indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee hoor Els, natuurlijk is dit niet bedoeld om religieuze groeperingen in het harnas te jagen.
Maar ik ben absoluut tegen verminking van kinderen omdat de ouders een geloof aanhangen .
Waarbij het kind levenslang letterlijk en figuurlijk de littekens draagt.,
Ik heb dochter Eva, katholiek laten dopen, de 1e communie en het Vormsel gedaan.
Ze doet niets meer met het geloof, en ilk kan niet anders dan dit respecteren.
Opvoeden is niet binden, maar de weg wijzen naar een zelfstandig leven

elsbeth
User
spacer line

Fred, waarom kom je zelf met die opmerking van 13/9 en word je boos als iemand zich daar druk over maakt? Vermoedelijk iemand die destijds die hele discussie heeft gemist. Er hebben meer mensen de moeite genomen om op je openingsoproep te reageren. Of wil je helemaal geen discussie hierover? zeg het dan meteen.

groet elsbeth

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ieder gek zijn gebrek, maar aan mijn lijf geen polonaise.
Het is vreemd dat men zo aan iets gaat snijden wat door de natuur eenmaal er aan zit.
Maar hoe het gebruikt moet worden is juist door die fanatiekelingen verborgen gebleven.
Men mocht er niet over spreken.
Daardoor gaat het een vreemde leven leiden.
Over hygiëne is een normaal gesprek met je kinderen, een must.
Heb altijd hen (mijn Jongens) gezegd, en als ik mij kan herinneren, de gek mee gehouden bij het pissen in de openlucht velletje stropen, en pissen maar hoe ver je komt.
Zo hoort ieder vader zijn zoon voor te houden dit goed te gebruiken en schoon te houden.
Maar in velen gezinnen vooral gelovigen mocht er niet over gesproken worden.
Iets wat in een mysterie geplaatst word gaat een verkeerde leven leiden, en dan gaat het een lijdenweg worden.
Waar ze wel zouden moeten snijden is bij pedofiele gedachte, dat je graag kinderen wilt gebruiken, daarin zouden ze die penis af moeten snijden.
Is dat onder Moslims soms wel sterk aanwezig? vraag ik mij af, of bestaat zo iets alleen bij westerse georiënteerde maatschappij?.
Bij de vrouwen ook die schaamlippen zijn er niet voor niets, ze beschermen de ingang.
Sommigen hebben er een piercing er door gehaald, ook weer voor iedere gek een gebrek.
Ook weer zo iets, door die mysterie die er rond om geslachtsdelen omgaat.
Geen openheid maakt stiekemheid juist een verkeerd beeld er van.

Juist doordat er te veel bescherming plaats heeft gevonden hebben de mens nooit aan die beeld vorm verandering ingebracht.

Een uitspraak van die gek uit den haag die imam, als men een vrouwen lichaam bedekt, dan heb je minder kans dat ze aangerand worden.
We kunnen geen statistieken vinden over zo iets, dat het onder bepaalde groepen dat meer voor komt dan bij een grote open maatschappij.

Hier kan je dit als voorbeeld noemen, men raakt er niet aangewend, aan een vrouwen lichaam als je daar van niets ziet, en plotseling tegen komt dan kan het juist zijn dat ze dan aangerand worden.
Juist is het goed dat mannen ook ouderen vrouwen zien in hun natuur uiterlijk, kan je als jonge man, al een beeld vormen hoe je liefje er over 30 jaar er uit zouden kunnen zien.
Als je de TV mag geloven, dan zouden velen moslim mannen naar Ibitza moeten gaan om te leren zich in te houden als men een blote vrouw ziet.
En wat je er van zou gaan denken is, dat die mannen wel eens GEEN goede seks partner kunnen zijn, omdat ze te snel klaar komen.
Ook goed over na te denken…….. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Yeah right! Emoticon: Blush Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee Els,
Ik heb het over besnijdenis van jongetjes en meisjes, niet die luxe operaties van vrouwen rond de veertig.
Dat is hun probleem.
Maar wel over een getolereerde vorm van verminking, terwijl het kind zelf niets heeft in te brengen..
terugdraaien kun je niet meer..; het is een stigma voor de rest van hun leven.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Ik vraag mij af wat de echte achtergrond is van de besnijdenis.

Het eerste dat in mij opkomt is dat er sprake moet zijn frustratie of boosheid met seksualiteit die zich uit door het mes te zetten in de geslachtsorganen.

Voor een ieder die het zien wil is het natuurlijk overduidelijk dat het Christendom vroeger en de Islam nu een heel groot probleem heeft als het gaat om het accepteren van normale menselijke seksualiteit.

Zoals bekent uit dit zich door mannen en vrouwen apart te zetten. Omdat in de Islam de man dominant is het gevolg dat de vrouw zich in mindere of meerdere mate moet bedekken of moet afzonderen van de maatschappij.

Het zou leuk zijn om zich eens een Islam voor te stellen waarbij de vrouw dominant is. Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Dan moeten de mannetjes in een aardappelzak met gaten naar hun werk en mogen zich niet zomaar op straat vertonen. Emoticon: Yummie!

Ik vraag me af of de gemiddelde Islamitische man dan nog zo blij zou zijn met zijn geloof... Emoticon: Worship

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Tja Yerun, over dit opgedwongen verminking heb ik geen goed woord over!
En inderdaad, wacht daar mee tot de kinderen zelf kunnen kiezen..
Immers, het recht op godsdienst vrijheid is een Grondrecht!
Natuurlijk Yerun is er sprake van groepsgedrag; daarom faalt het integratie beleid aan alle kanten.
Laatste nieuws: de besnijdenis van jongetjes wordt in NL niet meer vergoed, tenzij om medische redenen.
DE INGREEP KOST ONGEVEER 400,00

Er is weinig fantasie voor nodig waar dit op uitdraait, achterkamertjeswerk...........

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nemesis,
de achtergrond van de besnijdenis is niet bekend, het is puur een stigmatisering, hetzelfde geldt voor het Christelijke Doopsel, maar dat is niet verminkend.

Zowel de Koran als de Bijbel zijn op verhalen en overleveringen gebaseerd, trouwens dit geldt voor iedere Godsdienst.
De werkelijke godsdienst zit gewoon in jezelf, zonder gezeur van een imam, dominee of pastoor,dat geklets heb je niet nodig.
Bij deze mensen gaat het puur om macht om op een kleinzielige manier het ultieme geloof te verkondigen.
Maak je daar vrij van en je leeft veel meer senang

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Voor een ieder die het zien wil is het zo-wie-zo natuurlijk duidelijk dat de koran grotendeels gebaseerd is op de bijbel.

In deze tijd zou die Mohamed aangevallen worden voor plagiaat. Emoticon: Laugh out loud

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-09-2009 22:17 Nemesis wrote:
Voor een ieder die het zien wil is het zo-wie-zo natuurlijk duidelijk dat de koran grotendeels gebaseerd is op de bijbel.

In dat geval hoeven we ons dus niet zo ongerust te maken over de islam. Het zijn in jouw ogen gewoon bijbelvaste gelovigen die de teksten uit het boek letterlijk navolgen. Als ik jou letterlijk moet geloven is dus de bijbel een fascistisch boek. Laat Wilders dit maar niet horen. Emoticon: Laugh out loud

In deze tijd zou die Mohamed aangevallen worden voor plagiaat. Emoticon: Laugh out loud

Mohammed bouwde misschien voort op ideeën uit de bijbel. Op ideeën berust echter geen auteursrecht. Een aanklacht voor plagiaat maakt in mijn ogen daarom geen enkele kans nemesis.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-09-2009 22:00 merapi wrote:
De werkelijke godsdienst zit gewoon in jezelf, zonder gezeur van een imam, dominee of pastoor,dat geklets heb je niet nodig.

Het woord godsdienst behelst impiciet het dienen van een God . Een hogere macht of opperwezen staat centraal ongeacht welke religie je aanhoudt.
Een godsdienst kan op die manier nooit gewoon in jezelf zitten. Je kunt een bepaalde levensovertuiging/houding hebben, maar dat staat dan los van iedere godsdienst.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-09-2009 20:48 Nemesis wrote:

Het zou leuk zijn om zich eens een Islam voor te stellen waarbij de vrouw dominant is. Emoticon: Yes! Emoticon: Party!
Dan moeten de mannetjes in een aardappelzak met gaten naar hun werk en mogen zich niet zomaar op straat vertonen. Emoticon: Yummie!
Ik vraag me af of de gemiddelde Islamitische man dan nog zo blij zou zijn met zijn geloof... Emoticon: Worship

Nee natuurlijk niet nemesis. Daarom houden zij zich zo vast aan hun geloof. Die mannen zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen. Als je de macht hebt, dan sta je die niet zo maar vrijwillig af. Schijnt een universeel vervelend menselijk trekje te zijn. Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sapolidi

Schijnt een universeel vervelend menselijk trekje te zijn.

als je dat al herkend dan ben je aardig op de goede weg

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

On 16-09-2009 22:00 merapi wrote:

Dat zou mooi zijn! De praktijk is echter meestal dat imam, dominee of pastoor de touwtjes strak in handen houdt en de ´juiste´ uitleg van ´t betreffende boek monopoliseert. Vaak worden de gelovigen zo gemanipuleerd dat zij het betreffende boek niet meer lezen, wat de ´geloofsbaas´ helemaal de handen vrij geeft om de massa te bespelen.

E.e.a. zo mooi bezongen door Phil Collins van Genesis:

Genesis - Jesus He Knows Me
You see the face on the TV screen
Coming at you every Sunday
See that face on the billboard
That man is me

On the cover of the magazine
There's no question why I'm smiling
You buy a piece of paradise
You buy a piece of me

I'll get you everything you wanted
I'll get you everything you need
Don't need to believe in hereafter
Just believe in me

Cause Jesus, he knows me
And he knows I'm right
I've been talking to Jesus all my life
Oh yes he knows me
And he knows I'm right
And he's been telling me
Everything is alright

I believe in the family
With my ever loving wife beside me
But she don't know about my girlfriend
Or the man I met last night

Do you believe in god?
Cause that's what I'm selling
And if you wanna get to heaven
I'll see you right

You won't even have to leave your house
Or get outta your chair
You don't even have to touch that dial
Cause I'm everywhere

And Jesus, he knows me
And he knows I'm right
Oh yes he knows me
And he knows I'm right
Well he's been telling me
Everything's gonna be alright

Won't find me practicing what I'm preaching
Won't find me making no sacrifice
But I can get you a pocketful of miracles
If you promise to be good, try to be nice
God will take good care of you
Just do as I say, don't do as I do

I'm counting my blessings,
I've found true happiness
Cause I'm getting richer, day by day
You can find me in the phone book,
Just call my toll free number
You can do it anyway you want
Just do it right away

There'll be no doubt in your mind
You'll believe everything I'm saying
If you wanna get closer to him
Get on your knees and start paying

Cause Jesus he knows me
And he knows I'm right
Oh yes he knows me
And he knows I'm right
Well he's been telling me
Everything's gonna be alright, alright

Jesus he knows me
Jesus he knows me, you know

marwinc
User
User icon of marwinc
spacer line

Is dat net zo iets als je gulp dicht doen en vergeten dat er nog iets tussen hangt?

Ik denk dat iedereen maar lekker moet beslissen wat hij of zij wil als je volwassen bent.

Helaas is dit in de meeste landen waar geknipt wordt niet het geval.

bambang
User
spacer line

Sex wordt/is een ramp voor moslimmannen en -vrouwen:

www.nu.nl/wetenschap/2670368/b(...)chter-seksleven.html

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tja geen onbekend verschijnsel, vandaar dat de dames in RI een middel gebruiken om het vocht tussen de benen weg te krijgen. Ja en dan doet het de dames logischerwijze pijn. Je moet natuurlijk van Allah los zijn je vrouw dit aan te doen. Emoticon: Talk to the hand

It's only kinky the first time.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Niets nieuws onder de zon.
Vrouwen die nat zijn tijdens het hebben van sexs worden hier in Sunda gezien als een slechte echtgenote.
De egoïstische klootzak met een laagje eelt op zijn eikel heeft dan minder gevoel.
Vandaar dat vele vrouwen malafide middeltjes gebruiken om droog te blijven, met als gevolg dat ze volledig kapot worden gestoken door die egoïstische klootzak en dat gynaecologen hier bloeiende praktijken hebben.
Tja ik zal wel weer negatief zijn maar het is echt de realiteit, ook weer een stuk Indonesië wat mensen die op vakantie hier komen niet mee krijgen.

spacer line  
If you have nothing to loose, you can risk everything

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Het lichaam is mooi en uniek......dat moet je koesteren.

Het gevoel mijnerzijds is dat vrouwen in wetten, regels, religie, geloof enz.enz verzint maar iets erbij......tenalletijden door mannen worden onderdrukt tot op de dag van vandaag!!!

Ooit op TV gezien over een "rauwe" ( zonder verdoving) besnijdenis in Somalië van een 6 jarig meisje....

Er werd toen gevraagd van het wáárom?? Antwoord; omdat mannen anders niet willen trouwen met onbesneden vrouwen omdat ze slecht zijn???? Lees het boek van AliHirs Ayaan, ook zij is verminkt en beschrijft hoe verschrikkelijk en érg pijnlijk het sex-leven is....en vooral wanneer een kind gebaard moet worden......je wordt letterlijk/ figuurlijk uit elkaar gescheurd.. Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Probeert maar in zo'n wereld maar iets te verbeteren voor de vrouwen.....ik heb erg weinig hoop .....voor deze jonge meisjes die later vrouw worden.

bambang
User
spacer line

Met een gewoon scheermesje. Je hoort het gehuil en geschreeuw door merg en been alsof het meisje afgeslacht wordt. Meteen gezapt.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

omdat ze slecht zijn
als het nu waar was, zou ik zeggen okay.. maar hoe kan een kind van 6 in vredesnaam of Godsnaam nu slecht zijn? Tegen dergelijke achterlijkheid is totaal NIETS te doen buiten dingen die door allerlei internationale wetten zijn verboden en waar brave landen zich natuurlijk aan houden.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Yerun.....het kind is niet slécht.....maar als zij straks een vrouw wordt dan wél snap je??
Je moet door die domme breinen van deze mannen ( hersens van een garnaal)
proberen door heen te boren en ze wakker te schudden, dát is het GROTE probleem....
Al eerder gezegd dat alle idiote WETTEN in vele geloven zijn namelijk NIET door vrouwen gemaakt........maar.....
juist door die ACHTERLIJKE wellustige machthebbende egoïstische mannen...toch??
De vrouwen blijven altijd slachtoffers ...en zijn al eeuwen lang onderdrukt!!! Emoticon: Shut up! Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry

gizmonr5
User
spacer line

Besnijdenis is in vele gevallen een ramp

wanneer het gedaan wordt door iemand die er voor gestudeerd heeft EEN ECHTE DOKTER, ok dan zullen er geen problemen komen
Nu heb ik daar een gesprek over gehad met iemand die verschillende mannelijke besneden partners had en ze sprak over een algelmene ramp , verminking van de mannen doordat er vele malen verkeerd gesneden werden tot in de eikel , ervoorzorgend dat de persoon niet normaal meer naar het WC kan gaan zonder dat het een douche effect geeft
Vele malen wordt gedaan door een man die enkel geleerd heeft hoe besnijden moet gedaan worden en er voor de rest geen knal van afweet en snel snel gaat werken want er is geen verdoving , dus snijflaters zijn er met hopen

Voor de geinteresseerde , een man op heel jonge leeftijd besneden zou geliefd zijn bij vrouwen want deze verliest een groot gedeelte van de gevoeligheid en het plezier langer laat duren
Het vel verdikt om een bescherming terug te geven aan de penis want ja mensen daar dient dat velletje voor bescherming ( wat dan ook een probleempje kan geven dat hij niets voelt en en een slap probleempje kan krijgen)

Wanneer dit op veel latere leeftijd gebeurt gebeurt dit niet er komt geen of weinig vel verdikking

Besnijdenis komt vanuit warme droge streken daar er door watergebrek vele ontstekingen voorkwamen ook dus doorgegeven aan vrouwen

Afrika dus , en de vrouwe besnijdenis wordt en werdt gedaan door de vrouwen onder vrouwen uit een soort van vraak want de mannen besnijden hun lievelings kinderen de jongens dus ,

Voor de baarmoeder kanker is er ondertussen geweten dat deze vele malen komt door Sex met een man die besmet is met een schimmel ( de meeste mannen hebben deze en is zonder gevaar voor de man

Nu ben ik geen dokter maar ik kan mij bedenken dat besneden mannen minder schimmel zullen oplopen dus er kan wel eens een link tussen liggen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,040,992 topic views - 227,029 posts - 13,605 topics - 18,735 members - last post @ 25-06-2018 13:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

101,972,828 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com