indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Hierbij stop ik met het forum daar een paar mensen er belang bij hebben de boel te verzieken en dat zullen ze waarschijnlijk ook in IR doen deze mensen vervelen zich en hebben niks beters te doen....ik heb geen zin om afgezeikt te worden en die onzin van hun nog verder aan te horen wie het hier mee eens is laat een reaktie achter ....

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 21-08-2009 09:41 willemgeheim wrote: wie het hier mee eens is laat een reaktie achter ....

En wie het er niet mee eens is?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Verzieken is een beetje groot woord, ze zijn niet altijd even tactisch in hun commentaar maar daar moet je je niets van aan trekken...Dus, Willem ,de oplossing is dan bijvoorbeeld om hun commentaar niet meer te lezen...maar weglopen is ook een zwakte bod....

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Ik ben het niet mee eens Willem. Ik mag de postings van de door jouw genoemde personen erg graag lezen, sterker nog zij zijn wat mij betreft een aanwinst voor dit forum! Mij zelf reken ik daar natuurlijk niet bij.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 21-08-2009 10:00 ouwe bekende wrote: sterker nog zij zijn wat mij betreft een aanwinst voor dit forum!

En waarom niet? Vals bescheidenheid?

Ik zou het nóg sterker willen stellen: zonder bovengenoemde heren (m/v) blijft er weinig anders over dan prietpraat à la Willem. AM, Elsbeth, YB en nog een of twee anderen uitgezonderd, natuurlijk.

spacer line  

Als we het dan toch over personen hebben die dit forum 'maken' dan mogen we natuurlijk Jantje niet vergeten.
Jantje is echt mijn held hier!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

willemgeheim; er zijn er atijd die anders reageren dan jij graag wil of jij verwacht. Ik denk dat het vanzelf wel in te passen is, zeker als je bedenkt dat er achter de schermen meer mee gedaan wordt dan jij mogelijk denkt.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Ik raak ook altijd zo gefrustreerd als ik wat langer één of meer katten om me heen heb. Hoe meer, hoe sneller. Emoticon: Frustrated

Maar, toegegeven, oeverloos geklets en allerlei onzin over katten, alsof je in een theekransje van AOW-er's, moederkloeken, betweters en anderzijds werklozen zit, dan zou mijn zenuwstelsel ook behoorlijk op de proef worden gesteld.
Dat houd geen mens vol, denk ik. Dus ik kan me je besluit levendig voorstellen en zal me erbij neerleggen. Emoticon: Sadley

Be careful what you wish for; you might get it!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

FredB, als je dat niet vol houdt, dan reageer je daar dus gewoon niet op. Je zou als tegenhanger zelfs eens kunnen proberen een nieuw onderwerp te openen met betrekking tot Indonesie. Ik neem aan dat je wel iets van het land gezien hebt wat je wilt delen met anderen. Denk dat het wonderbaarlijk is om te zien dat je hier positieve reacties van anderen op zal krijgen.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Als er iemand deze site verziekt ben jij dat wel, Jeroen, met je ongenuanceerde commentaar op postings van je clientèle.
Bovendien heb je weer eens niet goed begrepen wat ik heb neergeschreven. Dat is je niet aan te rekenen, maar wel frustrerend voor menigeen.
Die aardige link, zie de mentaliteiskwestie, laat ook niets meer verhuld. Een echte eye-opener.
Ik weet wel dat het je dwars zit dat ik met vele identiteiten hier aanwezig geweest ben, maar dat was gewoon bittere noodzaak omdat jij en die secondant van je zoveel mensen er redeloos vanaf tiefen, zoals je dat pleeg te noemen, omdat je uit de buurt van Eindhoven komt, waarbij ik je heb laten zien dat er vele wegen zijn die naar Rome leiden. Ik was je te slim af, en dat zit hoog in je frustratielijst. Vandaar dat je nu elke posting van mij afzeikt. Geweldige mentaliteit.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Te slim af? Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Als ik het niet snap, leg het voor de gein eens uit dan, misschien dat ik het dan wel snap. Ik vermoed namelijk dat ik niet de enige ben die denkt dat
Maar, toegegeven, oeverloos geklets en allerlei onzin over katten, alsof je in een theekransje van AOW-er's, moederkloeken, betweters en anderzijds werklozen zit, dan zou mijn zenuwstelsel ook behoorlijk op de proef worden gesteld.
geen puur gezeik is over de gebruikers van dit forum.

Optiefen komt trouwens niet uit omgeving Eindhoven, maar is een term die op andere websites regelmatig genuttigd wordt. Dat terzijde.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Het is kennelijk niet aan je besteed, en ik heb geen zin er veel tijd aan te besteden, maar kijk eens naar de titel van dit topic en zeg dan nog eens dat er geen forumleden (lees: willemgeheim) zijn die met naam en toenaam over anderen zeiken.
Wie kaatst kan een bal terug krijgen, alleen snap jij dat natuurlijk niet.
Zodra er een beetje humor bij komt wordt het weer niet begrepen. Rara ...
MODERATOR BREAK

Het is geen "tiefen" , maar het is "tieften" Hans?

Placed by oyibo @ 21-08-2009 18:50

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Oh, op die manier. Tja, ik drop wel een mailtje, want anders blijven we bezig hier.

TheoBierum
User
spacer line

en ik heb geen zin er veel tijd aan te besteden

en daar gaat me een tijd inzitten.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja, daar gaat inderdaad tijd inzitten. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ik kom hier om op het forum, en dat metname, als forummer.

En wilde eigenlijk wel eens lekker klagen over gebruikers.
Dat is weer eens iets anders dan de moderatie, want, daar hebben kennelijk veel mensen een mening over. Vooral buiten deze site ! Maar bijvoorkeur niet over de gebruiker/forummer zelf.

We nuttigen als moderatie veel bier.
We zijn gehuwd met hoeren, en daarbij, is het kennelijk geoorloofd foto's van mensen te plaatsen op een site die "niemand" beheerd. Ach, we noemen natuurlijk geen namen. Maar we weten natuurlijk wel over wie we het hier hebben, en het zou natuurlijk heel goed kunnen dat de site eigenaar hier "per ongeluk" een foto plaatst van degene waar het wel omgaat.
Niet dat die foto er nou veel belovend uitgaat zien, dit terzijde.

Nu heeft Willem een punt.

Echter niet op deze site, en het zou volslagen zinloos zijn Willem, dan hier daarom weg te blijven. Dus, doe dit nog even niet. Ga gewoon door. Het Poessie topic moet nog wel naar 20 pagina's. Daarbij heb je natuurlijk ook een 2e punt.

Genoemde gebruikers zijn soms een, "pain in the arse" tenminste?
Maar..........dan moet je ze natuurlijk wel serieus nemen.

1 daarvan kent Latijn?

Indrukwekkend !

Gewoon links laten liggen en gewoon doorgaan is het motto.

It's only kinky the first time.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

On 21-08-2009 18:46 oyibo wrote:
Gewoon links laten liggen en gewoon doorgaan is het motto.
Zo is het Oyibo, kop in het zand, een substantie waarmee je welbekend bent. Maar of dat nu wel de manier is vraag ik me echt af. Echte Nederlanders tonen doorgaans meer interesse, omdat er van fouten geleerd kan worden. Dat schijnt hier anders te zijn: doen zoals jij het wilt, anders tief (of is het tieft, Hans?) ik je er af. Een gemiste kans tot een serieuze dialoog. Niet over stompzinnige katten of geraniums, maar over mensen. Ik vind dat vele malen interessanter.
Op een forum heb je nu eenmaal te maken met personen. Deze mensen denken allemaal wat anders en denken het altijd beter te weten dan anderen, waardoor er soms felle discussies mogelijk worden, waarbij zelfs het wederzijdse respect uit het oog wordt verloren. Maar als een Merapi een gerichte opmerking maakt over een persoon, heeft dat kennelijk niets te maken met "op de man spelen". Als een ander alleen maar een insinuatie maakt is het al heel gauw "op de man spelen" en mag je "op vakantie". En zo zijn er wel een paar meer, die mogen zeggen wat ze willen en er niet afgetieft worden; anderen worden eraf getieft voor een dwarse scheet. Tja, als je daarmee publiek wilt trekken kan ik alleen maar denken, dat het een speciaal soort publiek zal zijn. Net als de cabaretier die zijn eerste voorstelling geeft; zijn moeder klapt het hardst.
Als je nu echt open discussies wilt, moet je afstappen van die zwarte politiepet op je kop en niet zo'n stempel leggen op de besproken onderwerpen. Daarmee laat je mensen in hun waarde. Nu zijn er velen die hun taalgebruik moeten aanpassen vanwege de houding van de moderatie. Kun je dan spontaniteit verwachten? Nee, zo verval je naar een derde rangs forumpje.
Kortom, de hand in eigen boezem steken, dat zal je sieren. Niet die potentaten-instelling van iemand eraf tiefen zodra er weer een moederkloek vindt, dat ze op de veel te lange tenen is getrapt, met alle support van de moderatie. Ik weet het echt niet, maar het lijkt erop dat merapi en Am famlile is van jullie, zo niet je moedertje. Rechtstreekse aanvallen van hen worden kennelijk niet opgemerkt, maar de reactie daarop juist wel, met als resultaat dat je eraf getieft wordt. Ik kan me niet voorstellen dat je zo veel mensen overhoudt die iets serieus te zeggen hebben. En zo maak je deze site volkomen oninteressant, waarbij je oninteressante postings krijgt.
De forumleden worden pontificaal uitgelachen door de moderatie. Wat voor een houding is dat dan? En dan zeggen dat anderen geen respect hebben? Het ligt waarschijnlijk precies andersom, al snijdt een mes aan twee kanten, via actie = reactie.
Kijk eens naar je eigen avatar, kijk naar je eigen nickname. Spreekt daar enig respect uit voor degenen die hier willen posten? Integendeel.
Daarom kun je wel zeggen vanuit je kunstmatige hoge positie op deze site dat een ander het altijd fout heeft en jij het altijd bij het rechte eind, maar alleen al statistisch is dat al onmogelijk. toch maar volhouden en dan vind je ook nog dat alle mensen je voor vol moeten blijven aankijken?
Inderdaad is het niet juist om die flauwekul op andere sites te zetten, zelfs met foto's erbij, maar snap je dan niet hoe hoog het bij sommigen zit? Je hebt het door je eigen gedrag over je heen gekregen, en dan nu daarover gaan zeuren? Dat soort mentaliteit heb ik in Indonesië al heel veel gevonden, vooral bij dat deel van de bevolking dat Nederlanders verafschuwt in meer of mindere mate.
Moderatie en bier drinken? Zou best eens kunnen, want over het algemeen komt er niets sociaals uit de klep en lijkt het erop dat er een soort wedstrijd is wie er de meeste forumleden kan afzeiken of aftiefen wegens hun reacties daarop. Mensen die geen bier drinken hebben een andere kijk op de wereld, en Oyibo, ik weet dat dàt waar is. Ook weet ik dat die baggerij, waar jij in zit, Tanjung Uncang, ouwe Boka-yard, (je zult het wel van die ouwe Alex DuBoeuf hebben overgenomen, zuipen en neuken, dat kon ie, en nu in de Fillipijnen, want hij hield niet van dat moslim-gebrul waar hij jaaaren in zat zolang hij maar kon zuipen), een bepaalde sport erop nahoudt: de (Nederlandse) gasten waarmee ik op een schip heb gezeten probeerden minstens tweemaal per dag bezopen te zijn. De bar was vele malen belangrijker dan het werk. Bij de Belgische baggeraars is dat niet zo, maar die Ollanders wel. Mede daarom verdom ik het om met Nederlanders te varen op een schip, elk schip, en ik heb er maar een paar gehad, een stuk of 80.
Zo, een lang verhaal, dat je er toch weer af sodemietert, maar je weet dat zoiets alleen maar gebeurt vanuit je eigen arrogantie.

pulau-babi
User
spacer line

Ik volg de site al erg lang maar heb me nu aangemeld want sta voor 100% achter Willemgeheim het lijkt bijna een 2 kamp deze site tussen 2 soorten gebruikers!!!
Het genoegen aan U om het tot een strak forum te krijgen en niet U tijd te verdoen aan een zinloze persoonlijke discussie want dan lopen goede leden weg die het beste voor hebben.
Toerisme en het welzijn van de Nederlanders die daar wonen of andersom is het topic op dit forum en soms vraag ik me af waar het naar toe gaat.
Met alle lof voor de positieve gebruikers die elkaar steunen en helpen.
Verder ziet de site er leuk uit en wens ik iedereen een goede voortzetting.

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Mensen neem het toch allemaal niet té serieus he...

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

FredB; doe eens de moeite op je email te reageren. Die heb ik je niet voor niets gestuurd.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Misschien zou ik inderdaad meer tijd moeten nemen voor een biertje.
Vaak komt het er niet van. Maar ehh FredB jouw stukkie hier weghalen? Ik peins er niet over. Het is on-topic dus zie ik helemaal geen reden om het weg te halen. Kunstmatig hoge positie? Spam weghalen, geopende topics in het juiste forum zetten, enz enz.

Niet geheel onverwacht ben ik het met Jeroen eens, dat als een topic je niet aanstaat, blijf er dan weg. Er zijn mensen die een topic wel leuk vinden. Het is ook hun forum. Toch?

Er waren de afgelopen dagen wel een aantal momenten dat we voor jou weer de ban knop hadden in kunnen drukken. Maar zo flauw zijn we nou ook weer niet. Je hebt hier de vrijheid te posten. En kijk eens goed naar de inhoud van je reply's. Want daar gaat het om. User ban topic presenteert weinig fraais FredB. En er zijn wel een paar andere topics waar mensen zich meer als ergeren aan je gedrag.

Je hoeft natuurlijk niet te komen op het forum.
Als je mensen op hakt neemt, ja dan kun je een keer verwachten dat er iets terugkomt. Beetje flauw om dan zo te reageren. Maar het kenmerkt je wel.

Het forum heeft geschreven en ongeschreven regels.
Daar heb je als 1 van de weinigen hier tot in diepte kennis van kunnen nemen.
Het is Jeroen zijn site, en hij doet ermee wat hij wil. Dat staat je niet aan.
Tja, een optie is om gewoon weg te blijven.

MIjn naam en avatar? Waar gaat het over? Hoe bedoel je FredB, op de persoon?

Ik heb al veel gezien op dit forum en daar buiten. Het is gewoon te gek voor woorden dat hier mensen een bak stront overzich heen krijgen waar de honden geen brood van lusten. Het is zielig. Daar heb ik tenminste geen ander woord voor. En je ook jij laat je niet onbetuigd naar een aantal mensen toe. En dan gaat de ban knop in gebruik.

Maar ik zou zeggen, count your blessing. je maakt hier geheel gratis en vrijwillig gebruik van onze diensten. Niet slecht toch? Als je je daarbij ook gewoon gaat gedragen is er weinig aan de hand.

Het is inderdaad een hele leuke site, tot aan de rand gevuld met informatie over Indonesie. Voor en door gebruikers. En de site eigenaar die door Indonesie reist. Heel mooi bedacht overigens. En binnenkort nog veel meer bezienswaardigheden en reisverslagen. Daar kan Jeroen trots op zijn.

En mensen die zich niet gedragen door gewoon mensen te schofferen en niet in hun waarde te laten, tja daar heeft Jeroen een oplossing voor. En dat heb je ondervonden.
Toch laat hij je na een poos weer gewoon op het forum toe. Dat siert de mens Jeroen.

Je begrijpt kennelijk niet dat als je hier meerdere nicks nodig hebt om te kunnen blijven posten dat meer iets zegt over jou dan over Jeroen. Daar hoef je niet echt trots op te zijn.
En uit de reply's in het verleden en nu blijkt ook wel haarfijn waarom. Dit behoeft verder geen uitleg.

Willem legt het uit als een groep mensen die de site verzieken.
Helemaal ongelijk heeft Willem niet want dat blijkt wel uit het user ban topic.

Als iedereen zich gewoon gedraagt zoals Jeroen dat wenselijk acht, en die wens heeft verdacht veel weg van de wensen van een gewoon mens, is dat niet te veel gevraagd.
En als je jezelf hier niet in kunt vinden, tja dan loop je vanzelf tegen Jeroen zelf aan, en terecht lijkt me.

Zo, en nu weer aan het werk.
Emoticon: Smile

It's only kinky the first time.

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

veel mensen wisten dat het eens zou gebeuren
dat het niet lang zou duren met het elkaar afmaken op deze form
daarom zijden de mensen dan ook, moet je eens lezen wat daar gebeurt

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

On 22-08-2009 03:54 fyjack wrote:
veel mensen wisten dat het eens zou gebeuren
dat het niet lang zou duren met het elkaar afmaken op deze form
daarom zijden de mensen dan ook, moet je eens lezen wat daar gebeurt
Emoticon: Party!
en daarom lezen veel mensen onderander ook dit form was het niet
1500000000000000000 keer

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

fyjack; dat afmaken valt hier wel mee denk ik zo. Wat er op andere sites gebeurd is niet mijn verantwoordelijkheid maar zegt genoeg over de beheerder(s) daarvan. Als een persoon na bijna 3 jaar nog niet kan loslaten wat er heeft plaatsgevonden, dan mankeert je wat. Gelukkig acht ik de bezoekers en forummers op mijn website een stuk postitiever en slimmer dan dat.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

On 22-08-2009 03:13 Jeroen wrote:
FredB; doe eens de moeite op je email te reageren. Die heb ik je niet voor niets gestuurd.
Niets gezien, en veel tijd heb ik niet meer. Ik moet pakken voor een volgende trip.

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

dat noemt men met de staart tussen de benen ......................

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

85,985,803 topic views - 240,280 posts - 13,732 topics - 33,686 members - last post @ 23-10-2020 07:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,273,238 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com