indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Vanaf 3 september vliegt Turkish Airlines 5x/week vanaf Istanbul naar Jakarta. Ze hebben een aantal interessante tarieven, zo vlieg je vanaf Frankfurt voor 517 euro retour naar Jakarta (www.ebookers.de). Geen SQ of MH maar wel een vrij betrouwbare maatschappij, hopelijk dat de prijzen zo nog meer onder druk komen te staan!

Overigens, vanuit Amsterdam kost het retour precies 100 euro meer incl tax.

Gracias. Sama sama

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

SQ is niet altijd duur. Vertrek 23 december, terug 22 januari 695 euro Amsterdam Jakarta. Daar doe ik het toch voor........

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Dat is interessant.

Istanboel vinden we een geweldige stad. Kunnen we de reis naar Indonesie een leuke tussenstop plannen.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Istanbul is leuk, mits je levend je hotel bereikt in een van de lokale taxi's.
Doe mij maar gewoon een directe vlucht van KLM of Malaysia. Binnenkort overigens Garuda ook weer, naar t schijnt. Al dat overstappen is aan mij niet besteed.

From Dayeuhkolot with love

spacer line  

Inderdaad een leuke overstap maar ben dik tevreden met airasia 360 op en neer en 100 extra voor een retourtje vanaf adam
En ik ben blij dat ik jkt kan vermijden vind het niet zo geweldig daar...

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

360 is incl luchthhavenbelasting?

From Dayeuhkolot with love

spacer line  

ja en koffer 15 kg en eten....

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jakarta vermijden???? Waar land je dan? In Medan of Manado?

spacer line  

Ik land in surabaya en vlieg vandaar naar Kupang ga over de eilanden florez en sumbawa naar bali terug en pak dan in dps het vliegtuig naar kul en direct door naar padang en dan of padang of medan weer naar kul en zo weer naar huis ja een lange weg gelukkig want er valt veeeeel te zien...maar jakarta vond ik tegenvallen te veel traffic stank enz....7 weekjes discovery...met alle voor en tegenspoed....regen wind slechte wegen en lange busreizen zo nu en dan...muggen..zweten...moe enz....das pas vakantie...je krijgt het te horen...over 6 weken op deze tijd zit ik in het vliegtuig..... Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,733 posts - 13,675 topics - 22,506 members - last post @ 18-06-2019 06:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,583,986 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com