indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

andy-tje
User
spacer line

Hoi iedereen,

Ik wil graag op vakantie naar mijn familie in Jakarta. Ik ben er voor het laatst in 2007 naar toe gegaan. Ik wil dus graag in Juli 2010 nog eens gaan. Maar ik ben bang dat ik toch geld tekort kom. Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het goedkoopst een ticket kan boeken naar Jakarta? Het maakt niet uit hoe vaak ik overstap enz. als ik daar maar naar toe kan voor het laagste bedrag. Alle reacties zijn welkom.

mvg,
Andy

Hakbarrr
User
spacer line

Uk emirates. Eerst met riyan air naar london en dan verder met Emirates vanuit uk. Minder dan 500$ als je goed zoekt

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En voor ongeveer hetzelfde geld kun je vanaf London ook rechtstreeks naar Kuala Lumpur vliegen met AirAsia. Vanuit daar een vlucht naar Jakarta/Yogyakarta/Denpasar/Surabaya/Medan en anderen en is kees.

Ho Lee Fuk

senior
User
User icon of senior
spacer line

En wachten met boeken, in de maanden april en mei komen veel maatschappijen met stunt aanbiedingen, ook Air Asia verlaagt dan zijn prijzen nog eens extra.

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Denk niet dat ze nog veel lager kennen 366 eurie retour incl eten en bagage vanaf londen naar kul
En als iedereen het weet dan zijn de vluchten ver van te voren vol....

senior
User
User icon of senior
spacer line

Deze zomer een keer gevlogen met ze, vlucht zat niet vol, ook de terugreis niet. Veel mensen vinden het bezwaarlijk om vanuit Nederland eerst naar Londen te moeten reizen,maar je kan je inderdaad veel geld besparen als je de reisschema“s goed uitzoekt en niet tegen een paar uur wachten opziet..

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Ze vliegen pas vanaf maart of april op londen heb vaak met airasia gevlogen maar nog nooit zo'n lange vlucht ben benieuwd...

andy-tje
User
spacer line

Bedankt voor alle reacties maar ik heb nog een paar vragen. Ik ben vergeten te zeggen dat ik met een hele gezin ga. En ik was laatst al naar Londen gevlogen en daar moest ik bij betalen als ik koffers mee had maar omdat ik toen alleen was had ik alleen maar een handbag. Als ik naar Londen dus al die koffers mee wil nemen betaal ik heel wat bij en is alles bij elkaar toch evenveel als ik gewoon vanuit Schiphol ga. Of heb ik dat verkeerd? Kan iemand mij dat uitleggen?

(En nog wat, ik heb is gekeken of het ook via kuala lumpur kan maar dan kom ik veel duurder uit.)

spacer line  

Je betaald idd 45 euro voor je bagage en eten en dan mag je maar 15 kilo meenemen en 8 kg handbagage is voor heen en terugreis die 45 euro in asia mag je zowieso 15 kg meenemen plus je handbagage
Retourtje londen is ong 100 euro met bagage en daar komt dan nog 366 euries bij(incl eten en bagage) en voor 19 euro ken je zelfs met de bus maar das onhandig want je moet dan weer naar het vliegveld in londen reizen
Maar met 500 euries kom je een heel eind mischien 50 euries meer ligt er aan waar en waneer je vanaf kuala lumpur vliegt
Kijk op www. airasia.com.
Ik heb mijn tickets al tot surabaya en terug vanaf kuala moet alleen nog een vlucht kopen van indonesie naar kuala lumpur weet alleen nog niet zeker vanaf welke plaats...Wel gelijk je bagage en eten boeken anders kost het meer!!!

andy-tje
User
spacer line

Ik begrijp sommige dingen niet helemaal kun je dat misschien wat beter uitleggen? Zoals retourtje Londen is ong. 100 euro, bedoel je dan die 100 euro inclusief ticket en bagage of niet ? En dan die 366 euro voor wat is dat? Ticket naar Indonesie neem ik aan maar weet dus niet zeker. En die 19 euro welke bus en waar naar toe? Alvast bedankt.

spacer line  

retourtje londen is 110 euro inclusief bagage
retourtje londen kuala lumpur 366 incl bagage en eten want het is een lange vlucht.
kijk maar op airasia.com wel alles tegelijk boeken eten en bagage bedoel ik dat ken je aangeven...
En euroline rijdt naar londen maar dan moet je ovestappen op trein of bus ik ben alleen en dan loont dat niet echt...scheelt mischien 30 a 40 euries
Kijk op www.airasia.com

andy-tje
User
spacer line

Oke ik begrijp het. Ik heb gekeken op www.airasia.com en ben uitgekomen op 437 euro ong. maar wel geboekt in Juli. Klop dat ong.? En je zei dat jij al geboekt had, mag ik misschien vragen of dat ook in Juli was of eerder?

spacer line  

Is dat incl de trip naar londen?
En geef een exeacte data dan chek ik even...
En kijk voor de doorvlucht als er 4 uur tussen zit heb je in ieder geval garantie dat je aankomt met deze maatschappij en ze zijn niet duur...eerlijk is eerlijk...en kuala lumpur is een van de beste luchthavens ter wereld ook de prijs en gratis wifi....ook 1 of 2 dagen eerder of later kan goedkoper zijn....ik ga op 29 sept naar indonesie en heb al vele korte vluchten bijgeboekt want dan heb je economy promo!!! kwestie van puzzelen...

andy-tje
User
spacer line

Die 437 is exclusief trip naar londen. En ik wil graag gaan rond 10 of 12 juli. Maar dat is nu nog te vroeg om te boeken dus heb ik maar van 1 juli tot 31 juli gedaan om ong. de prijzen te weten, maar in principe wil ik dus van 12 Juli (iig na 10 Juli) 4 a 5 weken daar blijven.

spacer line  

Geweldig en dat in het hoogseizoen van Engeland....als je goedkoper kan dan ben ik altijd benieuwd.,....

andy-tje
User
spacer line

Oke, je kan ook kijken op www.ebookers.nl daar schijnt turkish airlines heel goedkoop te zijn, maar iig bedankt voor alles. En dan heb ik nog een vraag. Wat houd economy promo precies in?

spacer line  

Promotieprijs economy daar zijn er een aantal van dus is alleen voor vroegboekers.

andy-tje
User
spacer line

Oke, zijn er misschien nog andere mensen die me kunnen helpen? Alle reacties waardeer ik echt.

Mvg,
Andy

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Turkisch airlines vliegt ook vanaf Dusseldorf via Istanbul naar Jakarta, te boeken via ebookers.de voor 509 euro (niet te boeken via ebookers.nl of ebookers.be), of nog goedkoper rechtstreeks via de site van Turkisch Airlines zelf voor slechts 478 euro.
Je kunt 4 keer per dag naar Istanboel, met de mogelijkheid daar een hele of halve dag rond te kijken, of slechts een paar uurtjes voor de overstap.
In Jakarta kom je aan om 17.25, eventueel kun je dan nog 2 uur later met Garuda doorvliegen naar Yogjakarta of Denpasar.
Het ticket is maximaal een maand geldig, de uiterste vertekdatum voor deze prijs is 29 juni.

D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heƫ nuus gezaat.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Turkish airlines vliegt ook vanaf Amsterdam. Via hun website kun je ook juli al boeken. € 572,46 retourtje naar Jakarta.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

andy-tje
User
spacer line

Oke ik heb is gekeken en het klopt inderdaad. Hartstikke bedankt. Heeft iemand eigenlijk ervaring met Turkish Airlines naar Jakarta of waar dan ook ?

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Naar Nederland gaat er soms iets mis (25 feb 2009)...

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

putteng
User
spacer line

Hallo Andy,

Ook ik wil in juli met mijn gezin naar Indonesie en moet ook op de centjes letten. Wat ben jij inmiddels te weten gekomen? Ben heel benieuwd.

Groet,

Ge

spacer line  

www.airasia.com retour 392 british pond komt nog wel 45 pond bij voor eten en bagage Emoticon: Smile via londen vertrek 10 of 11 juli vanaf londen stanted om 01.30.

putteng
User
spacer line

Ha Willem,
Bedankt voor je reactie! Vlieg je dan rechtstreeks naar Bali?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,119,724 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,291 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,550,923 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com