indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pascal.F
User
spacer line

Hallo,

Ik ga in september vanuit Parijs met Eva air naar Bali.
Weet iemand of men alcoholische dranken aan boord moet betalen?

Bedankt

spacer line  

Afgezien van of je er voor moet betalen of niet, kan ik het ten sterkste afraden. In 't verleden wilde ik ook wel eens doorhalen, maar dat doe ik niet meer. Door de druk in de cabine, valt alcohol (bij mij in ieder geval) niet goed.

Je mag voor zover ik weet ook duty free alcohol kopen op Schiphol (aangezien je buiten de EU vliegt). Neem wat kleine flesjes mee. Als je dan moet betalen, heb je je eigen drank.

Ik ben trouwens niet de enige die 't afraadt: www.travelinside.nl/luchtvaart(...)d-van-een-vliegtuig/:

9. Drink niet teveel. Het kan lekker zijn een whisky-tje voor het slapen gaan aan boord, maar als je slecht tegen alcohol kan is het vliegtuig wel de laatste plek waar je door het lint wil gaan. Ken je eigen limieten en vergeet niet dat de effecten van alcohol nog eens versterkt worden op grote hoogte. Drinken omdat je vliegangst hebt is overigens sterk af te raden. Uit ervaring blijkt dat de vliegangst door alcohol alleen maar versterkt wordt.

Pascal.F
User
spacer line

Het is helemaal niet mijn bedoeling van een feestje te bouwen op het vliegertuig ! Het gaat gewoon om een biertje.
Ik stel alleen maar de vraag omdat ik in de pers gelezen heb,dat men bij sommige maatschappijen voor alles moet bijbetalen.Dit door de economische crisis .

Graag antwoord

spacer line  

Hallo Pascal,

Waarom kijk je niet even op de site van Eva Air, Daar staat alles op wat je wil weten.

Groetjes Tinie.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

elsbeth
User
spacer line

Tjonge, niet zo defensief (en gebiedend!) Pascal! Ik neem aan dat je de vraag niet zou stellen als het om een uitgave van Ä5,- op een 15 uur durende vliegreis zou gaan..
Maar ik wens je naturlijk veel plezier!

groet Elsbeth

Pascal.F
User
spacer line

Elsbeth

Als men op 15 uur een 7 biertjes drinkt en mijn vrouw bv.2 klein flesjes wijn bij het eten en men moet ook nog voor de frisdrank betalen is men snel 60Ä kwijt.Dan ook nog de terugreis niet vergeten.
Graag info

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Vroeger kon het volk niet eens vliegen. Te duur. En nu zeikt het over een biertje. En van 7 biertjes kun je veel zeiken.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Zeven biertjes in 15 uur? Beetje weinig...meestal heb ik er het eerste uur al 3 op. En al zou ik ze moeten betalen, wat dan nog? Je gaat op / hebt vakantie, dus een paar euri's meer of minder....

hati hati, pelan pelan

Pascal.F
User
spacer line

Guna2

Ik heb gewoon een vraag gesteld.Als u geen zin hebt om te reageren doe het dan niet en laat het forum voor mensen die graag info willen geven en krijgen.
Puberteit duurt bij sommige mensen een leven lang.

Bedankt aan alle mensen die mij geholpen hebben met het samenstellen van mijn reis en geen onzin uitkraamden.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Tijdens het vliegen

Drukfysiologie
Moderne passagiersvliegtuigen vliegen op grote hoogte en ondanks het feit dat ze zijn voorzien van een drukcabine, is het door het grote drukverschil niet mogelijk tijdens de vlucht dezelfde druk aan te houden die op zeeniveau heerst. In de meeste vliegtuigcabines heerst een druk die gelijk is aan de druk die aanwezig is tussen de 2000 en 2400 meter hoogte. Door de lagere druk zetten gassen uit, tot een hoogte van 2400 meter met ongeveer 20%.

Het menselijk lichaam bevat relatief veel gassen (voornamelijk lucht en gassen die in de maag en spijsverteringsorganen geproduceerd worden). Uitzetting van maag- of darmgassen kan tot ongemak leiden en daarom is het beter voor de vlucht geen gasvormend voedsel te eten zoals bonen en kool, en geen koolzuurhoudende dranken of bier te drinken.

Bron

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Senior, guna2,

Begrijpen jullie het niet. 7 biertjes is net goed genoeg om het trillen van lichaam tegen te gaan!!

Alcohol is tijdens vliegen niet goed, je droogt uit. Door de lage druk droog je nog meer uit. Maar ja je bent op vakantie een flesje wijn of paar whiskeys met paar glazen water vind ik toch wel erg lekker. Emoticon: Puh!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ik heb alle begrip voor mensen die zo goedkoop mogelijk naar IndonesiŽ willen om hun familie te bezoeken (of om welke reden dan ook) en de daaraan gepaard gaande ongemakken voor lief nemen. Mensen die willen en wetens voor een prijsvechter kiezen voor hun vervoer moeten echter niet gaan zeiken over hun biertjes en het feit dat je maar 15 kilo mee mag nemen in zo'n volksverhuizingsbak. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Nou, als je voor een dubbeltje geboren bent...

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Pascal,

Ik heb voor het laatste 2,5 jaar geleden met Eva air gevlogen. Toen waren de alcoholische drankjes gewoon bij het ticket inbegrepen.
In het algemeen ben ik eigenlijk alleen maar " ander beleid" tegengekomen bij Emirates waarbij alcoholische dranken niet zichtbaar op de kar worden gezet maar onderin. Er wordt dus wel alcohol geschonken en wijn bijvoorbeeld in een kleinflesje in plaats van uit een normaal formaat maar het wordt niet aangemoedigd. En met succes want als mensen geen alcohol zien dan vragen ze er ook niet altijd om is mijn erbvaring de afgelopen vluchten.

Maa r Eva Air dus gewoon wel als het nog net zo is als een apar jaar geleden.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pascal.F
User
spacer line

Zoals steeds duidelijke antwoord van Anne Mieke .

Bedankt

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

En ik zat er faliekant naast. Sorry. Eva Air mag dan geen nationale luchtvaartmaatschappij zijn, een prijsvechter is het kenneljk ook niet. In de Engelse Wikipedia vind je een hoop informatie, maar nou net niet over drank. Daar zit misschien toch een addertje onder het gras zoals je bij Eva's mag verwachten: Eva Air kent twee economy classes...

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

bij eva air wordt alcoholische drank geschonken, om het even op welke klasse je zit...gratis bovendien, en met de glimlach gebracht! cheers!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,513 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,604,165 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com