indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

daavi1980
User
spacer line

Beste bezoekers van Indahnesia,

Voor mijn master's studie in Internationale Relatie's heb ik mijn thesis geschreven over de de afscheiding van de Zuid-Molukken van de Republiek Indonesia.

Op basis van een theoretisch framework waarin de kosten en baten worden geanalyseerd voor de Molukse gemeenschap in de Molukken en dus NIET voor de Molukkers in Nederland, beargumenteer ik dat het voor de Molukse gemeenschap in de huidige situatie onmogelijk is om zich af te scheiden van de Republiek Indonesia.

Voor ge´nteresseerden die mijn thesis willen lezen kunnen een mail sturen naar
davidfajarsantosorusRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.co.id en stuur ik een softcopy op van mijn thesis.

Mvgr,
David Rus (fajarsantoso)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Is er ook een Nederlandse titel beschikbaar? Die zou ik graag gebruiken voor het Nederlandse onderwerp, om geen verwarring te veroorzaken.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 05-08-2009 05:58 Jeroen wrote:
Is er ook een Nederlandse titel beschikbaar?
Dat zal wel niet. Het Engels is tegenwoordig ook in Nederland gebruikelijker voor die doeleinden. En als ik Davids posting hierboven op het gebruikte Nederlands beoordeel, is dat maar goed ook...

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 05-08-2009 01:00 schreef daavi1980: Op basis van een theoretisch framework waarin de kosten en baten worden geanalyseerd voor de Molukse gemeenschap in de Molukken en dus NIET voor de Molukkers in Nederland, beargumenteer ik dat het voor de Molukse gemeenschap in de huidige situatie onmogelijk is om zich af te scheiden van de Republiek Indonesia.

Interessant. Zou je er iets meer over willen loslaten? Ben nml. recent teruggekeerd van Maluku en heb daar met verscheidenen over de RMS van gedachten gewisseld.

daavi1980
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.jeroen: Vrij vertaald is de Nederlandse titel: Het moment voor afscheiding: De Zuid-Molukse Casus. Ik niet hoe ik de titel nu nog kan veranderen maar ik neem aan dat jij dat wel kunt. So feel free!
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yogya-Bali...Als je even een mailtje stuurt (indien je dat nog niet gedaan hebt daar ik al een aantal verzoeken heb ontvangen) naar mijn email adres dan stuur ik je een softcopy..

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jeps, ik heb de titel aangepast. Mijn dank!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

daafi 1980 yth,

• In welk context plaatst je jouw thesis, als je jezelf alleen tot de Zuid-Molukken beperkt.

• Waarom niet Molukken als geheel gebied ; zeker als je Oost-Indonesia als de toekomstige groot energie leverancier van Indonesia bekijkt .......

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

daavi1980
    User
    spacer line

Op 14-08-2009 17:36 schreef AnisJ:
    daafi 1980 yth,

• In welk context plaatst je jouw thesis, als je jezelf alleen tot de Zuid-Molukken beperkt.

• Waarom niet Molukken als geheel gebied ; zeker als je Oost-Indonesia als de toekomstige groot energie leverancier van Indonesia bekijkt .......

• Hallo AnisJ,

Mijn thesis is geplaatst in de context van het moment van afscheiding met betrekking tot de RMS. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen Zuid-Molukken of de Molukken als geheel. De benaming Zuid-Molukken is direct overgenomen van de bestaande literatuur die te vinden is over de RMS. Daarnaast richt ik mij niet op de issue van de Molukken als groot energie leverancier.

Mvrgr,
    David

spacer line  

hoi david,
    je e-mailadres doet het niet meer. zou je de thesis naar noortjevdburg2Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com kunnen sturen? alvast bedankt!
    groet,
    Noortje

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,995,258 topic views - 222,229 posts - 13,489 topics - 16,269 members - last post @ 24-09-2017 07:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,098,949 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com