indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Wij (vader moeder en 2 kinderen) willen graag van 1-5-2010 tot 16-5-2010 op bali verblijven.
Wie heeft er rond deze tijd een nette kamer te huur?

spacer line  

Wilt u werkelijk met z'n vieren bijna 2 weken lang in een kamer verblijven?

Verder, Bali is niet groot maar zeker ook niet klein. Waar denkt u te willen verblijven op het eiland?

If you have nothing to loose, you can risk everything

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Welnee, al is het maar een ruimte waar we de plunje kunnen laten. Verder willen we van alles doen en zien op het eiland. Misschien wil ik nog wel ff naar Lombok of wat kleinere eilanden.

leomanado
User
spacer line

Jepat,

Ik raad je aan eerst plannen te maken en dan een kamer te zoeken. Slapen kun je overal ....Van Kuta naar Lovina bijv. is wel uren rijden. Het is niet handig alles vanuit een plek te doen.
Bovendien wil je nog ff naar Lombok of kleinere eilanden....In dat allemaal in 2 weken?
Ooit in Indonesie geweest?

spacer line  

Hallo Jepat,

Als je op Bali wilt verblijven is het hotel The Losari (www.losariehotels.co.id) in Kuta
aan de Jl Sahadewa no 19 Legian een aanrader. De bediening is goed en de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers en eventueel een villa is ook aanwezig en zijn zeer netjes en betaalbaar. Eventueel kun je ook via hen een busje regelen om Bali te bekijken.

Groetjes Tinie Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Leomanado,
ik ga regelmatig naar indonesië. Alleen als ik terugkom hoor ik altijd van anderen dat het verblijf zeer goedkoop was. Maar als ik de (mooie) hotels afga, is het allemaal vanaf €60,- per dag. Omdat ik nu met 4 man ga i.p.v. alleen, moet ik toch ergens op bezuinigen. Om te kijken of mijn kinderen indonesië ook zo geweldig vinden ga ik eerst maar twee weken.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hoi Jepat!

Kijk eens bij mijn profiel en website....

Selamat datang.....
Emoticon: Bye bye

senior
User
User icon of senior
spacer line

Leuke site en voor 4 personen een niet te dure prijs en vanuit Candidasa kan je overal naar toe

hati hati, pelan pelan

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-08-2009 10:43 Jepat wrote:
Leomanado,
ik ga regelmatig naar indonesië. Alleen als ik terugkom hoor ik altijd van anderen dat het verblijf zeer goedkoop was. Maar als ik de (mooie) hotels afga, is het allemaal vanaf €60,- per dag. Omdat ik nu met 4 man ga i.p.v. alleen, moet ik toch ergens op bezuinigen. Om te kijken of mijn kinderen indonesië ook zo geweldig vinden ga ik eerst maar twee weken.

ff vragen naar de local prices ! betaal je minder dan de helft soms zelfs tot een kwart.
Je moet in Ind. ook de prijs voor een kamer betalen incl. 2 pers.en boek je in ned. dan is de prijs p.p.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Op 27-08-2009 23:42 schreef senior:
Leuke site en voor 4 personen een niet te dure prijs en vanuit Candidasa kan je overal naar toe
Ok dank je wel voor de tip!

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

[quote] Op 28-08-2009 00:08 schreef 4yoke4:

[quote verwijderd]

ff vragen naar de local prices ! betaal je minder dan de helft soms zelfs tot een kwart.
Je moet in Ind. ook de prijs voor een kamer betalen incl. 2 pers.en boek je in ned. dan is de prijs p.p. [/quote
ok tnx Emoticon: Smile

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Op 27-08-2009 23:24 schreef ibusas:
Hoi Jepat!

Kijk eens bij mijn profiel en website....

Selamat datang.....
Emoticon: Bye bye
Ik heb je site doorgemailt naar isteri saya.
We zullen het zeker in overweging nemen.
Jepat

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Dat ziet er inderdaad goed uit. Betaalbaar ook, goedkoop zelfs. Ik houd het in het achter(lijk)hoofd. Maar ik zou Guna2 niet zijn als ik niet wat te zeiken had: wat een smerig lelijke website. Daar moet voor bijna niets een Balinese computernerd toch wat aan kunnen doen?

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

hahahaha!
dankjewel voor je compliment gunaguna. Emoticon: Worship
Ik heb hem zelf gemaakt en zeker een half jaar over gedaan. Inderdaad nog niet helemaal af hahaha!

Hier in Nederland ben ik nog geen Balinese computernerd tegengekomen en zelf doen was nóg goedkoper. Houd de prijs van m'n huisje lekker laag en dat blijkt wel effectief te zijn. hihi!

Mocht ik ooit zover komen dat ik een villa of een heel project bezit, dan zal ik er iets aan láten doen, okee?
Maar desalniettemin: het huisje is niet smerig, hoor!
Emoticon: Cooool

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 28-08-2009 14:56 ibusas wrote: Hier in Nederland ben ik nog geen Balinese computernerd tegengekomen

Ahum, Aum zeg maar, ik ging ervan uit dat je zelf ook op het godeneiland vertoefde. Onterecht dus. Maar heb geen neefje, zeg van een jaar of vijftien, met zo'n brilletje, en die de hele dag The Sims3 zit te spelen? Die kan het vast ook...

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

tidah.... Emoticon: Cry kasian ini ibu....saya sudah tua yah!

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Hai Ibusas. Mijn vrouw is ook erg enthousiast. Heb je een bungalow vrij van 2-5-2010 tot 15-5-2010?
Begaimana anda mau saya membuat pesan ?

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hallo Jepat!

Ja, - ik heb alleen dát huisje- mijn rumah mimpi saskia- en dat is nog vrij in die periode.
Verdere informatie gaat naar jullie toe via je e-mail adres wat je hier hebt opgegeven.

Leuk dat jullie enthousiast zijn; 't is een fijn huisje, zeker met kinderen erbij. Er liggen ook spelletjes, kleurpotloden etc. Het zwembad 3 stappen weg en het strand 5 stappen...

Winkels, internetcafés en restaurantjes op loopafstand.

Enne...Gunaguna.......ik ben daar zélf eind september-begin oktober. Misschien kan je even komen helpen met die website: ik neem de laptop mee!

Emoticon: Party!

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Op 29-08-2009 09:50 schreef ibusas:
Hallo Jepat!

Ja, - ik heb alleen d�t huisje- mijn rumah mimpi saskia- en dat is nog vrij in die periode.
Verdere informatie gaat naar jullie toe via je e-mail adres wat je hier hebt opgegeven.

Leuk dat jullie enthousiast zijn; t is een fijn huisje, zeker met kinderen erbij. Er liggen ook spelletjes, kleurpotloden etc. Het zwembad 3 stappen weg en het strand 5 stappen...

Winkels, internetcaf�s en restaurantjes op loopafstand.

Enne...Gunaguna.......ik ben daar z�lf eind september-begin oktober. Misschien kan je even komen helpen met die website: ik neem de laptop mee!

Super allemaal!
Baik sekali! Anda mau pembayaran di muka untuk mencadangkan. Oh tidak apa-apa, saya melihat e-mail. Jepat

Emoticon: Party!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Als je er alleen spullen wil laten dan kan ik ook een huisje van een kennis van mij aanraden in Blahpane (midden Bali, bij Gianyar). Het kost 15 euro per nacht (incl ontbijt en diner..) prijs is per kamer geloof ik, maar ik weet niet of jullie met 4 personen op 1 kamer zouden kunnen. Wel is 1 kamer natuurlijk genoeg om spullen in te laten en het is er echt veilig en betrouwbaar!

Jepat
User
User icon of Jepat
spacer line

Hoi NoviKirana.
Dank je wel voor je aanbod. Inmiddels heb ik al een deal met Ibusas. Zie boven. Dit bericht geldt dus voor iedereen.
Ik ben dus al voorzien. Dank,

Jepat

paulana
User
spacer line

Op 28-08-2009 20:46 schreef Jepat:
Hai Ibusas. Mijn vrouw is ook erg enthousiast. Heb je een bungalow vrij van 2-5-2010 tot 15-5-2010?
Begaimana anda mau saya membuat pesan ?
leuk huisje heb de site bekeken

Om Swastiastu

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Paulana:

Nog even geduld en je kunt een bakkie komen doen....

paulana
User
spacer line

Lekker lekker, de laatste keer was je al weg, ik dacht 3 weken...... Emoticon: Party!

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,240 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com