indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

massai
User
spacer line

Hallo.

Mijn vriendin en ik vliegen op 7 september met Singapore Airlines naar Singapore en uiteindelijk door naar jakarta. Mijn vraag is hoe lang je van te voren je plaats kunt vastzetten en of dat gewoon op de site van Singapore Airlines (S.A.) kan ??

Zijn er hier al meer mensen die met S.A. hebben gevlogen, graag zou ik willen weten of dat goed is bevallen ?

Mvg,
Massaï

tu-bagus
User
spacer line

Hoi Massai,

Als eerste, volgens mij, is er geen betere maatschappij. Afgelopen jaar door omstandigheden de terugreis moeten omzetten om het vervolgens toch weer terug te draaien. Alles kosteloos door SA beide keren uitgevoerd. Ze waren zelfs niet vergeten dat we nog een weddingcake moesten krijgen op onze terugweg Emoticon: Yummie! . Service is denk één van de beste van de wereld.

Je plaats reserveren kan volgens mij 72uur van te voren. Je kunt dit heel makkelijk op de site. Volgens mij kun je zelfs de demo bekijken. Het is alleen wel zo dat veel plaatsen niet te reserveren zijn, hoe vroeg je ook bent. Dat komt denk omdat er plaatsen vooraf gereserveerd worden gehouden voor degene die moeilijk ter been zijn of met kinderen reizen. En vast nog om andere redenen.
Wil niet zeggen dat je niet een betere plaats uit kunt zoeken.

Volgend jaar wordt het ook weer SA voor ons. Of het moet zijn dat we dan eindelijk een keer met Garuda kunnen, dan gaan we die proberen.

Oh ja, en onbeperkt drinken (incl alcoholische als je er behoefte aan hebt) Emoticon: Shiny en hapjes (chocolade, sandwich, fruit, chips) naast je maaltijden tijdens de vlucht. Dat zul je bij Catway Pacific niet zien.

massai
User
spacer line

Hallo,

Bedankt voor de reactie Tu-bagus.
Maar dat klinkt allemaal wel heel goed.

Ok, dus 72 uur van te voren, dan ga ik dat goed in de gaten houden. We willen uiteraard graag naast elkaar zitten die lange reis. Emoticon: Smile

We vligen wel van Yogya naar Bali met Garuda.... dat is dus ook erg goed te doen ?

tu-bagus
User
spacer line

Binnenlandse vluchten hebben we Garuda genomen ja. Garuda heeft toch wat meer priveleges in Indonesie en kunnen daardoor iets meer op tijd vliegen. Je betaalt wel wat meer. Maar persoonlijk vind ik het wel fijn dat ik niet snel voor verrassingen kom te staan en zomaar ineens een paar uur vertraging heb.

Check voor de zekerheid nog even de site van SA. De uiitleg is helder en ik weet niet of ze het ondertussen weer hebben aangepast. Je kunt volgens mij zelfs je boardingtickets printen.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Hi Massai,

als je via de SQ website hebt geboekt kun je meteen je stoelen reserveren. Als je via een reisbureau of een andere website hebt geboekt kun je idd pas 72 uur van te voren reserveren.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

massai
User
spacer line

Hi Flipse,

Bedankt voor de reactie...wat precies is een SQ website ?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ik heet dan wel geen flipse, maar SQ is de code voor Singapore Airlines, dus kun je nu naar de site van S.A. gaan....

hati hati, pelan pelan

massai
User
spacer line

Ok thanks...

Maar ik heb mijn tickets niet via de site van S.A. zelf.
Dus ik zal echt tot 72 uur van te voren moeten wachten, maar dan doe ik dat vrijdag gewoon...geen probleem...

Moet volgens mij wel goed en makkelijk te doen zijn toch...??

Adik_5
User
spacer line

In een vliegtuig met 3 plaasten naast elkaar, is het handig om op zo'n lange vlucht een plaats aan het gangpad te nemen. Je kunt er gemakkelijker uit, en je kunt tenminste één been helemaal strekken.

spacer line  

Hallo Massai,

Toevallig heb ik gisteren mijn tickets binnen gekregen van SA. Je kunt vanaf 48 uur vantevoren je stoel nummer wijzigen, vergeet echter niet om de boardingpass uit te draaien. Veel stoelen hebben echter al een vaste plaats doordat er ook een aantal Krisflyer members meevliegen en die liggen vast, oftewel die hebben voorrang. Emoticon: Party!
Ik wens je veel plezier en als je meer naar Indonesie vliegt kun je beter member worden, dat geeft een aantal voordelen en je kunt eenvoudig zelf je tickets bestellen.

Selamat, en zeg maar dat wij er ook aankomen. Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,424,102 topic views - 228,687 posts - 13,635 topics - 19,561 members - last post @ 16-10-2018 15:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,684,231 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com