heb je de toekomstige patient.
    Mss te veel kebab of shoarma. ?

Moet je maar naar de statistieken kijken , hoeveel weldoorvoede mensen , mannen en kinderen en autochtonen in Nederland rondlopen.

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

Ik heb over een oververtegenwoordiging aan diabetespatienten onder bepaalde allochtonen (onderzoek: 2 a 3x zoveel) en niet over weldoorvoed (hoewel dat een oorzaak kan zijn).

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 06-09-2009 16:44 Yogya-Bali wrote:

• Ik heb over een oververtegenwoordiging aan diabetespatienten onder bepaalde allochtonen (onderzoek: 2 a 3x zoveel) en

• niet over weldoorvoed (hoewel dat een oorzaak kan zijn).

• Jogya-Bali jouw manier van reageren doet mij als medeallochtoon denken aan dat gezegde van een bekende dominee in de 2 de Wereldoorlog :

• Toen ze Joden weggingen halen reageerde ik niet, want ik was géén Jood....

• Toen ze zigeuners weggingen halen reageerde ik niet ik was géén zigeuner ......

• Toen ze homofielen weggingen halen reageerde ik niet ik was géén homofiel .....

• (mijn eigen toevoeging) toen ze handicapten weggingen halen reageerde ik niet, ik was niet gehandicapt ........

• Toen ze mij gingen weghalen reageerde niemand (die voor mij wil reageren)
  • Dit is overigens géén lettelijke citaat.

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

Dat is jouw interpretatie van mijn opmerking....het weer in de racisme-richting trekken. Mij gaat het er vnl. om dat verzekerden die goed op hun gezondheid letten, moeten opdraaien voor een deel die daar weinig aan doet (en dat vanwege levenswijze, geloof of cultuur). Ik heb het nog niet over extra betalen door risicogroepen....maar het is het overdenken waard. Laat men in gods-/allah's-/brahma's-naam eens verantwoording voor eigen gedrag dragen en de nadelige effecten daarvan niet afwentelen op anderen.
    By the way, ik ben ook allochtoon hier (en mijn kinderen zijn het in beide culturen).

havana45
    User
    spacer line

Hallo....wat denk je dat Maxima kost?Dat kunnen ze wel berekenen en publiceren.Waarom andere allochtonen niet?
    Gisteravond weer een hoop gelul omtrent dit onderwerp,maar helaas weer geen duidelijk antwoord.

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

Duidelijk antwoord durft men niet te geven, bang voor wat hierboven richting mij wordt gegooid: beschuldiging van racisme. Sorry, daar sta ik boven. Ik ben zelf al 20 jaar allochtoon in RI en weet dus wat er wordt verlangd door de ontvangende maatschappij...... daar aan houden of enkele reis terug. Omgekeerd mag dat niet worden gezegd van die "zielige" allochtonen in NL waar men bang is voor dergelijke uitspraken.
    Nederland (maar ook andere Europese landen) hebben duidelijk een zwaar mislukt minderhedenbeleid (of etnische bevolkingsgroepen-, of allochtonenbeleid.....de naam verandert al gelang allochtone gemeenschappen aanstoot nemen aan een bepaalde term) waarover ik het op een andere topic had. Het Nederlandse minderhedenbeleid heeft gefaald (en doet het nog) op alle fronten, een failliet beleid.......maar op de 1 of andere wijze schijnt dat maar niet te willen doordringen tot politiek Den Haag. Zoals ik al eerder heb gepost: "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden".

spacer line  

On 08-09-2009 09:26 Yogya-Bali wrote:
    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden".

Zelfs de Nederlandse Marokanen (de jeugd) vinden dat ook .
    Nederland is te soft volgens hun .

Ik heb de artikel niet gelezen , ben ook buitenlander en een Niet Westere Allochtoon , vind ook dat buitenlanders die zich misdragen in hun gastland een never come back ticket moeten krijgen , naar gelang de aard van overtreding of misdrijven.

havana45
    User
    spacer line

Eigenlijk zou nederland een deel van haar gevangenissen moeten sluiten en in het buitenland cellen huren om de criminelen onder te brengen.Ook een beetje ontwikkelings hulp dacht ik.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 08-09-2009 09:02 havana45 wrote:
    Hallo....wat denk je dat Maxima kost?Dat kunnen ze wel berekenen en publiceren.Waarom andere allochtonen niet?

• Gisteravond weer een hoop gelul omtrent dit onderwerp,maar helaas weer geen duidelijk antwoord.

• " .... vindt je ......"
    Ik hoorde een héél goede opmerking van die Marokkaanse mevrouw, die gedwongen werd uitgehuwelijkt ......

' ..... zij vond het verwarrend, wanneer begint het dat je van allochtoon autochtoon wordt ....... Emoticon: Shiny

• Joden zijn al vele eeuwen in Nederland & €uropa, sommigen zijn niet méér te herkennen onder de €uropeanen toch werden ze in de 2 de oorlog vergast .......

havana45
    User
    spacer line

• " .... vindt je ......"
    Ik hoorde een héél goede opmerking van die Marokkaanse mevrouw, die gedwongen werd uitgehuwelijkt ......

Er wordt al lang niet meer uitgehuwelijkt,behalve in sommige landen met een bepaalde geloofs overtuiging!Vele andere geloofs overtuigingen zijn "waarschijnlijk"deze fase al voorbij.

• havana45
    User
    spacer line

Als jou ouders in het buitenland geboren zijn en jij in nederland,ben je nog steeds allochtoon.Jou kinderen echter zijn weer autochtoon mits je partner ook in nederland is geboren.

Yogya-Bali
    User
    User icon of Yogya-Bali
    spacer line

On 08-09-2009 20:30 havana45 wrote:
    Als jou ouders in het buitenland geboren zijn en jij in nederland,ben je nog steeds allochtoon.Jou kinderen echter zijn weer autochtoon mits je partner ook in nederland is geboren.

Mmm, vreemde situatie is dat jaren geleden mijn zoon (geboren in NL uit ouders die beiden ook in NL zijn geboren en Ned.nationaliteit hebben, en waarvan ik ook nog eens een autochtone Nederlander ben ook) toch nog steeds werd beschouwd als allochtoon, zowel voor de gemeente als voor de school.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

71,643,527 topic views - 232,450 posts - 13,672 topics - 21,998 members - last post @ 26-05-2019 15:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

118,570,278 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com