indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bambang
User
spacer line

Veel Indonesische websites heb ik bekeken. De sites geven aan dat ze alleen de bestellingen in Indonesie verzenden, niet buiten Indonesie. Ik heb interesse voor Indonesische vcd, dvd en blu-ray. Muziekgenre is o.a. pop en dangdut. Ik heb veel video’s gedownload via YouTube en internet. Alleen de kwaliteit wordt stukken minder als je op een groot breedbeeldtv afspeelt. Zijn er betrouwbare onlinemuziekwinkels in Indonesie? Op o.a. de pasar malams kun je ook dvds kopen. De keus is minder en de prijzen zijn in euro’s. Bedankt.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Topic verplaatst naar juiste forum Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Akkie
User
User icon of Akkie
spacer line

Ik heb zelf vcd's van Indonesische kinder karaoke weet niet of je daar interesse in hebt?
je kan me mailen naar asia_beadsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

bambang
User
spacer line

Akkie, dank je wel voor het aanbod. Volgend jaar wil ik naar Indonesie. Daar probeer ik contact te leggen met muziekwinkels of ik via hen of hun website dvd's kan kopen.
Vroeger kocht ik ze op de kraampjes in Indonesie, maar de kwaliteit is redelijk tot slecht.

bambang
User
spacer line

Wie weet een adres van een echte muziekwinkel in RI die originele muziekvideo's in full hd of blu-ray verkoopt? Ik kon alleen maar eentje vinden in een mall in Bandung. Het aanbod was erg beperkt. Bestaan er wel originele RI muziekvideo's in full hd of blu-ray?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik denk dat je een kans zou kunnen maken in Jakarta bij Duta Suara Musik, deze is in de Jalan Agus Salim (26) (ook wel Jalan Sabang genoemd.

Ik weet niet of het telefoonnummer nog klopt maar het zou dit moeten zijn: 021 325371.
Het adres is vlakbij Sarinah en Jalan Jaksa (en dus ook niet ver van Monas en Gambirstation).
Het is een muziekwinkel die al heel erg lang bestaat, sowieso al meer dan 20 jaar.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Duta Suara / Tiara kan je vinden bij elke grote malls .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

On 05-12-2010 10:33 bambang wrote:
Wie weet een adres van een echte muziekwinkel in RI die originele muziekvideo's in full hd of blu-ray verkoopt? Ik kon alleen maar eentje vinden in een mall in Bandung. Het aanbod was erg beperkt. Bestaan er wel originele RI muziekvideo's in full hd of blu-ray?

B.I.P, PoJ , of BSM ?

Een paar jaar geleden heb je bij de Jln Dago een paar goede winkels .

bisa dicek of makemyday .

bambang
User
spacer line

OK bedankt. Ik had overal gevraagd, niks. Ik kon alleen vcd´s van de hedendaagse RI popartiesten op marktkraampjes kopen. De kwaliteit is best redelijk. Volgend jaar weer proberen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

BluRay e.d. zijn hier nog erg zeldzaam, gewoon door het feit dat de meesten illegale VCD-tjes kopen, en een selecte groep naar deze winkels gaat voor casettebandjes en legale VCD's en DVD's...

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

95,441,779 topic views - 242,146 posts - 13,761 topics - 35,539 members - last post @ 26-11-2021 22:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

155,955,961 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com