|
|
|
|
|
METRO TV: 'NOORDIN MOHAMMAD TOP DOOD'
Gepubliceerd op 08 augustus 2009 05:41
Het Indonesische tv-station Metro TV heeft bekend gemaakt dat de voortvluchtige top-terrorist Noordin Mohammad Top is doodgeschoten door leden van de anti-terrorisme eenheid Densus 88. Hij is na een langdurige belegering doodgeschoten in zijn schuilplaats in het dorp Beji in het district Temanggung. Hij zou in zijn borst geschoten zijn.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
Een overwinning voor Indonesie!
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Prachtig (maar jammergenoeg een te makkelijke dood......hij had beetje bij beetje moeten worden opgeblazen met eigengemaakte bommen, had ie het ook eens kunnen voelen. Nu op naar de 99 maagden). En nu de rest van die extremistische idiote fanatici.....d.w.z. zijn volgelingen.
|
|
|
|
Wel mooi op welke manier hij is overleden kennelijk. Weggedoken op een toilet werd hij met een bomgordel om in zijn borst geschoten. Mooie vernedering zo vlak voor zijn dood. Alle lof voor Densus 88.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 08-08-2009 07:25 Yerun wrote: Alle lof voor Densus 88.
|
Een topdag...
|
|
|
|
Het lijkt erop dat die noordin een lafaard was, durfde zichzelf niet op te blazen. Kwam roemloos teneinde in zo'n lekker frisse Indonesisch toilet.
Geweldig toch !
Nou de rest van dat geteisem nog.
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Geweldig nieuws,nou de echte indentificatie nog en de bevestiging dat hij het werkelijk is.Indonesie blijft het land van "Tipu Muslihat"al was het om de internationale druk te verminderen.Zo kunnen de toeristen weer met een gerust hart indonesie aandoen.
|
|
|
|
Hoewel ik me de reacties kan voorstellen had dat wel wat milder gekund. Op deze wijze verlaagd men zich tot het niveau van de culprit.
Overigens ben ik er ook heel blij mee dat dit pestje is opgeruimd. Hopelijk vinden ze nog de vele handlangers die de terrorist ongetwijfeld had. Die mogen dan na het gerecht tegen de muur gezet, al meen ik mij te herinneren dat er hier velen waren die tegen de doodstraf waren.
Daarvan vind ik niet veel terug in de commentaren. Is dat een teken aan de wand?
|
Be careful what you wish for; you might get it!
|
|
|
|
Die WC kennen ze nu ook doortrekken ligt ie gelijk op zijn plaats...
|
|
|
|
Ik heb gekeken in deze site Metro-news, een 13 minuten durende filmpje, kom bij mij toch enkel vragen opkomen.
Dat ze veel munutie gebruikt hebben , en ze vonden daarna deze atrebuten waar ze bommen mee kunnen maken.
Dan had die hele zaakje in de lucht moeten vliegen....
Heb ik het verkeerd gezien ?????
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
Laten we hopen dat het nu voorbij is en ja in asia pronkt de politie graag en laten ze alles zien....
|
|
|
|
.....met ammunitie verkregen van het apparaat (leger of politie...want 1 ding is duidelijk....die zitten er achter want hoe komt men anders aan munitie in RI?).
|
|
|
|
Ik ga er nog eentje extra op drinken vanavond in Bats! Feestje waard!
|
Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan
|
|
|
|
is hij nu dood of niet
ik lees het nog steeds niet
men weet het nog niet zeker of word de pers er aan het lijntje gehouden?
|
Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt
|
|
|
|
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
On 08-08-2009 15:30 Yogya-Bali wrote: .....met ammunitie verkregen van het apparaat (leger of politie...want 1 ding is duidelijk....die zitten er achter want hoe komt men anders aan munitie in RI?).
|
Op dezelfde manier hoe het illegaal gekapte hout het land uit gaat; via Riau, Kalimantan en soortgelijke onmogelijk te bewaken grenzen.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Ik krijg net een SMS-je dat-ie nog leeft.
|
|
|
|
On 10-08-2009 02:35 PeterH wrote: Ik krijg net een SMS-je dat-ie nog leeft.
|
Dat beweert Balinews ook. Verder wordt er zwaar gespeculeerd op twitter. Tik `Noordin Top' in het lege veld en klik op ADD.
|
|
|
|
On 10-08-2009 03:26 PeterH wrote: Dank je wel
|
Kembali. Peter. Door dat artikel wordt het allemaal niet duidelijker. Maar of ze die Noordin nu wel of niet te pakken hebben gehad, ik vind dat we toch kunnen spreken van een geslaagde actie van Densus88.
|
|
|
|
Ja,een geslaagde actie!Ze schieten gerichter en maken minder gevangenen,wat dus de maatschappij veel minder kost.Hier in nederland laten ze zo'n sujet in leven en bergen hem op voor 20 jaar of minder op kosten van de brave burger.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb de Jawa Pos maar weer eens gekocht en die kopten ook "Menguat Bukan Noordin". Met een  stukje van de vrouw van Muhammad Djahri, al jaren verdacht van lidmaatschap van Jemaah Islamiyah en de eigenaar van het huis waar ze Top c.s. vonden. "Tak kenal tamunya, saya mengharapkan polisi bisa memberikan ganti rugi." De gasten die om 3 uur 's nachts aankwamen kende hij niet maar liet ze wel binnen en gaf ze voor het gemak maar niet door aan de Polsek, iets wat wel verplicht is binnen 24 uur op straffe van 6 maanden gevangenis, maar ze moeten 'm toch maar vooral vrijlaten
Gisteravond trouwens wel heel apart: op TVRI een interview met de vader van Air Setriawan, een van de twee kerels die ze tijdens de gelijktijdige actie in Bekasi hebben opgeruimd. Een buitengewoon rustige meneer, niets te zien van enige emotie rond de dood van zijn zoon een dag eerder - verbazend.
|
|
|
|
On 10-08-2009 10:33 PeterH wrote: Ik heb de Jawa Pos maar weer eens gekocht
|
De Volkskrant is een kutkrant, de Volkskrant is een kutkrant (sorry, fijnbesnaarden, maar ik citeer een klassieker van Jaap Fischer), maar de Jawa Pos...
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,198,145 topic views - 240,782 posts - 13,734 topics - 34,298 members - last post @ 27-01-2021 13:39 CET
|
143,719,467 pageviews |
|
|