indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Omdat ik op dit forum vantevoren veel vragen heb gesteld, en veel antwoorden heb gekregen (met dank aan Anne Mieke in het bijzonder) bij deze een link naar de foto's die ik heb gemaakt.

www.stovzo.nl/indonesie

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Martin, prachtige foto's zijn het geworden, sommige heel herkenbaar voor mij en anderen nieuw. Een mooie herinnering voor later. Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

Dank, maar heel prachtig zijn ze eigenlijk niet vind ik zelf, want ik ben niet een geweldige fotograaf, maar het is moeilijk om echt slechte foto's te maken aldaar.

Om een onvermijdelijke vraag alvast te beantwoorden:
foto's van de Kelimutu ontbreken, omdat het die dag mistte, en de meren dus niet te zien waren. Ik zag enkel wit, en had geen tijd om nog een dag te wachten.

spacer line  

Om een onvermijdelijke vraag alvast te beantwoorden:

Pfffttt, een veel belangrijker vraag is natuurlijk: wat voor camera heb je gebruikt? Je bewerkings programma heeft alle nuttige EXIF info er keurig uitgesloopt ;-)

Pascal.F
User
spacer line

Martin,
Heel knappe foto's.Ik vertrek binnen een maand en ben zeer benieuwd.
Vraagje.
Heb je zelf in Lambuan Bajo een bootje gehuurd voor naar Rinca te gaan en wat heb je betaald ?

Bedankt

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Mooie foto's martin! Emoticon: Devil

13 jaar geleden heb ik een reis gemaakt via (west) timor naar sumba vervolgens via floris sumba, sumbawa lombok naar bali. De foto's zijn heel herkenbaar, waarschijnlijk op dezelfde plaatsen geweest. Een mooie herinnering. Emoticon: Bye bye

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

prachtige foto's en zo in zo'n online album ziet het er ook erg mooi uit!

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. monyet_belanda: een goedkoop consumententoestel: een Canon Ixus 870 IS.
Niet een geweldig toestel, maar hij past wel heel praktisch in je broekzak, en is niet duur.
En die EXIF-data is denk ik verloren gegaan bij het maken van de gallery, want ik heb ze niet bewerkt.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Pascal.F: nee, ik heb niet zelf een bootje gehuurd, want ik was in m'n eentje op reis, en dan zou je teveel betalen. Aan de hoofdweg in Labuan Bajo zitten behoorlijk wat winkeltjes waar je een dergelijke trip kunt boeken, meestal voor 200.000 rupiah (13 euro). Je vertrekt dan de volgende dag om 08:00 uur.
De boottocht duurt vrij lang (2 3 uur), en op de terugweg stop je op een klein onbewoond eilandje waar je kunt snorkelen, of picknicken (zelf eten meenemen uiteraard). Vraag wel bij het boeken of ze ook snorkelmaskers hebben, want anders mis je een prachtige onderwaterwereld (ik kan het niet genoeg benadrukken: ga daar snorkelen! het is er prachtig).
Overigens moet je wel de toegang tot het park (inclusief rondleiding) apart betalen op het eiland zelf. Ik ben trouwens naar Rinca gegaan, dat schijnt mooier te zijn dan Komodo, en met meer varanen. Daarnaast is het minder ver varen.

elsbeth
User
spacer line

Mooie foto's, Martin, niet zo bescheiden. Prachtige kleuren, mooie composities. Schitterende foto van dat kindje achter het gastenboek, heel leuk!

groet Elsbeth

Wimroma
User
spacer line

Mooie fotoos, wij hebben op Rinca vele varanen gezien, op Komodo maar een. En dat inderdaad voor een heel stuk extra varen met overnachten aan boord.
Wij hebben de Kelimutu ook 's ochtends in de mist bezocht Niets gezien. Later hoorden we van anderen dat het 's middags altijd helder is dus waarom het nu zo vroeg moet?
Groet,
Wim.

spacer line  

Dank voor de complimenten!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kijk ze thuis wel Martin, krijg ze niet geopend hier op Ternate in het superslome warnet.........

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hoi Martin,

Mooie foto's !
Je zult er ongetwijfeld meer hebben?

Kun je die ook nog laten zien? Het is zeker de moeite waard.

It's only kinky the first time.

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Oyibo:
Bedoel je meer foto's van deze reis, of van andere reizen?
In beide geval heb je gelijk, en staan er inderdaad meer foto's online.

Voor alle 942 foto's van deze reis (inclusief drie foto's van hetzelfde onderwerp hoor - wees gewaarschuwd):
http://www.stovzo.nl/indonesie-alles

Voor foto's van mijn andere reizen:
http://www.stovzo.nl/iran
http://www.stovzo.nl/zuid-amerika
http://www.stovzo.nl/palestina

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hoi Martin,

Geweldig !

Ik ga ze in alle rust bewonderen !

IK ben je erkentelijk, ik zie niet alles in RI, dus kan nu via jouw vizier een kijkje nemen, en met mij waarschijnlijk vele anderen.

Erg bedankt ! Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Dutchman
User
spacer line

Martin zeker mijn complimenten en bedankt dat je alles met ons wil delen,klasse.
Op de foto's heel veel herkenbaars en toch ook weer heel originele leuke plekjes.

Bedankt. Emoticon: Bye bye

Veel meer info op mijn website www.harry-janny.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou ik denk als ze dat in Indonesie willen bekijken moeten ze niet deze aanklikkenalles.
Ik deed dat wel en had gelijk hier waar wij 50gb binnen kunnen krijgen gelijk de forum Indanesia weg viel terwijl ik die in een nieuwe tabblad wilde openen.
Te groot, en te veel foto's voor een pagina.
Maar wel prachtige foto's dat wel, ook net als Dutchman schreef,herkenbaar, maar niet alles, de foto's in Papua? of heb ik het verkeerd , is alles genomen op Bali?
Ben wel eens in de binnen landen van Bali geweest in een echte kampung waar ze nog primitief leefde, maar weet niet meer de naam was ook bij die grote meer.... Emoticon: Worship Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Nee, niet alles is genomen op Bali.
Je ziet achtereenvolgens Flores, Sumba en tot slot Bali.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,696 posts - 13,689 topics - 24,545 members - last post @ 21-09-2019 15:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,479,199 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com