indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

METRO TV: 'NOORDIN MOHAMMAD TOP DOOD'
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 05:41
Het Indonesische tv-station Metro TV heeft bekend gemaakt dat de voortvluchtige top-terrorist Noordin Mohammad Top is doodgeschoten door leden van de anti-terrorisme eenheid Densus 88. Hij is na een langdurige belegering doodgeschoten in zijn schuilplaats in het dorp Beji in het district Temanggung. Hij zou in zijn borst geschoten zijn.
Lees verder , klik op de titel

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Een overwinning voor Indonesie!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Prachtig (maar jammergenoeg een te makkelijke dood......hij had beetje bij beetje moeten worden opgeblazen met eigengemaakte bommen, had ie het ook eens kunnen voelen. Nu op naar de 99 maagden). En nu de rest van die extremistische idiote fanatici.....d.w.z. zijn volgelingen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wel mooi op welke manier hij is overleden kennelijk. Weggedoken op een toilet werd hij met een bomgordel om in zijn borst geschoten. Mooie vernedering zo vlak voor zijn dood. Alle lof voor Densus 88.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 08-08-2009 07:25 Yerun wrote: Alle lof voor Densus 88.

Een topdag...

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het lijkt erop dat die noordin een lafaard was, durfde zichzelf niet op te blazen. Kwam roemloos teneinde in zo'n lekker frisse Indonesisch toilet.

Geweldig toch !

Nou de rest van dat geteisem nog. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

havana45
User
spacer line

Geweldig nieuws,nou de echte indentificatie nog en de bevestiging dat hij het werkelijk is.Indonesie blijft het land van "Tipu Muslihat"al was het om de internationale druk te verminderen.Zo kunnen de toeristen weer met een gerust hart indonesie aandoen.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Hoewel ik me de reacties kan voorstellen had dat wel wat milder gekund. Op deze wijze verlaagd men zich tot het niveau van de culprit.
Overigens ben ik er ook heel blij mee dat dit pestje is opgeruimd. Hopelijk vinden ze nog de vele handlangers die de terrorist ongetwijfeld had. Die mogen dan na het gerecht tegen de muur gezet, al meen ik mij te herinneren dat er hier velen waren die tegen de doodstraf waren.
Daarvan vind ik niet veel terug in de commentaren. Is dat een teken aan de wand?

Be careful what you wish for; you might get it!

spacer line  

Die WC kennen ze nu ook doortrekken ligt ie gelijk op zijn plaats...

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb gekeken in deze site Metro-news, een 13 minuten durende filmpje, kom bij mij toch enkel vragen opkomen.
Dat ze veel munutie gebruikt hebben , en ze vonden daarna deze atrebuten waar ze bommen mee kunnen maken.
Dan had die hele zaakje in de lucht moeten vliegen....
Heb ik het verkeerd gezien ????? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Emoticon: Puh!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Laten we hopen dat het nu voorbij is en ja in asia pronkt de politie graag en laten ze alles zien....

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

.....met ammunitie verkregen van het apparaat (leger of politie...want 1 ding is duidelijk....die zitten er achter want hoe komt men anders aan munitie in RI?).

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Ik ga er nog eentje extra op drinken vanavond in Bats! Feestje waard!

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

is hij nu dood of niet
ik lees het nog steeds niet
men weet het nog niet zeker of word de pers er aan het lijntje gehouden?

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Thank you God!

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem eentje dan

Moeilijk, Moeilijk, Moeilijk, Ardianto. Ik ben bang dat de Islam alleen succesvol is ge´ntegreerd op die plaatsen waar zij ruim in de meerderheid is. Het is dus een kwestie van tijd, dan komt het allemaal goed met de Islam. Helaas is het dan wel zo dat deze Westerse landen dan economisch kapot zijn en zij weer willen emigreren naar het volgende land dat uitkeringen verstrekt.

Wanneer een boom goed is, dan zijn ook zijn vruchten goed. Is een boom daarentegen slecht, dan zijn ook zijn vruchten slecht. Want aan de vruchten herkent men de boom. Wat zouden de vrucht 'NOORDIN MOHAMMAD TOP' zeggen over de boom waar hij aan hing? Emoticon: Worship

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 08-08-2009 15:30 Yogya-Bali wrote:
.....met ammunitie verkregen van het apparaat (leger of politie...want 1 ding is duidelijk....die zitten er achter want hoe komt men anders aan munitie in RI?).
Op dezelfde manier hoe het illegaal gekapte hout het land uit gaat; via Riau, Kalimantan en soortgelijke onmogelijk te bewaken grenzen.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 08-08-2009 06:59 Yogya-Bali wrote:
Prachtig (maar jammergenoeg een te makkelijke dood......hij had beetje bij beetje moeten worden opgeblazen met eigengemaakte bommen, had ie het ook eens kunnen voelen. Nu op naar de 99 maagden). En nu de rest van die extremistische idiote fanatici.....d.w.z. zijn volgelingen.

Nu op naar de 99 maagden

Najib Amhali, de bekende conferencier van marokaanse afkomst had het gisteren in zijn show over 72 maagden, doch hij had liever hoeren met ervaring i.p.v. domme maagden als hij mocht kiezen. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Hij is echt goed die vent ! Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

PeterH
User
spacer line

Ik krijg net een SMS-je dat-ie nog leeft. Emoticon: Confused

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 10-08-2009 02:35 PeterH wrote: Ik krijg net een SMS-je dat-ie nog leeft.

Dat beweert Balinews ook. Verder wordt er zwaar gespeculeerd op twitter. Tik `Noordin Top' in het lege veld en klik op ADD.

PeterH
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.guna2 Dank je wel - het blijft dus nog wel even spannend. Op ÚÚn van die twitter-links stellen ze dan weer dat-ie gearresteerd zou kunnen zijn: http://www.longwarjournal.org/(...)ery_over_noordin.php

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 10-08-2009 03:26 PeterH wrote: Dank je wel

Kembali. Peter. Door dat artikel wordt het allemaal niet duidelijker. Maar of ze die Noordin nu wel of niet te pakken hebben gehad, ik vind dat we toch kunnen spreken van een geslaagde actie van Densus88.

havana45
User
spacer line

Ja,een geslaagde actie!Ze schieten gerichter en maken minder gevangenen,wat dus de maatschappij veel minder kost.Hier in nederland laten ze zo'n sujet in leven en bergen hem op voor 20 jaar of minder op kosten van de brave burger.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Nou ja: vingerafdrukken Hij is het niet...

PeterH
User
spacer line

Ik heb de Jawa Pos maar weer eens gekocht en die kopten ook "Menguat Bukan Noordin". Met een Emoticon: Cry stukje van de vrouw van Muhammad Djahri, al jaren verdacht van lidmaatschap van Jemaah Islamiyah en de eigenaar van het huis waar ze Top c.s. vonden. "Tak kenal tamunya, saya mengharapkan polisi bisa memberikan ganti rugi." De gasten die om 3 uur 's nachts aankwamen kende hij niet maar liet ze wel binnen en gaf ze voor het gemak maar niet door aan de Polsek, iets wat wel verplicht is binnen 24 uur op straffe van 6 maanden gevangenis, maar ze moeten 'm toch maar vooral vrijlaten Emoticon: Yeah right!

Gisteravond trouwens wel heel apart: op TVRI een interview met de vader van Air Setriawan, een van de twee kerels die ze tijdens de gelijktijdige actie in Bekasi hebben opgeruimd. Een buitengewoon rustige meneer, niets te zien van enige emotie rond de dood van zijn zoon een dag eerder - verbazend.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 10-08-2009 10:33 PeterH wrote: Ik heb de Jawa Pos maar weer eens gekocht

De Volkskrant is een kutkrant, de Volkskrant is een kutkrant (sorry, fijnbesnaarden, maar ik citeer een klassieker van Jaap Fischer), maar de Jawa Pos...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,477 posts - 13,648 topics - 19,983 members - last post @ 19-12-2018 13:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,244,609 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com