indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 27-08-2009 13:02 ardianto wrote:

[quote removed]

• Anis, als het allemaal goed afloopt...eind goed...al goed. Maar als het mis gaat, wie draagt de verantwoordelijkheid? Dat KIND van 13, of haar ouders? Wel stoer genoeg om te wereld over te zeilen, maar niet de verantwoordelijkheid kunnnen dragen van dergelijke beslissingen en mogelijke gevolgen.

• Al het mis gaat, naar wie ga jij wijzen? Dat kind, de ouders, of, n... Jeugdzorg misschein wel, of de overheid, de media...of wie nog meer?

• Voor haar droom geef ik haar een 10, voor de geplande uitvoering een 2. Dromen, realiteit, uitvoering, leeftijd en verantwoordelijkheid zijn dingen die ver uit elkaar liggen.

Mensen maken het zichzelf zo moeilijk. Als ze 18 is, en er gebeurt wat onderweg, jammer, pech gehad, volgende verhaal. Als ze 13 is, komt er heel wat meer bij kijken, waar waarschijnlijk vooral een belastingbetaler aan meebetaalt.

Dus Laura, droom vooral verder. Emoticon: Smile

• Ikzelf weet het ook niet maar: " ...... dit hoort nu bij het proces van volwassen worden ..."

'Ahu kura ahia, mansia nia'

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 26-08-2009 17:07 elsbeth wrote:
  • 18 is geen 13 en ja, een 13-jarige KAN volwassener zijn dan een 18-jarige. Toch denk ik dat de ouders (ik heb begrepen vooral de vader) KNETTERGEK is.

• Ik heb het interview met deze ondernemende meid gezien en had er toch een heel ander gevoel bij dan jij. Ze wilde "een lekker losbandig leven leiden", en wilde vooral een record breken. Maar knettergek of niet, de vraag is of de kinderbescherming zich ermee moet bemoeien.

• Ik zie in mijn omgeving zoveel dingen die ik zo onverantwoord vind, maar de kinderbescherming??
    Ik weet het niet.

• Bedoel je dit intervieuw:

'Ahu kura ahia, mansia nia'

elsbeth
    User
    spacer line

Anis, ik kan het interview niet openen, weet ook niet meer wat het was trouwens. Tja, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Als ze inderdaad ook op en neer naar Engeland is gezeild, kan ze uiteraard goed zeilen en wil ze ook graag alleen zeilen. Zo te zien is het niet zomaar een ideetje van haar, maar wil ze dit heel graag. Ik zou het mijn kind niet toestaan, maar goed, omgekeerd zijn er ook mensen die niet goed vinden wat ik mijn kinderen wel toesta (hoewel die wel een stukje minder extreem zijn dat dit.
    We zullen zien hoe het afloopt..
    groet Elsbeth

ardianto
    User
    User icon of ardianto
    spacer line

On 27-08-2009 20:16 elsbeth wrote:
    .... Als ze inderdaad ook op en neer naar Engeland is gezeild, kan ze uiteraard goed zeilen en wil ze ook graag alleen zeilen. Zo te zien is het niet zomaar een ideetje van haar, maar wil ze dit heel graag.
    groet Elsbeth

....Waar ze toen ook heeft vastgezeten omdat ze nog minderjarig is.... Emoticon: Smile

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is gentegreerd. Oke, noem er eentje dan

ardianto
    User
    User icon of ardianto
    spacer line

[quote] On 27-08-2009 17:45 AnisJ wrote:

[quote removed]

Dus Laura, droom vooral verder. Emoticon: Smile [/quote]

Ikzelf weet het ook niet maar: " ...... dit hoort nu bij het proces van volwassen worden ..." [/quote]

Laat dat dan vooral een kwestie binnen dat gezin blijven, dat volwassen worden.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is gentegreerd. Oke, noem er eentje dan

guna2
    User
    User icon of guna2
    spacer line

Een Brit van 17 jaar. En Laura wordt dus ook in het buitenland al genoemd.

sandaan
    User
    spacer line

Dit is weer eens Nederland op z'n smalst. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Je steekt je kop boven het maaiveld uit en ....... tsjak doet de Kinderbescherming.
    En hoe zat dat dan met Jaap van Zweden Emoticon: Yes! die als kind al buitenlandse concertreizen maakte? En jonge meisjes Emoticon: Yes! die zeven dagen in de week aan het trainen waren om prestaties op het gebied van turnen neer te zetten? Fantastisch toch, die kinderen die eens wat anders doen dan met een Wii en een zak chips op de bank te zitten!!! Geweldig toch, zo'n meisje dat wellicht veel beter dan de betweters van de Kinderbescherming weet waaraan ze begint.
    Ik hoop dat Laura gauw aan haar avontuur kan beginnen

selamat jalan

guna2
    User
    User icon of guna2
    spacer line

De bekrompen Kikkerlandse regeltjesneukers hebben het weer voor elkaar: de BBC.

spacer line  

Geregeld worden schepen vol stoere mannen overvallen door piraten. Emoticon:

Wat wil een meisje van 13 tegen zo'n aanval beginnen ?
    Hier in Nederland mag ze waarschijnlijk nog niet eens op zaterdagavond naar het centrum van Amsterdam... Emoticon: Nooo

Emoticon: Frustrated

ardianto
    User
    User icon of ardianto
    spacer line

On 28-08-2009 11:04 sandaan wrote:
    Dit is weer eens Nederland op z'n smalst. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Je steekt je kop boven het maaiveld uit en ....... tsjak doet de Kinderbescherming.
    En hoe zat dat dan met Jaap van Zweden Emoticon: Yes! die als kind al buitenlandse concertreizen maakte? En jonge meisjes Emoticon: Yes! die zeven dagen in de week aan het trainen waren om prestaties op het gebied van turnen neer te zetten? Fantastisch toch, die kinderen die eens wat anders doen dan met een Wii en een zak chips op de bank te zitten!!! Geweldig toch, zo'n meisje dat wellicht veel beter dan de betweters van de Kinderbescherming weet waaraan ze begint.
    Ik hoop dat Laura gauw aan haar avontuur kan beginnen

Jaap? Onder begeleiding van wie precies? Manager, vader, oom, begeleiders?

En die jonge meisjes....in de sportschool...? Wellicht waren er trainers?? Regelmatig lekker naar huis??

Een oceaan is geen sportschool of toneel volgens mij. Je moet dingen wel in perspectief zien.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

Mensen 2 ,

Zonder n of ander pro of contra uitspraak te doen ..... wil ik dit verhaal toch een grappiger wending willen geven ..... het doet mij een beece denken aan twee/2 liedjes die de vroegere Wim Zonneveld altijd zong ......

• ' ..... de kat van Ome Willem die naar Frankrijk op reis gaat (Waarom ? Omdat het een kat is ..... ) en voulez vous & bonjour leert .....

en dat lied dat gaat over een vader met een volwassener wordende dochter ...... eerst zegt hij:

• " .... pasop het hondje bijt - later luistert ze niet mr naar hem ...... "

• " .... ze wordt zwanger van een Franse zanger ..... "

elsbeth
    User

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 27-08-2009 20:16

• Anis, ik kan het interview niet openen, weet ook niet meer wat het was trouwens.

• Tja, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken.

Als ze inderdaad ook op en neer naar Engeland is gezeild, kan ze uiteraard goed zeilen en wil ze ook graag alleen zeilen.

• Zo te zien is het niet zomaar een ideetje van haar, maar wil ze dit heel graag.

• Ik zou het mijn kind niet toestaan, maar goed, omgekeerd zijn er ook mensen die niet goed vinden wat ik mijn kinderen wel toesta (hoewel die wel een stukje minder extreem zijn dat dit.

We zullen zien hoe het afloopt..
    groet Elsbeth

• Elsbeth, ik denk dat je iets moet doen aan jouw instellingen voor media player , maar vraag het onze 'alwetende moderator Yerun of Oyibo als er iemand het weet, dan zijn zij het ......

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

sandaan
    User
    spacer line

Op 27-08-2009 20:58 schreef ardianto:

[quote verwijderd]

....Waar ze toen ook heeft vastgezeten omdat ze nog minderjarig is.... Emoticon: Smile

Sorry Ardianto, je moet een klein nuanceverschil aanbrengen in je quote. Laura heeft in Engeland niet vastgezeten omdat ze minderjarig is maar omdat een stelletje betweters - die alles afmeten aan hun eigen ontwikkelingsniveau op hun dertiende jaar- denken dat een dertienjarig meisje niet datgene kan doen waarvan ze zelf overtuigd is dat ze het wel kan doen. En dat daarnaast nog bewezen heeft ook....
    Vergeet niet dat er op dit moment een heel nieuwe generatie kinderen ontstaat die heel anders georienteerd en ontwikkeld is. Daar moet je juist vertrouwen in hebben en ze niet kortwieken met de begrenzingen die wij zelf kenden toen we dertien jaar oud waren.

selamat jalan

Wimroma
    User
    spacer line

Juist Sandaan, vergeleken met de jeugd van 13 jaar nu, waren wij op die leeftijd gewoon lulloos. Wij speelden bij wijze van met plastic autootjes, maar nu weet men op die leeftijd 100x meer dan wij toen.
    Jeugdzorg e.d. heeft de afgelopen jaren blunder op blunder gestapeld in zaken die echt belangrijk waren. Zelden waren ze op tijd met akties.
    Nu struikelen ze over elkaar om in de picture te komen met opmerkingen alsof ze het nu ineens beter weten.
    Echter ook nu staan ze aan de zijlijn toe te kijken hoe vele jongelui, vooral jonge meiden met een lage eigenwaarde zich in het leven storten met alle gevolgen vandien. Ieder normaal mens verwacht dat deze instanties ingrijpen als het fout gaat.
    De realiteit is helaas anders. De school reageert niet of niet voldoende waarna de jongelui verder wegzakt en als na verloop van tijd jeugdzorg wakker wordt is het leed al geschied.
    Nu treedt een meid van 13 in de publiciteit met haar plan en men weet niet hoe snel men zich hierover moet ontfermen. Het gaat uiteraard niet over Laura of haar veiligheid, ook niet om de leerplicht. Velen zullen inmiddels wel weten dat dit gaat om media-aandacht. Niets meer, en wat de gemiddelde mens er van denkt interesseert niemand wat. Inmiddels is het gelukt, jeugdzorg staat positief in de belangstelling (voor het eerst), Laura zal enige tijd moeten wachten en in de rest van de wereld gaat het moorden, kinderarbeid, vrouwenhandel, uitbuiting met de dood tot gevolg etc, etc, gewoon door.
    Oftewel, een glas, een plas, en welterusten.
    Overigens moet ik erbij vermelden dat ik Laura niet ken, haar ouders ook niet, dus ook niet wil en kan oordelen over haar. Vele anderen blijkbaar wel
    Groet,
    Wim.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

• Bravo laatste twee topic members met jullie vooruitschreidene inzicht.

• Maar dit heeft k consequenties, dit is n niet opzich staand geval; krijgen we in de toekomst mr en mr te maken met andere Laura's en bijvoorbeeld 'Jan-Willemsen' die misschien wel met al of niet een instructeur om de wereld willen vliegen op dertien of misschien nog jongere leeftijd .... (arme ouders !!!)

• Een jeugdrechter, die k docent is op de universiteit van Tilburg, individualiseerde 'Laura's besluit' (wat moet je nou met zo'n expert met verouderde inzichten ........ hij noemt het een luxeprobleem .....

Een voorbeeld van een zr waarschijnlijke praktijksituatie :

- Vl agenten zijn k vaders met eigen kind(-eren) ......

- Stel dat zo'n agent, als vader dus, een stelletje minderjarige agressieve hooligans, die al of niet dronken zijn, of waar de drugs door het lijf 'gieren' (of een combinatie van beiden) moet begeleiden ....... ineens keert de meute zich tegen hem ..... zal hij dan zijn pistool trekken om hen van zich af te houden ..... realiseert zijn positie eens ..... t.o.v. deze 'minderjarigen' ......

" ..... is dit k een 'luxeprobleem' ...... " Emoticon: Confused

• Daar komt nog bij dat dat er steeds mr minderjarigen steeds mr in een 'daklozensituatie' terecht komen ......... jongeren in die leeftijdsgroep als Laura; legt de regering zijn oor k te luister naar mensen 'in 't veld' die met dit steeds mr groter wordene problematiek te maken krijgen .......

" ..... geweldig hr om die vader & moeder te laten werken ..... maar wie trekt de konsequenties wat betreft 'problemen' met die kinderen, die vroeg gaan puberen, van die ouders ...... ?"

Veer01
    User
    User icon of Veer01
    spacer line

Ik vind het weer echt hollands,dat als iemand de kans heeft iets bijzonders te doen,dit weer de kop wordt ingedrukt door iedereen die zich meent te moeten bemoeien met een meid die echt wel dit aankan.Laat ze gewoon de reis maken en bij gevaarlijke gebieden extra maatregelen treffen.Ik bewonder die meid dat ze dit wil doen,ze zet Nederland weer op de kaart al voor ze is gaan zeilen.Laat ze eens zich druk maken om andere dingen,die mensen en dus ook de ouders zijn niet achterlijk.Ik hoop dat ze doorzet en dan de reis gaat doen. Emoticon: Angry

senior
    User
    User icon of senior
    spacer line

Eens met hier boven staande reply. De rechter heeft de deur op en kier gelaten en zal wellicht de volgende keer het groene licht geven, maar je kan er donder op zeggen dat er dan weer andere instanties staan te springen om het tegen te houden.Bijvoorbeeld de onderwijsinspectie, ook zo'n bemoeizuchtige instantie...

hati hati, pelan pelan

elsbeth
    User
    spacer line

Jongens, ben benieuwd, hebben jullie wel eens op zee gezeild? En zo ja, hoever? Ook alleen?
    Jullie schijnen er nogal van overtuigd te zijn dat deze meid dit aan kan, of op zijn minste kan inschatten dat ze het aan kan. Ik ben benieuwd waar julie deze zekerheid op baseren.

Wimroma
    User
    spacer line

Nee, ben niet benieuwd naar de capaciteiten van Laura.
    Ben benieuwd naar de capaciteiten van alle instanties die plotseling denken alles te weten terwijl bewezen is in het verleden dat zij totaal niets weten, inclusief alle wereldburgers die Laura niet kennen.
    Eerst bewijzen zien dat jeugdzorg, kinderbescherming daadwerkelijk op tijd ingrijpen bij misstanden, daarna mogen ze wat mij betreft zich bezig gaan houden met kinderen die niet roken, blowen, comazuipen, snuiven,loverboypraktijken, maar een prestatie willen neerzetten die wat vreemd is voor de meesten.
    Nogmaals, ik ben er geen voorstander van maar ik ga Laura of ouders niet beoordelen of veroordelen. Denk dat het uitsluitend gaat over media-aandacht en verder niets.
    Nog even en dan gaat ook hier het kabinet zich over buigen, het moet niet gekker worden.
    Ik krijg weer de indruk dat er niets serieus te melden valt in het nieuws, dus we moeten weer zieltjes winnen voor de kijkcijfers. Hoe doen we dat, nou, heel makkelijk en goedkoop, Laura biedt zich aan, dus we duiken er met zijn allen op. Smullen maar.
    Groet,
    Wim.

elsbeth
    User
    spacer line

Wim, er zijn zaken waarin je iemand niet perse hoeft te kennen om er een oordeel over te hebben. Voor mijzelf is dit er eentje. Ik ken de vader en moeder niet, ik ken het meisje niet, net zo min als ik de rechter ken die er over oordeelt. Ik vind het persoonlijk een onverantwoorde missie, of welke instantie dan ook zich hiermee moet bemoeien, is een tweede. Daar ben ik eigenlijk nog niet uit.
    Dat deze instanties overigens eerder fouten hebben gemaakt, diskwalificeert hen wat mij betreft niet. Over de goed gelopen zaken hoor je natuurlijk nooit wat.
    Ben het met je eens dat er eens wat grondiger gekeken/uitgehaald mag worden naar de praktijken die jij hier boven aanhaalt.
    Nou, we zien wel hoe het afloopt.
    Groet Elsbeth

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

We weten allemaal wat er in Nederland aan de hand is.
    Veel regelgeving, maar we gedogen alles wat verboden is.
    een mentaliteit wat voor, de ons omliggende landen, een doorn in het oog is.
    Wetten maken heeft soms een verschrikkelijke onaangenaam vorm, waarin sommigen in de knel kunnen komen.
    En nu is het aan het betreffende ambtenaren korps de juiste inschatting te kunnen doen.
    En dat is al heel moeilijk, en zie wat er gebeurd, wanneer er iets zich voor doet, wat gemakkelijk aan te pakken valt.
    Dan zijn ze als de kippen er bij om iets onderuit te halen.
    Daarom ook ben ik het met Wim het helemaal mee eens, ze laten werken liggen wat moeilijk is op te lossen waardoor er slachtoffers vallen, maar kruipen als ratten er in wanneer het voor een fluitje van een cent opgelost kan worden.
    Nederland is wat betreft overdreven een land waar ze te veel bemoeien, met de mensen.
    Laten ze zich druk maken dat ieder burger op de juiste plek komt, en hun opleidingen ook zorg voor dragen, dat ze niet zonder welk diploma van de scholen komen.
    Maar niet zo individueel meisje aan pakken, haar opleidingen komen er wel.
    Beter dan half Amsterdam die er een potje van maken waardoor het gehele land er nog jaren last er van krijgen......
    Ik proef uit de houding van Elsbeth een soort genoegzaamheid die juist zo gevaarlijk is van wat doen we eigenlijk fout.
    Niets toch!!!, "we hebben het toch goed" !!!!!!!
    Ja we hebben het nog goed, maar ik begin er in de toekomst er aan te twijfelen, als we zien wat we met zijn allen voor een samenleving er van hebben gemaakt.
    Velen schulden, en een onakseptabel niets nutten.................. Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Wimroma
    User
    spacer line

Ik denk dat het probleem van deze tijd is dat deze jeugd opgegroeid is met het idee dat alles kan en mag, ook dat alles betaald kan worden. De huidige jeugd zal ooit zelf de kost moeten verdienen. Dat is dan direkt het probleem, waar komt het geld vandaan???
    De prikkels zijn sterk van links en rechts.. Nu komt er een jongedame van 13 die het allemaal beter weet en verdraaid, de instanties die de afgelopen jaren onderuit gezakt zaten, staan zich nu te verdringen om in de publiciteit te komen.
    Iedereen weet wat er kan gebeuren, ook Balkenende, maar toch moet iedereen zijn mening hierover geven. A.U.B, laten we ons met onze eigen zaken bemoeien, en als we ons dan met anderen willen bemoeien, laten we het dan over serieuze zaken hebben, de halve wereld staat in brand.
    Bye the way, ik weet ook wel wat er kan gebeuren, maar ik weet ook wat er HIER kan gebeuren (Rotterdam). Groot drama elke week.
    Groet,
    Wim.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 30-08-2009 21:48 zieleffe wrote:
    We weten allemaal wat er in Nederland aan de hand is.
    Veel regelgeving, maar we gedogen alles wat verboden is.
    een mentaliteit wat voor, de ons omliggende landen, een doorn in het oog is.
    Wetten maken heeft soms een verschrikkelijke onaangenaam vorm, waarin sommigen in de knel kunnen komen.
    En nu is het aan het betreffende ambtenaren korps de juiste inschatting te kunnen doen.
    En dat is al heel moeilijk, en zie wat er gebeurd, wanneer er iets zich voor doet, wat gemakkelijk aan te pakken valt.
    Dan zijn ze als de kippen er bij om iets onderuit te halen.
    Daarom ook ben ik het met Wim het helemaal mee eens, ze laten werken liggen wat moeilijk is op te lossen waardoor er slachtoffers vallen, maar kruipen als ratten er in wanneer het voor een fluitje van een cent opgelost kan worden.
    Nederland is wat betreft overdreven een land waar ze te veel bemoeien, met de mensen.
    Laten ze zich druk maken dat ieder burger op de juiste plek komt, en hun opleidingen ook zorg voor dragen, dat ze niet zonder welk diploma van de scholen komen.
    Maar niet zo individueel meisje aan pakken, haar opleidingen komen er wel.

Beter dan half Amsterdam die er een potje van maken waardoor het gehele land er nog jaren last er van krijgen......

Ik proef uit de houding van Elsbeth een soort genoegzaamheid die juist zo gevaarlijk is van wat doen we eigenlijk fout.
    Niets toch!!!, "we hebben het toch goed" !!!!!!!
    Ja we hebben het nog goed, maar ik begin er in de toekomst er aan te twijfelen, als we zien wat we met zijn allen voor een samenleving er van hebben gemaakt.
    Velen schulden, en een onakseptabel niets nutten.................. Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Click to see original image

• " ..... heb ik dit niet op Foxnews gehoord ..... Emoticon: Confused Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

De moeder van de 13-jarige Laura Dekker wil niet dat haar dochter op deze leeftijd alleen rond de wereld gaat zeilen.

In de Volkskrant zegt Babs Mller dat Laura de reis technisch aankan, maar in haar ogen is ze er nog niet volwassen genoeg voor. De ouders van Laura zijn gescheiden. Sinds haar zesde woont ze bij haar vader.

Moeilijk besluit
    Laura's moeder voorziet problemen in havens van ontwikkelingslanden. Ook kan de psychische druk van het alleen zijn op zee te groot worden, zegt ze.

"Het breekt mijn hart dat ik hierdoor misschien het contact met mijn dochter verlies", zegt Mller. "Ik heb nog nooit in mijn leven zon moeilijk besluit moeten nemen. Maar ik moet de gevolgen van mijn beslissing accepteren. Ik heb liever een levende dochter die ik nooit meer zie, dan een dode dochter."

Toezicht
    De moeder vraagt zich af of de reis wel Laura's eigen idee is. Ze denkt dat het meer een wens is van haar ex-man. Die zou haar de reis hebben ingeprent.

Laura Dekker laat via een woordvoerder weten dat haar moeder voor haar beurt praat. "Wij willen niet dat dit in de media wordt uitgevochten", aldus de zegsvrouw van Laura.

Ze denkt dat Babs Mller onder publieke druk is bezweken om zich te laten interviewen. "We hebben alle begrip voor haar standpunt, maar het lijkt ons verstandiger als ze net als wij wacht op wat gaat komen."

Wereldrecord
    Ruim een week geleden bepaalde de rechter dat Laura tijdelijk onder toezicht moet worden gesteld. In die tijd kan Jeugdzorg een oordeel vellen over haar reis.

Het meisje wil op zo'n jonge leeftijd aan de tweejarige tocht beginnen om het wereldrecord als jongste solozeiler te kunnen breken. Dat staat nu op naam van de 17-jarige Britse Mike Perham, die eind vorige maand zijn wereldreis beindigde.

Ik dacht al waar blijft haar moeder en ik kan die moeder best begrijpen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

guna2
    User
    User icon of guna2
    spacer line

On 05-09-2009 17:45 4yoke4 wrote: Ik dacht al waar blijft haar moeder en ik kan die moeder best begrijpen.

Ik ook, al komt ze er verdacht laat mee. Eerst vallen de media, de instanties en het klootjesvolk over Laura, nu mogen de ouders ook nog even een robbertje knokken over over haar hoofd heen. Als ze nou gewoon effe rond de aarde was gezeild was er niks aan de hand geweest, en had ze minder psychische schade geleden dan nu vermoedelijk het geval is.

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

" ..... heb ik dit niet op Foxnews gehoord .....
    Aldus AnisJ
    Zijn we daar ook al doorgedrongen.
    Nou we krijgen nog al bekendheid.
    Jeroen welk aandeel hebben we daarmee gescoord

JA Yoke hier is duidelijk het verschil van een moeder, en de vader.
    Moeders zijn op zich zelf al meer zorgzamer, dan mannen.
    Dat zal liggen aan de gene, de een heeft meer zorgzaamheid dan de anderen.
    Ze hadden niets moeten openbaren, gewoon gaan, en zien waar het schip strand.
    Zo kan je iemand niet in verlegenheid brengen, want dan is het al geschied.
    Helemaal met Guna2 eens
    Wat dacht u dat er op later leeftijd het niet gevaarlijker zou kunnen zijn dan op 13 jarige leeftijd.
    Ik dacht het wel als ze zo groot is als dit meisje zal het nog gevaarlijker kunnen worden

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,743 posts - 13,677 topics - 22,530 members - last post @ 19-06-2019 09:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,625,437 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com