indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

trees
User
spacer line

ik ben aan het kijken voor hotels voor 2010, maar alle hotels welke ik aanklikt geeft als antwoord niet beschikbaar. Dit viel mij ook al van het voorjaar op voor hotelvoernachtingen van van de zomer.
Hoe kan dit? Worden de hotels eerst aan reisorganiisaties aangeboden?

spacer line  

Alhoewel niet veel, kun je ook wat hotels vinden via booking.com :-)

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Misschien is dat nog iets te ver vooruit gedacht? Hetzelfde geld voor veel sites met vliegtickets toch?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 24-08-2009 19:57 trees wrote:
ik ben aan het kijken voor hotels voor 2010, maar alle hotels welke ik aanklikt geeft als antwoord niet beschikbaar. Dit viel mij ook al van het voorjaar op voor hotelvoernachtingen van van de zomer.
Hoe kan dit? Worden de hotels eerst aan reisorganiisaties aangeboden?
Welke website(s) heb je bekeken en voor welke datums probeer je iets te zoeken?

On 25-08-2009 07:21 NoviKirana wrote:
Misschien is dat nog iets te ver vooruit gedacht? Hetzelfde geld voor veel sites met vliegtickets toch?
Dit is inderdaad een deel van de oorzaak, daar hotels op hotel-boek websites zelf moeten invullen wanneer welke kamers vrij zijn. Doen ze dat niet, dan werk het systeem niet meer.

spacer line  

Als je als hotel op dit moment geen kamers (meer) kunt aanbieden voor 2010 aan individuele reizigers omdat je contracten met tour-operators je daartoe dwingen, dan heb je iets als hotel-management niet goed gedaan (nog daargelaten het feit dat aan tour-operators verkochte kamers maar minimaal geld opleveren. Opbrengst moet komen uit wat de gasten in het hotel aan eten en drinken, etc., uitgeven) . Over het algemeen wordt iets van 20 tot 25% van de kamers beschikbaar gehouden voor individuele aanvragers.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Als ik de keuze had om in deze tijd van krisis zeker mijn kamers in 2010 te verkopen tegen minimale prijs en dan te hopen op die extra verkopen of misschien geen(/niet genoeg) klanten krijgen, dan weet ik wel dat ik direct zou tekenen.

spacer line  

Jij neemt zeker ook een regenverzekering als je in de woestijn op vakantie gaat Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 25-08-2009 16:09 Amed East Bali wrote:
Jij neemt zeker ook een regenverzekering als je in de woestijn op vakantie gaat Emoticon: Smile

Ook handig, loop je binnen als het eens een keer regent...kassa!!!

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,945 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com