indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

'Als de trein sneller gaat, komen passagiers eerder aan'
Gepubliceerd op 28 augustus 2009 14:25
De Minister van Transport heeft eindelijk het licht gezien. Hij liet eerder vandaag weten dat de reistijd tussen Surabaya en Banyuwangi verkort kan worden van de huidige zes uur naar ongeveer een uur of drie. Hij heeft een uiterst inventieve manier gevonden om dit plan te kunnen realiseren:
Lees verder , klik op de titel

havana45
User
spacer line

Goh...hij zou zomaar het WIEL weer kunnen uitvinden!!!!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Je kan zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel gelijk... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Ik weet er niet veel van, maar volgens mij heeft de minister niet alleen het licht gezien. Hij kan ook nog lezen. Is alleen de vraag waar hij het geld vandaan moet halen.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

havana45
User
spacer line

Mochten ze een nieuwe baan ernaast leggen en ze zijn halverwege,dan is het begin van de baan alweer gestolen en als oudijzer verkocht.Dit hebben ze ook bij die nieuwe brug gedaan. Emoticon: Yes!

Indoboy20
User
spacer line

hahaha, indonesiŽrs Emoticon: So funny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,361,987 topic views - 232,760 posts - 13,677 topics - 22,547 members - last post @ 20-06-2019 19:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,682,453 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com